Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 30-Δεκ-2020 12:39

    Οι καλύτερες συμβουλές για να δούμε την ζυγαριά να πέφτει

    Οι καλύτερες συμβουλές για να δούμε την ζυγαριά να πέφτει
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Γράφει ο: Ευμένης Π. Καραφυλλίδης BSc (Hons), MSc, NYSCDN
    Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
    Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία
    Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
    Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος Metropolitan General

    Το σωματικό βάρος, το τοπικό λίπος, η εικόνα σώματος και η γενική υγεία μπορεί να δημιουργήσουν προβληματισμό και ανησυχία και να οδηγήσουν σε ακολουθία πολύ αυστηρών πλάνων διατροφής. Ακολουθούν συμβουλές για μια εύκολη και γρήγορη μείωση βάρους.


    • Καταναλώστε πρωινό με επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης. Η κατανάλωση πρωινού, πλούσιου σε πρωτεΐνη έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την όρεξη και την πρόσληψη θερμίδων καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. 


    • Αποφύγετε αναψυκτικά πλούσια σε ζάχαρη και συσκευασμένους χυμούς φρούτων. Τα αναψυκτικά και άλλα ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη είναι ιδιαίτερα εύγευστα και ελκυστικά. Οι πιθανότητες να ξεπεράσετε τα όρια σας στην ποσότητα και τη συχνότητα που τα καταναλώνετε είναι πολλές. Μη ρισκάρετε εάν δεν είστε εγκρατείς, διότι βάζετε σε κίνδυνο την προσπάθειά σας.


    • Πίνετε νερό μισή ώρα πριν από τα κύρια γεύματα. Η κατανάλωση νερού μισή ώρα πριν από τα γεύματα μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους. Μην μπερδεύετε τη δίψα με την πείνα!


    • Επιλέξτε τρόφιμα "φιλικά" για την προσπάθειά σας. Ναι δεν υπάρχουν απαγορευμένα τρόφιμα ή τρόφιμα που μπορούν να σας παχύνουν ή να καθορίσουν το αποτέλεσμα σε μία προσπάθεια μείωσης βάρους. Ορισμένα τρόφιμα όμως, τα οποία έχετε συνδυάσει με την έννοια του προγράμματος και την εγκράτεια είναι πολύ χρήσιμα στην έναρξη της προσπάθειας και μπορούν να σας δώσουν ώθηση (κυρίως ψυχολογική) στην αρχή! Μην αποκλείετε όμως τρόφιμα ή ολόκληρες ομάδες τροφίμων μετά από τις πρώτες μέρες.


    • Επιλέξτε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, τα οποία ενισχύουν τον κορεσμό. Καλή ιδέα είναι η αντικατάσταση μεγάλου ποσοστού των δημητριακών που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας με αντίστοιχα προϊόντα ολικής άλεσης. 


    • Εάν είστε λάτρεις του καφέ εκμεταλλευτείτε το καταναλώνοντας 1-2 κούπες την ημέρα. Η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας κατά 3-11%. Το ίδιο μπορείτε να καταφέρετε και με το τσάι. 


    • Καταναλώστε αργά το φαγητό σας. Η αργή κατανάλωση σας βοηθά να αισθανθείτε έγκαιρα κορεσμό, δίνοντάς σας το προνόμιο να σταματήσετε το γεύμα σας όταν πραγματικά δεν θα πεινάτε άλλο.


    • Αποφύγετε το καθημερινό ζύγισμα και άλλες τακτικές αυστηρού αυτοελέγχου που είναι ικανές να σας αγχώσουν. Δείτε την αλλαγή στα ρούχα, τη διάθεσή σας και την καθημερινότητά σας. 


    • Απολαύστε έναν καλό ύπνο κάθε βράδυ. Ο κακής ποιότητας ή μικρής διάρκειας ύπνος είναι ένας από τους πιο ισχυρούς παράγοντες κινδύνου για αύξηση βάρους, οπότε η φροντίδα του ύπνου σας είναι σημαντική.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:36 15/01

    Καρκίνος του προστάτη: Δύο καλές συνήθειες για να τον κρατήσετε μακριά σας

    Ο καφές και η μεσογειακή διατροφή μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη.

    09:38 15/01

    Άλλος ένας σοβαρός λόγος να κόψετε το κάπνισμα

    Το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο αιμορραγικού εγκεφαλικού, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    08:34 15/01

    Μελέτη: Αυτοί είναι οι καρποί που βοηθούν στο αδυνάτισμα

    Νέα επιστημονική μελέτη επιβεβαιώνει την ιδιότητα ορισμένων καρπών να μας βοηθούν να χάσουμε βάρος.

    08:18 15/01

    Bayer: Ο μετασχηματισμός του Τομέα Φαρμάκων μέσα από καινοτομία αιχμής

    Καινοτόμες θεραπείες και λύσεις ψηφιακής υγείας καθώς και ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο ανάπτυξης με περισσότερα από 50 έργα σε διαφορετικές φάσεις κλινικής έρευνας.

    08:39 14/01

    Έντομα στο... πιάτο: Τι θα αλλάξει στο "μενού" της Ευρώπης το επόμενο διάστημα;

    Τα πρώτα έντομα ενδέχεται να προσγειωθούν στα πιάτα των Ευρωπαίων μέχρι τα μέσα του 2021.

    08:19 14/01

    Εμβόλιο Johnson & Johnson: Μία μόνο δόση και... αισιοδοξία από την κλινική δοκιμή

    Αισιόδοξος ο Ηλίας Μόσιαλος για το υποψήφιο εμβόλιο μίας δόσης της Johnson & Johnson κατά της Covid-19, με βάση τα ενδιάμεσα αποτελέσματα της κλινικής δοκιμής του.

    14:43 12/01

    Οι ξηροί καρποί που ενισχύουν την ερωτική διάθεση του άνδρα

    Μελέτη έδειξε ότι οι άνδρες που τρώνε τακτικά αμύγδαλα, φουντούκια και καρύδια έχουν αυξημένη οργασμική λειτουργία.

    23:59 11/01

    Δίαιτα ή γυμναστική: Τι είναι καλύτερο για να χάσουμε κιλά;

    Επιστημονικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι η άσκηση δεν είναι το κλειδί για να κάψεις λίπος και να μειώσεις πόντους από το σώμα σου.

    12:48 07/01

    Γονιμότητα: Έξι αποφάσεις για το νέο έτος που θα κάνουν τη διαφορά

    Όσες γυναίκες θέλουν να μείνουν έγκυοι μπορούν να αλλάξουν κάποιες καθημερινές τους συνήθειες ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες.

    30/12 2020

    Αμερικανική μελέτη: Αυξημένος ο κίνδυνος δεύτερου καρκίνου για όσους επιβίωσαν από τον πρώτο

    Ένας δεύτερος καρκίνος μπορεί να οφείλεται σε γενετική προδιάθεση.

    29/12 2020

    Ασφαλής η εγκυμοσύνη μετά τον καρκίνο του μαστού

    Οι ερευνητές ανέλυσαν 39 μελέτες σχετικά με την εγκυμοσύνη μετά τον καρκίνο του μαστού, για την εξέλιξη του εμβρύου, της κύησης και του τοκετού.

    29/12 2020

    Μπορεί να υπάρξει υπέρ-ανοσία έναντι του SARS-CoV-2;

    Το ερώτημα είναι αν οι αναρρώσαντες θα πρέπει επίσης να εμβολιαστούν.

    28/12 2020

    Αξιολόγηση των εμβολίων έναντι του SARS-CoV-2 μετά την έγκριση κυκλοφορίας τους

    Σε εξέλιξη δοκιμές φάσης 3 για τα εμβόλια της Janssen και της AstraZeneca/Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

    24/12 2020

    Covid-19: Αυξάνονται δραματικά κρούσματα και θάνατοι παγκοσμίως

    Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων του SARS-CoV-2 στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 32.195 τις προηγούμενες 24 ώρες.

    23/12 2020

    Διατροφικά tips και ιδέες για ποιοτικό χρόνο στο σπίτι από τις Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ

    Αναστάσιος Παπαλαζάρου και Στέλλα Αργυρίου συμβουλεύουν γονείς και παιδιά.