Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 16-Μαϊ-2025 07:42

    Πώς πήγε η πρώτη μέρα με ηλεκτρονικό βραχιολάκι στα επείγοντα του "Ευαγγελισμού" - Πότε θα έρθει και στα υπόλοιπα νοσοκομεία

    Πώς πήγε η πρώτη μέρα με ηλεκτρονικό βραχιολάκι στα επείγοντα του "Ευαγγελισμού" - Πότε θα έρθει και στα υπόλοιπα νοσοκομεία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

    Το ηλεκτρονικό βραχιολάκι έκανε χθες πρεμιέρα, ξεκινώντας από το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου "Ευαγγελισμός", και σύμφωνα με το ρεπορτάζ δεν έλειψαν οι δυσλειτουργίες του συστήματος και οι καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των ασθενών στο μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας. Εντούτοις, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι διαδικασίες εκτιμάται πως θα εξομαλυνθούν γρήγορα, όσο προσωπικό και ασθενείς εξοικειωθούν με το νέο σύστημα ηλεκτρονικής ιχνηλάτησης, που θα επεκταθεί σε 15 μεγάλα νοσοκομεία της χώρας το επόμενο δίμηνο και έως το τέλος του έτους σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία.

    Πώς λειτουργεί το βραχιολάκι, τι πρέπει να κάνουν οι ασθενείς στα επείγοντα

    Με την είσοδο του στο νοσοκομείο, ο πολίτης θα παραλαμβάνει το προσωπικό του εισιτήριο, γνωστό και ως "βραχιολάκι", από το ειδικά διαμορφωμένο εκδοτήριο στην είσοδο των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ). Το εισιτήριο αυτό θα τον συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της ιατρικής διαδικασίας και θα περιλαμβάνει έναν μοναδικό κωδικό QR.

    Μέσω της σάρωσης του κωδικού QR, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα:

    -Να δει τον αριθμό του εισιτηρίου του

    -Να πληροφορηθεί για το πόσα άτομα είναι πριν από αυτόν στην αναμονή

    -Να γνωρίζει τον εκτιμώμενο χρόνο που απομένει μέχρι να εξυπηρετηθεί

    -Να ακυρώσει το εισιτήριό του οποιαδήποτε στιγμή, για οποιονδήποτε λόγο

    Ο πολίτης αναμένει την κλήση του από τη Γραμματεία ή το Γραφείο Κίνησης, όπου οι αριθμοί εισιτηρίων προβάλλονται σε ειδικές οθόνες. Στη συνέχεια, η διαδικασία Διαλογής τον καθοδηγεί στο κατάλληλο ιατρείο.

    Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, οι αριθμοί εισιτηρίων εμφανίζονται σε εμφανή σημεία, όπως στους διαδρόμους, έξω από τα ιατρεία και στις κύριες οθόνες των χώρων αναμονής.

    Σε περίπτωση που ο ασθενής μεταφερθεί στα ΤΕΠ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, τότε ο συνοδός του μπορεί να εκδώσει εισιτήριο κατά την άφιξή του, και υπάρχει η δυνατότητα το περιστατικό να κληθεί άμεσα από τη Διαλογή και να οδηγηθεί κατευθείαν στους γιατρούς.

    Το ίδιο σύστημα προσφέρει στους θεράποντες ιατρούς επιπλέον δυνατότητες, όπως να δίνουν προτεραιότητα στα περιστατικά βάσει της σοβαρότητάς τους ή να μεταφέρουν γρήγορα μια περίπτωση από ένα ιατρείο σε άλλο ή σε διαφορετική γραμματεία με ένα απλό κλικ.

    "Πρώτα απ΄ όλα θα ξέρουμε αν κάποιος καθυστερεί παράλογα σε ένα ΤΕΠ, διότι το σύστημα θα κάνει alert και θα ειδοποιεί τη διοίκηση του νοσοκομείου. Δεύτερον και κυριότερον, αφού περάσουν κάποιες εβδομάδες και έχουμε συγκεντρωτικά στοιχεία από τα νοσοκομεία, θα ανοίξουμε μία πλατφόρμα όπου θα μπορούν όλοι οι ασθενείς, εξερχόμενοι των μεγάλων νοσοκομείων και των κέντρων υγείας, να στέλνουν από το κινητό τους τηλέφωνο τις εντυπώσεις τους, να βαθμολογούν το νοσοκομείο και να μας λένε τι πήγε καλά και τι πήγε άσχημα.

    Αυτά θα είναι στοιχεία προς πλήρη αξιοποίηση από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και από τις διοικήσεις, διότι έτσι θα εντοπίζουμε στην πράξη ποιο είναι το σημείο, στο οποίο ο πολίτης ταλαιπωρήθηκε περισσότερο" ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

    "Τρίτον, εφόσον έχουμε συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία, θα ανοίξουμε μέσα στο καλοκαίρι δημόσια την πληροφορία για το μέσο χρόνο αναμονής ανά νοσοκομείο. Θα μπορείς να βλέπεις στο κινητό σου, πριν ξεκινήσεις για ένα νοσοκομείο, ότι αν πας τώρα π.χ. στο Σισμανόγλειο ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 4 ώρες αλλά αν πας στον Ευαγγελισμό ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 8 ώρες" συμπλήρωσε.

    Οι πολίτες θα βαθμολογούν τα νοσοκομεία

    Σε λίγες εβδομάδες, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, οι πολίτες που επισκέπτονται τα δημόσια νοσοκομεία θα μπορούν στη συνέχεια και να τα βαθμολογούν.

    Οι ασθενείς που θα παίρνουν εξιτήριο θα λαμβάνουν ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό τους, το οποίο θα τους οδηγεί σε μια ηλεκτρονική φόρμα αξιολόγησης των υπηρεσιών υγείας που έλαβαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους. Εκεί θα βαθμολογούν τις υπηρεσίες με μια κλίμακα από το ένα μέχρι το δέκα: από τους χρόνους αναμονής και την εξυπηρέτηση από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, μέχρι την καθαριότητα και το φαγητό που σερβίρεται.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το σύστημα της ηλεκτρονικής αξιολόγησης θα ξεκινήσει πρώτα από μεγάλα νοσοκομεία της Αττικής για όσους νοσηλεύονται και θα επεκταθεί επίσης στα νοσοκομεία Παίδων και τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών.

    Πηγή: TheTOC.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    Τελευταία άρθρα

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:08 05/09

    Έρευνα: Πώς επηρεάζουν τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα γονιμότητα και μεταβολική υγεία

    Δεν συνδέονται μόνο με παχυσαρκία και χρόνιες παθήσεις.

    07:30 04/09

    Γιατί αυξάνονται και πάλι τα περιστατικά καρκίνου του προστάτη έπειτα από μια δεκαετία

    Σημαντική άνοδος στις διαγνώσεις σε προχωρημένα στάδια.

    15:10 02/09

    Οι πέντε παρεμβάσεις που ζήτησε ο πρόεδρος του ΙΣΘ από τον Κ. Μητσοτάκη

    Με ακριβή στοιχεία για όλα τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης προσήλθε στη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, που πραγματοποιήθηκε εν όψει της 89ης ΔΕΘ, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Νίκος...

    08:00 30/08

    Η υψηλή "καλή' χοληστερίνη δεν είναι πάντα καλή - Γιατί η αύξηση της HDL δεν συνδέεται πάντα με καλύτερη καρδιακή υγεία

    Η HDL δεν είναι μια ενιαία ουσία, αλλά μια "οικογένεια" σωματιδίων διαφορετικών μεγεθών και σχημάτων.

    07:30 28/08

    PFAS: Τα "αιώνια χημικά" που δεν εξαφανίζονται ποτέ και εντοπίστηκαν και σε ελληνικά αυγά - Πού βρίσκονται και τι προκαλούν στον άνθρωπο

    Η χρήση τους ξεκίνησε τη δεκαετία του '40 και έκτοτε κατέκλυσαν την καθημερινότητά μας.

    07:30 27/08

    Πώς θα κλείσουμε ραντεβού με γιατρό μέσω της πλατφόρμας Finddoctors.gov.gr - Όλη η διαδικασία

    Και μέσω του finddoctors.gov.gr (πέρα από τη δωρεάν τετραψήφια τηλεφωνική γραμμής "1566") μπορούμε να κλείσουμε ραντεβού με γιατρό.

    17:54 26/08

    Πράσινο φως από την Κομισιόν για την λενακαπαβίρη ως η πρώτη εξαμηνιαία επιλογή PrEP για HIV

    Η απόφαση της Επιτροπής ακολούθησε επιταχυνόμενη διαδικασία αξιολόγησης, μετά την έγκριση της λενακαπαβίρης από τον FDA των ΗΠΑ

    14:49 26/08

    ΙΣΑ: Κυρώσεις σε ιατρούς που προβαίνουν σε εξέταση και χορήγηση γνωματεύσεων σε αθλούμενους εντός των χώρων αθλητικών σωματείων

    Έχει ήδη ενημερώσει την ΓΓΑ, προκειμένου και αυτή με τη σειρά της να ενημερώσει τις Ομοσπονδίες και τα Αθλητικά Σωματεία.

    07:30 25/08

    Μαζική γαστρεντερίτιδα στην Τζια - Τι είναι ο νοροϊός και τι προκαλεί

    Η λοίμωξη μεταδίδεται εύκολα μέσω μολυσμένων τροφίμων ή νερού.