Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 26-Αυγ-2020 08:55

    Τι να τρώτε για να μην σας τσιμπούν τα κουνούπια

    Τι να τρώτε για να μην σας τσιμπούν τα κουνούπια
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυτό που γνωρίζουμε για τα κουνούπια είναι ότι ανακαλύπτουν τα... θύματά τους από τη μυρωδιά. Ποιο συγκεκριμένα τα κουνούπια έλκονται από το διοξείδιο του άνθρακα και το γαλακτικό οξύ που αποπνέει το σώμα μας.

    Τι κρατά τα κουνούπια μακριά μας 

    Στο εμπόριο κυκλοφορούν διάφορα απωθητικά κουνουπιών, τα οποία είναι στο σύνολό τους αποτελεσματικά. Όχι όμως επειδή δεν αρέσει στα κουνούπια η μυρωδιά των αντικουνουπικών, αλλά επειδή η χημική ουσία DEET που περιέχουν τα περισσότερα, είναι πολύ αποτελεσματική στην κάλυψη της μυρωδιάς, του διοξειδίου του άνθρακα και του γαλακτικού οξέως. Όταν χρησιμοποιείτε αντικουνουπικά με DEET, τα κουνούπια δεν μπορούν να σας μυρίσουν κι έτσι σας αφήνουν ήσυχους! Τα φυσικά απωθητικά όπως, το αιθέριο έλαιο γερανίου και η σιντρονέλλα, λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, απλά δεν είναι τόσο αποτελεσματικά όσο το DEET.

    Θα έχετε παρατηρήσει βέβαια ότι τα κουνούπια προσελκύονται περισσότερο σε μερικά άτομα από αλλά. Αυτό οφείλεται στην μυρωδιά και όχι επειδή τα κουνούπια προτιμούν συγκεκριμένους τύπους αίματος όπως πιστεύουν μερικοί.
    Ο καθένας μας έχει μια ξεχωριστή μυρωδιά, ένα είδος αρωματικού δαχτυλιδιού αποτυπώματος.

    Υπάρχουν περίπου 400 διαφορετικές αρωματικές ενώσεις, οι οποίες, αποτελούν το ανθρώπινο άρωμα.

    Η Βέρα Ζαχαρού, διαιτολόγος - διατροφολόγος (@JUST2EAT_ ) μας εξηγεί πώς οι διατροφικές μας επιλογές μπορεί να εμποδίσουν τα κουνούπια να μας τσιμπούν. 

    Μπορεί το σκόρδο να κρατήσει τα κουνούπια μακριά;

    Η κατανάλωση σκόρδου προσφέρει ήπια προστασία από τα κουνούπια, τόσο από την μυρωδιά της αναπνοής σας όσο και από τις θειούχες ενώσεις που εκπέμπονται μέσω του δέρματος σας.

    Ποιες τροφές θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε το τσίμπημα των κουνουπιών;

    Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο ή κάλιο, αυξάνουν το γαλακτικό οξύ, με αποτέλεσμα να γίνεστε πιο ελκυστικοί στα κουνούπια. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα που ως γνωστόν περιέχουν αυξημένη συγκέντρωση αλατιού, καλό είναι να τα αποφεύγετε έτσι κι αλλιώς. Τώρα όσον αφορά το κάλιο προτείνω να επιλέξετε βατόμουρα, μήλα, καρπούζι, αγγούρι, λάχανο και πράσινες πιπεριές, τα οποία είναι σχετικά χαμηλά σε περιεκτικότητα καλίου. Σε αντίθεση με τις πατάτες, το σπανάκι, το αβοκάντο, τα δαμάσκηνα, οι μπανάνες και τα φασόλια, τα οποία περιέχουν χαμηλότερη συγκέντρωση καλίου.

    Τέλος, έρευνες έχουν δείξει ότι, το 85% της ελκυστικότητας μας στα κουνούπια, όφειλεται στο γενετικό μας υλικό. Σε αυτή την περίπτωση ίσως χρειαστεί να συμφιλιωθούμε με την μοίρα μας.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:17 12/04

    Νέα έρευνα: Πόσο συχνά νοσηλεύονται σε ΜΕΘ παιδιά με COVID-19

    Ένα στα τρία παιδιά που νοσηλεύονται με Covid-19 χρειάζονται εισαγωγή σε ΜΕΘ, σύμφωνα με το CDC των ΗΠΑ.

    23:59 11/04

    Ξηροί καρποί για πιο υγιές βάρος: Ποιους να προτιμήσετε

    Ποιοι είναι οι ξηροί καρποί που ταιριάζουν σε μια δίαιτα για απώλεια βάρους;

    16:59 09/04

    38% μείωση θανάτου σε ασθενείς COVID-19 με θεραπεία με baricitinib

    Τι έδειξαν τα αποτελέσματα κλινικής δοκιμής σε νοσηλευόμενους ασθενείς με νόσο COVID-19.

    10:20 09/04

    Πόσο διαρκούν τα αντισώματα σε όσους έχουν νοσήσει με κορονοϊό;

    Το χρονικό διάστημα που έχει κανείς αντισώματα αντισώματα έναντι του SARS-CoV-2 είναι σημαντικό για το τέλος της πανδημίας.

    10:05 09/04

    Έχετε αρχίσει να τρέχετε; Αυτά είναι τα 5 συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε

    Με αφορμή την καραντίνα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να τρέχουν.

    09:38 09/04

    Ρευματικά νοσήματα: Καλύτερη ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα

    Τα δύο βασικά μηνύματα για καλύτερη ποιότητα ζωής στους ρευματοπαθείς από το webinar της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα.

    10:53 08/04

    Έχετε στεφανιαία νόσο: Ελέγξτε το σάκχαρό σας!

    Οι ασθενείς με στεφανιαία νόσο έχουν τριπλάσια πιθανότητα να έχουν και διαβήτη, σύμφωνα με διεθνή έρευνα.

    10:33 08/04

    Αρθροπλαστική γόνατος με το ρομποτικό σύστημα ROSA, χωρίς επιβάρυνση για τους ιδιωτικά ασφαλισμένους

    Η Ευρωκλινική Αθηνών αντιλαμβανόμενη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία προσφέρει για τους επόμενους έξι μήνες την επέμβαση αυτή χωρίς επιπλέον επιβάρυνση για όλους τους ιδιωτικά ασφαλισμένους.

    10:20 08/04

    Self test: Πώς θα τα κάνουμε στο σπίτι;

    Οι οδηγίες για την σωστή διενέργεια των self test από τον ΕΟΔΥ.

    10:14 08/04

    Τι ισχύει για την επαναμόλυνση μετά από λοίμωξη με τον ιό SARS-CoV-2;

    Χρειάζεται να εξακολουθήσουν να προσέχουν όσοι έχουν "περάσει" COVID-19 και τι πρέπει να γνωρίζουμε όλοι σχετικά με το θέμα αυτό.

    10:01 07/04

    5 (απλοί) κανόνες για υγιές σώμα και μυαλό

    Η 7η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Υγείας και είναι μια καλή αφορμή για να υιοθετήσουμε κάποιες καλές συνήθειες για την υγεία μας.

    23:59 06/04

    Τι είναι η δυσλιπαιμία και τι σημαίνει "προσωπικός στόχος" για την τιμή της LDL χοληστερόλης

    Η δυσλιπιδαιμία είναι μια πολύ βασική διαταραχή που οδηγεί σε καρδιαγγειακά νοσήματα. Ο Αναπληρωτής Καθηγητής Παθολογίας Ευάγγελος Λυμπερόπουλος εξηγεί περισσότερα.

    09:31 06/04

    Έρευνα: 7 στους 10 Έλληνες επιθυμούν την επαναλειτουργία των χώρων προπόνησης

    Η πιθανότερη μορφή προπόνησης όταν θα ανοίξουν ξανά τα γυμναστήρια.

    09:06 06/04

    Απολύμανση επιφανειών: Αλλαγή πλεύσης στις οδηγίες του αμερικανικού CDC

    Είναι περιττή η συχνή απολύμανση των επιφανειών για τον κορονοϊό.

    08:57 06/04

    Πώς θα ανοίξουν με ασφάλεια τα εστιατόρια;

    Νέα έρευνα στο JAMA υποδεικνύει της προϋποθέσεις για το ασφαλές άνοιγμα της εστίασης.

    08:46 06/04

    Παγκόσμια Ημέρα Φυσικής Δραστηριότητας: Γιορτάστε την με ένα δυναμικό περπάτημα!

    5 εκατομμύρια θάνατοι κάθε χρόνο παγκοσμίως οφείλονται σε έλλειψη φυσικής δραστηριότητας.