Συνεχης ενημερωση

    10:46 09/06

    Οι δύο υγιεινές τροφές που μπορεί να μας προκαλούν προβλήματα υγείας

    Αυξημένος ο κίνδυνος για μελάνωμα λόγω μεγάλης κατανάλωσης ψαριών και για καρκίνο του προστάτη από το πολύ γάλα, σύμφωνα με δύο νέες αμερικανικές έρευνες.

    13:37 07/06

    Νανοαισθητήρας θα μας εξασφαλίζει διατροφή χωρίς... παρασιτοκτόνα

    Καινοτόμο νανοαισθητήρα που ανιχνεύει τα παρασιτοκτόνα στα φρούτα μέσα σε λίγα λεπτά, δημιούργησε Έλληνας ερευνητής της διασποράς.

    11:24 07/06

    6 μηνύματα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για την ασφάλεια στη διατροφή μας

    Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων, ο ΠΟΥ μας εφιστά την προσοχή στην ποιότητα και την ασφάλεια της διατροφής μας.

    23:50 01/06

    Τι σχέση έχουν οι φυτικές ίνες με την υγεία της καρδιάς;

    Πόσες μερίδες χρειαζόμαστε καθημερινά για να προλάβουμε τα καρδιαγγειακά νοσήματα;

    23:59 31/05

    Τα απαραίτητα συστατικά μιας υγιεινής διατροφής

    Κανένα τρόφιμο από μόνο του (ούτε ακόμα και ένα superfood) δεν μπορεί να μας προσφέρει όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειαζόμαστε.

    23:59 30/05

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.

    09:57 20/05

    Tα πολλαπλά οφέλη που έχει το ρόδι για τον ανθρώπινο οργανισμό

    Το ρόδι αποτελεί ένα από τα πιο υγιεινά και θρεπτικά φρούτα και τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να κατακτά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην καθημερινή μας διατροφή.

    08:41 27/04

    Είναι η διαλειμματική δίαιτα η καλύτερη λύση για να χάσουμε βάρος;

    Η διαλειμματική νηστεία, όπως επίσης αποκαλείται, είναι πολύ δημοφιλείς για την απώλεια σωματικού βάρους, φαίνεται όμως ότι ο περιορισμός των θερμίδων είναι αυτό που κάνει... όλη τη δουλειά.

    09:00 26/04

    Υπάρχουν τροφές που ενισχύουν την επούλωση ενός τραύματος;

    Πράγματι, τόσο οι θερμίδες που θα πάρουμε όσο και οι πηγές τους παίζουν ρόλο στο πόσο σύντομα θα επουλωθεί μια πληγή ή ένας τραυματισμός.

    23:59 25/04

    Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, η μπύρα και άλλα ποτά

    Οι μέρες του Πάσχα πέρασαν, έχουμε μπροστά μας όμως το τριήμερο τις Πρωτομαγιάς και πολλές ακόμη ευκαιρίες για ένα ποτηράκι μαζί με τους φίλους ή τους αγαπημένους μας...

    23:59 22/04

    8 λόγοι να φάτε αβγά το Πάσχα

    Tip: Τα κορεσμένα λιπαρά, όπως για παράδειγμα στο αρνάκι, είναι πολύ πιο επιβαρυντικά από τα αβγά αν έχετε υψηλή χοληστερόλη.

    23:59 20/04

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα απ' το αν νηστεύετε ή όχι, οι τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητες.

    08:28 20/04

    Η ΔΕΛΤΑ συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Prolepsis προσφέροντας γαλακτοκομικά σε παιδιά

    Η ΔΕΛΤΑ καλύπτει τις ανάγκες 5.386 παιδιών, προσφέροντας το γάλα και το γιαούρτι έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis.

    08:59 17/04

    Η συνήθεια που μπορεί να μειώσει φυσικά τη χοληστερίνη

    Η νηστεία αποτελεί, εκτός από το θρησκευτικό της συμβολισμό, μια πολύ καλή ευκαιρία για να βελτιώσουμε τους δείκτες της υγείας μας.

    23:59 12/04

    Ωμά λαχανικά vs σαλάτα

    Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε την καλύτερη πρόσληψη βιταμινών;

    14:51 22/03

    Βίκος, για την παγκόσμια ημέρα νερού: κυλάμε φυσικά μαζί

    Η 22α Μαρτίου έχει ανακηρυχθεί Παγκόσμια Ημέρα Νερού και αποτελεί την ιδανική αφορμή να γνωρίσουμε καλύτερα το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος.

    11:12 21/03

    Γύρη μελισσών: Πώς μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό μας

    Η γύρη μελισσών θεωρείται μία από τις πιο θρεπτικές τροφές της φύσης, καθώς περιέχει σχεδόν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός.

    08:35 17/03

    Πόσος καφές μας κάνει πραγματικά καλό;

    Έρευνες επισημαίνουν την κατάλληλη ημερήσια ποσότητα καφέ που θα προσφέρει μόνο οφέλη στον οργανισμό μας.

    13:42 11/03

    Δέκα σούπερ υγιεινές τροφές που δεν τρώμε ενώ θα έπρεπε

    Από την κάπαρη μέχρι το φασόλι ροβίτσα.

    08:51 04/03

    Διατροφή και COVID-19: Οι τροφές που μας προστατεύουν

    Δύο μεγάλες μελέτες υπογραμμίζουν το πώς οι διατροφικές μας συνήθειες επηρεάζουν την έκβαση της COVID-19.

    23:59 28/02

    Είναι τα αυγά υγιεινά; Τι απαντά η διαιτολόγος

    Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, είναι σημαντικό να εξετάζουμε τα αυγά όχι μόνο από μόνα τους, αλλά στο πλαίσιο ολόκληρης της διατροφής.

    23:59 27/02

    5 τροφές για υγιή εγκέφαλο: Ανακαλύψτε τες!

    Θέλετε δυνατό μυαλό; Δείτε ποιες τροφές σας βοηθούν.

    08:30 25/02

    Έρευνα: Μπορεί το ελαιόλαδο να είναι το μυστικό της μακροζωίας;

    Το γνωρίζουμε ως βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής, τι λένε όμως τα επιστημονικά δεδομένα για το ρόλο του στην υγεία μας;

    11:30 24/02

    Έρευνα συνδέει τη μεγάλη κατανάλωση κρέατος με τον καρκίνο

    Η έρευνα μας παροτρύνει να περιορίσουμε την κατανάλωσή του και εντοπίζει ότι όσοι τρώνε συχνά κρέας έχουν αυξημένο κίνδυνο για καρκίνο του εντέρου.

    11:13 21/02

    Αρκούν τα φρούτα και λαχανικά για να έχουμε υγιή καρδιά;

    Νέα μεγάλη "ανατρεπτική" μελέτη αλλάζει τα όσα γνωρίζαμε για τη σχέση διατροφής και μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου.

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης