Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 09-Ιουλ-2020 08:37

    4 τρόποι να μειώσουμε φυσικά τη χοληστερόλη

    4 τρόποι να μειώσουμε φυσικά τη χοληστερόλη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η υψηλή χοληστερόλη είναι ένας από τους βασικούς "ενόχους" για τις φραγμένες αρτηρίες και σχετίζεται με καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να μειώσεις φυσικά την χοληστερόλη αλλά και τα αυξημένα τριγλυκερίδια. 

    Πώς μπορείς να μειώσεις φυσικά τη χοληστερόλη

    Υγιεινή διατροφή

    Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται η καλύτερη για τον έλεγχο των λιπιδίων στον οργανισμό. Αύξησε την κατανάλωση φυτικών ινών, φρούτων, λαχανικών, πλήρων σιτηρών, οσπρίων, άπαχης πρωτεΐνης και ψαριών καθώς και ελαιολάδου.
    Ένα μειονέκτημα: Όπως και η άσκηση, ξέρουμε ότι η διατροφή βοηθάει να είμαστε πιο υγιείς, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες. Επίσης, σε κάποιους ανθρώπους η υψηλή χοληστερίνη οφείλεται σε γενετικούς παράγοντες και δεν μπορεί να διορθωθεί με τη διατροφή.

    Άσκηση

    Η άσκηση μπορεί να συμβάλει στη μείωση των τριγλυκεριδίων και να αυξήσει την "καλή" χοληστερόλη HDL. Ο αμερικανικός φορέας American Heart Association συστήνει τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση την εβδομάδα, που σημαίνει περίπου 30 λεπτά τη μέρα, πέντε φορές την εβδομάδα. Το περπάτημα επίσης θεωρείται μια από τις καλύτερες ασκήσεις για να μειώσεις τη χοληστερόλη φυσικά – αλλά και να χάσεις λίπος από την κοιλιά.

    Φυτικές ίνες

    Οι διαλυτές φυτικές ίνες -σαν αυτές που βρίσκουμε στη βρόμη, στα όσπρια, τα φρούτα και τα περισσότερα λαχανικά- συνδέονται με τη χοληστερόλη στο έντερο και την απομακρύνουν μέσω των κοπράνων. Μια μεγάλη μετά-ανάλυση στο American Journal of Clinical Nutrition ωστόσο βρήκε πως δεν κάνουν μεγάλη διαφορά στις συνολικές τιμές των λιπιδίων. Υπάρχει όμως ένα σημαντικό σχετικό όφελος από την κατανάλωσή τους, όπως επισημαίνουν οι συγγραφείς της μελέτης: Θα βελτιώσεις συνολικά τη διατροφή σου, και αυτό θα σημαίνει ότι θα παίρνεις περισσότερα προστατευτικά θρεπτικά συστατικά ενώ θα καταναλώνεις λιγότερη χοληστερόλη από τη διατροφή σου και λιγότερα κορεσμένα λιπαρά. Να θυμάσαι τον μαγικό αριθμό: Για καλύτερη υγεία χρειάζεται να καταναλώνεις 25-35 γραμμάρια φυτικές ίνες τη μέρα.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο Shape.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:44 04/08

    Θετικά νέα για "κοκτέιλ" αντισωμάτων για τον κορονοϊό

    Η εταιρεία Regeneron ανακοίνωσε ότι το κοκτέιλ αντισωμάτων της "φρέναρε" την Covid-19 σε ζώα.

    10:41 04/08

    H βία που γνωρίζουμε στη ζωή μας επιταχύνει τη γήρανση

    Τα παιδιά που έχουν υποστεί βία ή τραυματικής εμπειρίας μπαίνουν πιο νωρίς στην εφηβεία και γερνάνε πιο γρήγορα, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    23:59 03/08

    Γιατί η ανθεκτικότητα είναι το πιο απαραίτητο στοιχείο του χαρακτήρα μας

    Τι είναι η ανθεκτικότητα και πώς μπορείτε να την αναπτύξετε.

    09:08 03/08

    Μπορεί να μεταδοθεί ο SARS-CoV-2 χωρίς καν φυσική επαφή;

    Πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορεί να μας "κολλήσει" ένας ασυμπτωματικός φορέας -ή ένας φορέας με ήπια συμπτώματα- βήχοντας ή απλά μέσω της αναπνοής;

    08:00 03/08

    Θεοκλής Ζαούτης: Η Ελλάδα κερδίζει τη μάχη με την COVID-19 – Για την ώρα

    Απαραίτητο όμως για να κερδίσει και τον πόλεμο ενάντια στις λοιμώδεις νόσους είναι ένα πιο ισχυρό και αξιόπιστο σύστημα υγείας.

    09:33 31/07

    Το ξέρετε ότι οι διακοπές είναι πολύτιμες για την ψυχική μας υγεία;

    Η ψυχολόγος Μαρίνα Μόσχα εξηγεί τους λόγους που οι διακοπές -είτε μακριά από το σπίτι είτε διακόπτοντας τις συνήθειες της καθημερινότητας- είναι απαραίτητες.

    09:19 31/07

    Πώς μπορεί ο SARS-CoV-2 να "ξεπερνά" την ανοσία του οργανισμού μας

    Νέα έρευνα προσπαθεί να απαντήσει στο πώς ο νέος κορονοϊός διαφεύγει από τα εξουδετερωτικά αντισώματα, το βασικό συστατικό της ανοσίας έναντι στους ιούς.

    09:00 31/07

    Καθηγητής Γώγος: Ποια περαιτέρω μέτρα είναι στο τραπέζι

    Για να φρενάρουμε την εξάπλωση του κορονοϊού.

    08:35 31/07

    Στρατηγική συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

    Από τις 5 Αυγούστου θα υπάρχει συνεργασία των δύο για τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου για τον COVID-19 στο χώρο του αεροδρομίου.

    07:55 30/07

    Έγκριση νέας θεραπείας για τα στοματικά έλκη από το Σύνδρομο Behçet

    Πάνω από το 97% των ασθενών παρουσιάζει στοματικά έλκη.

    07:18 30/07

    Δηλητηριώδη μανιτάρια: 200 δηλητηριάσεις το χρόνο - πώς θα τα ξεχωρίζετε

    Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους, τι πρέπει να προσέχουν οι ερασιτέχνες συλλέκτες και τι να γνωρίζουμε.

    23:59 29/07

    Αυτά τα μεζεδάκια, απολαύστε τα χωρίς τύψεις!

    Οι καλύτερες και οι "χειρότερες" επιλογές στο μεζεδοπωλείο και την ταβέρνα.

    16:31 29/07

    Δωρεάν ιατρικές εξετάσεις για δημότες και υπαλλήλους του δήμου Αθηναίων

    Ένα νέο πρόγραμμα πρόληψης ξεκινά ο δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με τη Γενική Κλινική "Θεραπευτήριο Αθηνών".

    09:55 29/07

    Μπορεί ο προστάτης να είναι ο "καλύτερος φίλος" του άνδρα;

    Μία νέα καμπάνια ενημέρωσης βάζει στόχο να παρακινήσει τους άντρες να κάνουν τακτικά τις προληπτικές εξετάσεις για τον προστάτη.

    09:44 29/07

    Έρχονται οι "Νταντάδες της Γειτονιάς" για να στηρίξουν τους εργαζόμενους γονείς

    Σε ποιους απευθύνεται και τι περιλαμβάνει η πιλοτική εφαρμογή του.

    09:38 29/07

    Παγκόσμια Ημέρα Ηπατίτιδας: "Η Ηπατίτιδα C δεν κοιμάται. Κάνε την εξέταση τώρα!"

    Οι νεότερες αντιϊικές θεραπείες μπορούν να θεραπεύσουν τον ιό σε περισσότερους από το 95% των ασθενών με ηπατίτιδα.