Συνεχης ενημερωση

    23:59 06/05

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    23:59 02/05

    Σας έμειναν κόκκινα αυγά; Να πώς θα τα απολαύσετε - και γιατί σας κάνουν καλό

    Σε κάθε σπίτι αυτές τις ημέρες υπάρχουν κόκκινα αυγά. Να τα φάμε ή όχι; Και πώς αν τα έχουμε βαρεθεί "απλά βραστά";

    23:59 28/04

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα απ' το αν νηστεύετε ή όχι, οι τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητες.

    09:05 26/04

    Ταχίνι: Θρεπτικό και υγιεινό

    Νηστίσιμο και θρεπτικό, το ταχίνι αποκτά ξεχωριστή αξία κατά την περίοδο της Σαρακοστής.

    23:59 25/04

    8 λόγοι να φάτε αβγά το Πάσχα

    Tip: Τα κορεσμένα λιπαρά, βλ. αρνάκι, είναι πολύ πιο επιβαρυντικά από τα αβγά αν έχετε υψηλή χοληστερόλη.

    09:45 20/04

    Πολυβιταμίνες, ωμέγα-3, προβιοτικά και βιταμίνη D: Ο ρόλος τους στην COVID-19

    Οι παραπάνω βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσουν σε έναν βαθμό τον κίνδυνο λοίμωξης Covid-19, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη.

    09:02 26/03

    Ιχθυέλαιο: 3 οφέλη στην υγεία των ανδρών

    Το ιχθυέλαιο είναι ένα από τα δημοφιλέστερα συμπληρώματα διατροφής, πλούσιο σε ω3 λιπαρά οξέα.

    08:18 23/03

    Μήπως τρώτε πολύ αλάτι; Οι κίνδυνοι και πώς θα ξέρετε πόσο αλάτι τρώτε

    Εκτός από το αλάτι που προσθέτουμε εμείς στο φαγητό, υπάρχει ήδη, σε μικρές ή μεγαλύτερες ποσότητες, σε πολλές συσκευασμένες τροφές.

    23:59 22/03

    5 τροφές για υγιή εγκέφαλο: Ανακαλύψτε τες!

    Θέλετε δυνατό μυαλό; Δείτε ποιες τροφές σας βοηθούν.

    08:50 18/03

    Πώς θα μειώσουμε -εύκολα- το αλάτι από τη διατροφή μας

    Το αλάτι νοστιμίζει μεν το φαγητό μας, μπορεί όμως να γίνει αιτία για σοβαρά προβλήματα στην υγεία μας.

    09:40 11/03

    Νέα μελέτη: Οι βιταμίνες φαίνεται ότι δεν μειώνουν τα συμπτώματα της COVID-19

    Η λήψη βιταμίνης C και συμπληρωμάτων ψευδαργύρου δεν μειώνει τη σοβαρότητα και τη διάρκεια των συμπτωμάτων της νόσου COVID-19.

    09:21 11/03

    Χαλβάς από ταχίνι: Παραδοσιακός και ωφέλιμος

    Ο κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Γιάννης Χρύσου επισημαίνει τα οφέλη του χαλβά από τα ταχίνι, ενός εδέσματος που παραδοσιακά "τιμάμε" αυτή την περίοδο.

    11:18 10/02

    Θέλετε υγιή καρδιά; Πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ!

    Η κατανάλωση καφέ μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας, σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα.

    23:59 17/01

    Τα λάθη που κάνουμε όταν τρώμε λαχανικά

    Μήπως κι εσείς "χάνετε" χωρίς να το ξέρετε πολλά θρεπτικά συστατικά τους;

    23:59 04/01

    Κάσιους: Ένα από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορείτε να απολαύσετε

    Έχετε τουλάχιστον δύο καλούς λόγους για να τα απολαύσετε.

    15/12 2020

    Τα 5 τρόφιμα που "πρέπει" να φάμε τα Χριστούγεννα

    Για να μην σας αποτρέπουμε συνεχώς από το φαγητό!

    09/12 2020

    Φυλλικό οξύ: Γιατί είναι τόσο απαραίτητο και πού το βρίσκουμε

    Το φυλλικό οξύ, ή Β9, είναι σημαντικό για τη σύνθεση των ερυθρών αιμοσφαιρίων.

    07/12 2020

    Διατροφή στην άσκηση: Τι να φάτε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά

    Η σωστή διατροφή στην άσκηση μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στο σώμα και τις επιδόσεις σας.

    29/11 2020

    Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε ένα αβγό;

    Θα εντυπωσιαστείτε από τις ιδιότητες αυτής της απλής -και εύκολης και φθηνής- τροφής!

    16/11 2020

    Κάνετε θεραπεία για καρκίνο; Οι διατροφικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

    Η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στους ογκολογικούς ασθενείς, που συχνά δεν γνωρίζουν τι πρέπει αλλά και τι επιτρέπεται να καταναλώσουν συχνά αυτή την περίοδο.

    09/11 2020

    Σουσάμι: Γιατί δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή μας

    Ο ταπεινός αυτός σπόρος έχει αναδειχτεί σε superfood του χειμώνα!

    02/11 2020

    Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να πάρετε βιταμίνες και συμπληρώματα;

    Υπάρχει η ιδανική ώρα και τρόπος για να τα παίρνουμε ώστε να απορροφηθούν καλύτερα από τον οργανισμό.

    28/09 2020

    Βιταμίνη D: Πόσο και πώς προστατεύει από τις επιπλοκές του κορονοϊού

    Μικρότερος ο κίνδυνος επιπλοκών και θανάτου από Covid-19 για όσους έχουν επαρκή βιταμίνη D, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    28/09 2020

    Είναι τα αυγά υγιεινά; Τι απαντά η διαιτολόγος

    Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, είναι σημαντικό να εξετάζουμε τα αυγά όχι μόνο από μόνα τους, αλλά στο πλαίσιο ολόκληρης της διατροφής.

    22/09 2020

    Τυρί: Τα λιπαρά, το ασβέστιο και η αξία του στη διατροφή μας

    Το ασβέστιο στα γαλακτοκομικά χρησιμοποιείται από τον οργανισμό πιο εύκολα απ’ ό,τι το ασβέστιο φυτικής προέλευσης.

    21/09 2020

    Τι να φάτε για να περάσει ο πονόλαιμος;

    Και όχι, δεν θα συστήσουμε πάλι την κοτόσουπα (παρότι και αυτή ανήκει στις "θεραπευτικές" τροφές για το κρυολόγημα).

    06/09 2020

    Τα ροφήματα που συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης

    Η βρώμη, τα πράσινα λαχανικά και oi τροφές με φυτικές ίνες συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης. Υπάρχουν όμως ροφήματα που επίσης θεωρείται ότι βοηθούν.

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης