Συνεχης ενημερωση

    23:59 31/05

    Τα απαραίτητα συστατικά μιας υγιεινής διατροφής

    Κανένα τρόφιμο από μόνο του (ούτε ακόμα και ένα superfood) δεν μπορεί να μας προσφέρει όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειαζόμαστε.

    09:57 20/05

    Tα πολλαπλά οφέλη που έχει το ρόδι για τον ανθρώπινο οργανισμό

    Το ρόδι αποτελεί ένα από τα πιο υγιεινά και θρεπτικά φρούτα και τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να κατακτά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην καθημερινή μας διατροφή.

    09:00 26/04

    Υπάρχουν τροφές που ενισχύουν την επούλωση ενός τραύματος;

    Πράγματι, τόσο οι θερμίδες που θα πάρουμε όσο και οι πηγές τους παίζουν ρόλο στο πόσο σύντομα θα επουλωθεί μια πληγή ή ένας τραυματισμός.

    23:59 25/04

    Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, η μπύρα και άλλα ποτά

    Οι μέρες του Πάσχα πέρασαν, έχουμε μπροστά μας όμως το τριήμερο τις Πρωτομαγιάς και πολλές ακόμη ευκαιρίες για ένα ποτηράκι μαζί με τους φίλους ή τους αγαπημένους μας...

    23:59 22/04

    8 λόγοι να φάτε αβγά το Πάσχα

    Tip: Τα κορεσμένα λιπαρά, όπως για παράδειγμα στο αρνάκι, είναι πολύ πιο επιβαρυντικά από τα αβγά αν έχετε υψηλή χοληστερόλη.

    23:59 20/04

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα απ' το αν νηστεύετε ή όχι, οι τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητες.

    08:59 17/04

    Η συνήθεια που μπορεί να μειώσει φυσικά τη χοληστερίνη

    Η νηστεία αποτελεί, εκτός από το θρησκευτικό της συμβολισμό, μια πολύ καλή ευκαιρία για να βελτιώσουμε τους δείκτες της υγείας μας.

    09:45 13/04

    Τί είναι το σύνδρομο της εαρινής κόπωσης και ποιες βιταμίνες θα μας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσουμε;

    Αυτή η εποχή φέρνει μαζί της αλλεργίες αλλά και το "σύνδρομο εαρινής κόπωσης" που επηρεάζει τα επίπεδα της ενέργειάς μας.

    23:59 12/04

    Ωμά λαχανικά vs σαλάτα

    Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε την καλύτερη πρόσληψη βιταμινών;

    11:12 21/03

    Γύρη μελισσών: Πώς μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό μας

    Η γύρη μελισσών θεωρείται μία από τις πιο θρεπτικές τροφές της φύσης, καθώς περιέχει σχεδόν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός.

    10:07 16/03

    Ανεπάρκεια φολικού οξέος: Ο κίνδυνος για τους ηλικιωμένους

    Αυξημένος ο κίνδυνος άνοιας και θανάτου για τους ηλικιωμένους με ανεπάρκεια βιταμίνης Β9 (φολικού οξέος), σύμφωνα με ισραηλινή έρευνα.

    23:59 28/02

    Είναι τα αυγά υγιεινά; Τι απαντά η διαιτολόγος

    Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, είναι σημαντικό να εξετάζουμε τα αυγά όχι μόνο από μόνα τους, αλλά στο πλαίσιο ολόκληρης της διατροφής.

    23:59 27/02

    5 τροφές για υγιή εγκέφαλο: Ανακαλύψτε τες!

    Θέλετε δυνατό μυαλό; Δείτε ποιες τροφές σας βοηθούν.

    08:30 25/02

    Έρευνα: Μπορεί το ελαιόλαδο να είναι το μυστικό της μακροζωίας;

    Το γνωρίζουμε ως βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής, τι λένε όμως τα επιστημονικά δεδομένα για το ρόλο του στην υγεία μας;

    23:59 15/02

    Τα λάθη που κάνουμε όταν τρώμε λαχανικά

    Μήπως κι εσείς "χάνετε" χωρίς να το ξέρετε πολλά θρεπτικά συστατικά τους;

    11:47 10/02

    Γάλα αγελάδας vs φυτικά "γάλατα": Ποια τα χαρακτηριστικά τους και τι να προτιμήσετε

    Εκτός από το αγελαδινό γάλα που γνωρίζουμε, υπάρχουν πολλά ακόμη φυτικά ροφήματα τύπου γάλα στην αγορά. Ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωσή τους;

    10:25 07/02

    Πρωτεΐνη ορού γάλακτος στη διατροφή: Τα οφέλη και ο περιορισμός

    Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος αυξάνει την πρόσληψη πρωτεΐνης στη συνολική μας διατροφή και προσφέρει σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

    09:00 28/01

    Βιταμίνη D και αυτοάνοσα: Η ηλικία-κλειδί για να μας προστατεύει

    Τα συμπληρώματα βιταμίνης D μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης αυτοάνοσων παθήσεων στους μεσήλικες, επιβεβαιώνει για πρώτη φορά αμερικανική έρευνα.

    10:47 27/01

    Ανεπάρκεια βιταμίνης Β12: Συμπτώματα, διάγνωση και θεραπεία

    Γιατί είναι τόσο σημαντική η επάρκεια βιταμίνης Β12, τα συμπτώματα της ανεπάρκειας και η διάγνωση.

    09:37 07/01

    Οι απαραίτητες βιταμίνες για ενέργεια και δυνατό ανοσοποιητικό

    Οι βιταμίνες που θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της ημέρας και θα σταθούν ως "ασπίδα προστασίας" απέναντι στις ιώσεις της εποχής.

    23/12 2021

    Κουραμπιές ή μελομακάρονο;

    Και τα δύο αγαπημένα γιορτινά γλυκά θα τα απολαύσουμε για το καλό των ημερών, δεν το συζητάμε. Αλλά ποιο από τα δύο είναι μικρότερη… αμαρτία;

    21/12 2021

    Ξέρετε ότι τα κάστανα είναι ένα χειμερινό superfood;

    Η διατροφή τους αξία και μία ξεχωριστή συνταγή για σούπα κάστανο.

    05/12 2021

    6 λόγοι να φάτε μανιτάρια + εύκολη μανιταρόσουπα

    Τα μανιτάρια δεν είναι μόνο πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, αλλά είναι και εξαιρετικά αν προσέχετε τη διατροφή σας.

    25/11 2021

    Πώς επηρεάζει το αλκοόλ την αρτηριακή μας πίεση; Το τσάι και η σοκολάτα;

    Οι διατροφικές μας συνήθειες μπορεί να είναι ευεργετικές ή επιβαρυντικές για την υγεία μας.

    25/10 2021

    Είναι τα μύδια μια υγιεινή τροφή;

    Είναι εξαιρετικός μεζές αλλά και συνοδευτικό για μια παγωμένη μπύρα ή ένα τσίπουρο. Επιπλέον, τα οστρακοειδή μπορεί να είναι μια καλή διατροφική επιλογή.

    06/10 2021

    5 καλοί λόγοι να στραφείτε προς μια (πιο) vegetarian διατροφή

    Σύμφωνα με στοιχεία από τη Βρετανία, μόνο το 6% των αντρών εκεί ακολουθούν χορτοφαγική διατροφή. Τα οφέλη της όμως (και) στους άντρες είναι πολλαπλά.

    29/09 2021

    5 καλοί λόγοι να φάτε φέτα

    Ναι, έχει χοληστερίνη και αλάτι, αλλά εξακολουθεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη σε μια ισορροπημένη διατροφή.

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης