Συνεχης ενημερωση

    09:03 13/01

    Ιδανική διατροφή για μία μέρα: Τι μπορεί να περιλαμβάνει

    Από το πρωινό μέχρι τα σνακ και το βραδινό, η διαιτολόγος μας προτείνει.

    29/12 2019

    Κουραμπιές ή μελομακάρονο;

    Και τα δύο αγαπημένα γιορτινά γλυκά θα τα απολαύσουμε για χάρη των ημερών, δεν το συζητάμε. Αλλά ποιο από τα δύο είναι μικρότερη… αμαρτία;

    23/12 2019

    Τα 5 τρόφιμα που πρέπει να φάμε τα Χριστούγεννα

    Για να μην σας αποτρέπουμε συνεχώς από το φαγητό!

    19/12 2019

    6 λόγοι να φάτε μανιτάρια + εύκολη μανιταρόσουπα

    Τα μανιτάρια δεν είναι μόνο πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, αλλά είναι και εξαιρετικά αν προσέχετε τη διατροφή σας.

    09/12 2019

    Η συνήθεια που μπορεί να μειώσει φυσικά τη χοληστερίνη

    Η νηστεία αποτελεί, εκτός από το θρησκευτικό της συμβολισμό, μια πολύ καλή ευκαιρία για να βελτιώσετε τους δείκτες της υγείας σας.

    06/12 2019

    Είναι η ελιά η "κορωνίδα" της μεσογειακής διατροφής;

    Η ποικιλία, οι συνθήκες καλλιέργειες και η επεξεργασία επηρεάζουν όχι μόνο τη γεύση αλλά και τα θρεπτικά συστατικά της ελιάς.

    03/12 2019

    Έτσι θα προλάβουμε τη γρίπη και θα ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας

    Η διατροφή είναι ένα βασικό μας "όπλο" για να προλάβουμε τη γρίπη και άλλες ιώσεις της εποχής.

    06/11 2019

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    31/10 2019

    Δοκιμάσατε το Meat Free burger από τα Goody’s Burger House;

    Μπορεί να είναι λόγω υγείας ή διατροφικών επιλογών ή στο πλαίσιο για μια πιο earth friendly διατροφή. Σε κάθε περίπτωση, το meat free burger των GBH βρήκε ήδη τη θέση του στη διατροφή μας.

    18/10 2019

    Η ομοκυστεΐνη και ο (άγνωστος) ρόλος της στην υγεία μας

    Συνήθης ένοχος για πολλές και σοβαρές παθήσεις φαίνεται πως αποδεικνύεται η ομοκυστεΐνη, ένα αμινοξύ στο αίμα μας.

    17/10 2019

    Γιατί είναι τόσο σημαντικό να μην έχουμε έλλειψη βιταμίνης Β12

    Δεν είναι από τις πιο γνωστές βιταμίνες, είναι όμως από τις πιο πολύτιμες!

    14/10 2019

    Ψάρι ή κρέας: Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

    Ένα γρήγορο… debate μεταξύ ψαροφάγων και κρεατοφάγων! Από τα δύο, ποιο να προτιμήσετε;

    10/10 2019

    Φρέσκα ή κατεψυγμένα; Ποιά σας κάνουν καλό;

    Είναι πιο θρεπτικά τα φρέσκα λαχανικά; Ή έχουν τα κατεψυγμένα περισσότερες βιταμίνες;

    08/10 2019

    Τροφή για τον εγκέφαλο

    Δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε; Η απάντηση βρίσκεται στη διατροφή σας.

    03/10 2019

    Διατροφή στην άσκηση: Τι να φάτε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά

    Η σωστή διατροφή στην άσκηση μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στο σώμα και τις επιδόσεις σας.

    02/10 2019

    Προστατεύει όντως το ιχθυέλαιο την καρδιά μας;

    Τα συμπληρώματα ιχθυελαίου ωμέγα-3 συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων.

    30/09 2019

    Φάτε ένα μπολάκι κάσιους!

    Έχετε τουλάχιστον δύο καλούς λόγους για να τα απολαύσετε.

    25/09 2019

    Αγαπάτε τα σύκα; Όλοι οι καλοί λόγοι για να τα βάλετε στη διατροφή σας

    Τα σύκα είναι ιδιαίτερα θρεπτικά με πολλά οφέλη για τον οργανισμό.

    22/09 2019

    Να γιατί σας πιέζει η γυναίκα σας να φάτε κινόα!

    Η κινόα είναι μια από τις πιο θρεπτικές τροφές που γνωρίζουμε σήμερα.

    20/09 2019

    Το έλαιο που προστατεύει από καρδιαγγειακά νοσήματα

    Το έλαιο σουσαμιού αποδεικνύεται ερευνητικά πως μπορεί να συμβάλει στην μείωση του κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα.

    16/09 2019

    Το... σήριαλ συνεχίζεται: Να τρώμε αβγά ή όχι;

    Εάν το ψάξετε, θα βρείτε μελέτες που υποστηρίζουν πως αυξάνουν τα αβγά την χοληστερόλη και άλλες που θα λένε ότι είναι αθώα. Τι κάνουμε λοιπόν;

    15/09 2019

    Ο πιο νόστιμος τρόπος για να μειώσετε φυσικά τη χοληστερίνη

    Αρκούν 5 ελιές τη μέρα – αυτό τουλάχιστον δείχνει έρευνα που έχει ήδη προχωρήσει στη δεύτερη φάση.

    08/09 2019

    Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε ένα αβγό;

    Θα εντυπωσιαστείτε από τις ιδιότητες αυτής της απλής -και εύκολης και φθηνής- τροφής!

    29/08 2019

    Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να πάρετε βιταμίνες και συμπληρώματα;

    Υπάρχει η ιδανική ώρα και τρόπος για να τα παίρνουμε ώστε να απορροφηθούν καλύτερα από τον οργανισμό.

    21/08 2019

    1 ποτήρι κόκκινο κρασί = 1 ώρα γυμναστήριο!

    Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα στον Καναδά. Το βέβαιο είναι πως δεν χάνουμε τίποτε αν συνδυάσουμε ένα ποτήρι κρασί μετά το γυμναστήριο!

    19/08 2019

    8 τροφές που αγαπούν την καρδιά σας

    Η υγεία της καρδιάς συνδέεται άμεσα με τη διατροφή. Βάλτε στο διαιτολόγιό σας τις παρακάτω τροφές για να έχετε γερή καρδιά.

    01/08 2019

    Μπύρα, κρασί ή τσίπουρο; Τι πίνουμε στις διακοπές;

    Κατά διαστήματα, διαβάζουμε έρευνες και απόψεις ειδικών για το πώς το κάθε ποτό υπερτερεί των άλλων. Πριν γεμίσετε το ποτήρι σας, δείτε εδώ κάποιες συνολικές πληροφορίες.

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης