Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 02-Ιουν-2020 23:59

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Εάν η αγαπημένη σας θέση ύπνου είναι στο δεξί σας πλευρό, μπορεί να επιδεινώνετε κάποια προβλήματα υγείας ή και να μην κοιμάστε καλά το βράδυ εξαιτίας αυτής της θέσης. Αντίθετα, ο ύπνος στο αριστερό πλευρό είναι σύμφωνα με τους ειδικούς η καλύτερη στάση για ποιοτικό ύπνο και υγεία. 

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό
    Βοηθάτε την πέψη σας
    Όταν κοιμάστε στο αριστερό πλευρό επιτρέπεται την πιο εύκολη μεταφορά των αποβλήτων από το λεπτό στο παχύ έντερο (που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να πάτε στην τουαλέτα όταν ξυπνήσετε). Ο ύπνος στο αριστερό πλευρό επιτρέπει επίσης το στομάχι και το πάγκρεας να "κρέμονται" φυσικά (το στομάχι μας βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του σώματος), διευκολύνοντας έτσι τη συνέχιση της παραγωγής παγκρεατικών ενζύμων και των άλλων διαδικασία της πέψης και την ώρα που κοιμόμαστε. 

    Λειτουργεί καλύτερα το λεμφικό σύστημα
    Σύμφωνα με την αγιουρβεδική ιατρική, ο ύπνος στο αριστερό πλευρό επιτρέπει στο σώμα να φιλτράρει καλύτερα τα λεμφικά υγρά και τα απόβλητα μέσω των λεμφαδένων, καθώς η αριστερή πλευρά του σώματός μας είναι η κυρίαρχη πλευρά των λέμφων. Αλλά και η δυτική έρευνα έχει επίσης βρει πως ο ύπνος στην αριστερή πλευρά μπορεί να βοηθήσει το σώμα να επεξεργαστεί τα απόβλητα υλικά του εγκεφάλου. 

    Κάνει καλό στην καρδιά σας
    Οι γιατροί συστήνουν στις έγκυες να κοιμούνται στο αριστερό τους πλευρό για να βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος στην καρδιά. Ακόμη κι αν δεν είστε έγκυος (ή γυναίκα), η στάση αυτή απομακρύνει μέρος της πίεσης από την καρδιά, καθώς η βαρύτητα βοηθά τη λεμφική αποστράγγιση και την καλύτερη αορτική κυκλοφορία. 

    Μειώνονται οι καούρες
    Μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση The Journal of Clinical Gastroenterology βρήκε πως ο ύπνος στο αριστερό πλευρό μειώνει τα συμπτώματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης. Και πάλι αυτό συμβαίνει λόγω της θέσης του στομάχου στο αριστερό μέρος της κοιλιάς μας. Η ανακούφιση μπορεί να είναι άμεση: αν ξαπλώσετε και σας πιάσει καούρα μείνετε για 10 λεπτά στο αριστερό σας πλευρό και θα νιώσετε καλύτερα.  

    Ανακουφίζεται ο πόνος στην πλάτη
    Άνθρωποι που υποφέρουν από χρόνιο πόνο στην πλάτη μπορεί να ανακουφιστούν αν αρχίσουν να κοιμούνται στο αριστερό τους πλευρό, καθώς η θέση αυτή μειώνει την πίεση στη σπονδυλική στήλη. Επιπλέον, όταν νιώθετε πιο άνετα, θα κοιμάστε και καλύτερα, αυξάνοντας τις πιθανότητες να ξυπνήσετε γεμάτοι ενέργεια και πιο ξεκούραστοι. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:56 06/07

    Εμβόλιο για τον κορονοϊό: 3 ειδικοί εξετάζουν τις προϋποθέσεις και τα δεδομένα

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, 17 υποψήφια εμβόλια βρίσκονται υπό αξιολόγηση σε κλινικές μελέτες.

    08:56 06/07

    Νέα δεδομένα για ασφάλεια και αποτελεσματικότητα για θεραπεία για αιμορροφιλία

    Θετικά μακροχρόνια αποτελέσματα αποτελεσματικότητας και ασφάλειας για το fitusiran, βάσει ενδιάμεσης ανάλυσης της μελέτης Φάσης 2 για αιμορροφιλία Α και Β.

    08:56 06/07

    Η ώρα που κοιμούνται οι έφηβοι επηρεάζει την υγεία τους

    Άσθμα και αλλεργίες είναι συχνότερα στους εφήβους που μένουν ξύπνιοι έως αργά, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    15:33 03/07

    Εξέλιξη: Μόλις πήρε άδεια θεραπεία για τον νέο κορονοϊό

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε σήμερα άδεια για τη χρήση της ρεμδεσιβίρης ως θεραπείας της covid-19.

    12:36 03/07

    Πιο μολυσματική η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον πλανήτη

    Η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον κόσμο είναι πιο μολυσματική από την αρχική, δείχνει μελέτη.

    08:35 03/07

    Νεότερα δεδομένα: Πώς η COVID-19 επηρεάζει το κεντρικό νευρικό σύστημα

    Ο ιός SARS-CoV-2 μπορεί να απειλήσει τόσο το κεντρικό όσο και το περιφερικό νευρικό σύστημα. Δείτε εδώ πώς εκδηλώνονται οι επιδράσεις του.

    08:30 03/07

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι

    Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να αγαπήσετε και να απολαμβάνετε το πρωινό σας.

    08:27 03/07

    Εμβόλια: Χάρη σε αυτά "ξεχάσαμε" σοβαρά νοσήματα

    Η αξία του εμβολιασμού για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

    07:59 02/07

    "Κάλεσμα" από Ουγγαρία για επιχειρηματικές συνεργασίες στο χώρο της υγείας

    Επιχειρηματικές ευκαιρίες συνεργασίας με ουγγρικές επιχειρήσεις του κλάδου ιατροφαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας.

    07:58 02/07

    Η Sanofi επενδύει για να αναδείξει τη Γαλλία ως παγκόσμιο κέντρο αριστείας στην έρευνα και παραγωγή εμβολίων

    Με στόχο τη δημιουργία εμβολίου για τον νέο κορονοϊό, η Sanofi δεσμεύεται να το καταστήσει προσβάσιμο σε όλους σε παγκόσμιο επίπεδο.

    07:58 02/07

    Καύσωνας και καρδιά: Τι να κάνετε, τι να αποφεύγετε, πώς θα προστατευτείτε

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών δίνει πρακτικές συμβουλές για την προστασία των καρδιοπαθών από τον καύσωνα και γενικότερα τις υψηλές θερμοκρασίες.

    23:59 01/07

    Μήπως σας λείπει το πιο πολύτιμο ιχνοστοιχείο;

    Η λειτουργία του νευρικού συστήματος, η δύναμη των μυών και η υγεία του καρδιαγγειακού σχετίζονται όλα με το κάλιο στον οργανισμό σας.

    08:41 01/07

    COVID-19: Κρίσιμος ο έλεγχος των εστιών υπερ-μετάδοσης

    Πώς οι λίγοι μπορεί να μεταδώσουν τον κορονοϊό στους πολλούς και τι σημαίνουν για τη δημόσια υγεία οι εστίες υπερ-μετάδοσης.

    08:33 01/07

    Καύσωνας: Πώς θα χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά σύμφωνα με τον ΙΣΑ

    Και ενώ οι θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών μας συμβουλεύει πώς να χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά με ασφάλεια.

    23:59 30/06

    Η σαλάτα που "ανεβάζει" τη libido

    Ο έρωτας περνάει από το στομάχι, λένε, και ισχύει! Ανακαλύψτε ποιες τροφές βελτιώνουν την ερωτική διάθεση και την επίδοση στο κρεβάτι.

    08:20 30/06

    Διατροφή για διαβήτη; Γιατί να αποφεύγετε τη ζάχαρη αλλά ΚΑΙ τα λιπαρά;

    Η διαιτολόγος εξηγεί τις σωστές βάσεις για τη διατροφή για το διαβήτη και δίνει συμβουλές για πιο υγιεινές επιλογές.