Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Ιουν-2020 09:14

    4 εναλλακτικές ιδέες για να αγαπήσετε ξανά το πρωινό

    4 εναλλακτικές ιδέες για να αγαπήσετε ξανά το πρωινό
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το πρωινό είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας και παίζει σημαντικό ρόλο σε μια διατροφή για απώλεια βάρους. Όχι μόνο ενεργοποιεί το μεταβολισμό μετά τη νυχτερινή "νηστεία" αλλά επιπλέον μας προστατεύει από κακές διατροφικές επιλογές στη διάρκεια της ημέρας. Κι αν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια, η διαιτολόγος-διατροφολόγος Βέρα Ζαχαρού μας προτείνει τρεις εναλλακτικές συνταγές για υγιεινό πρωινό. 

    Βρώμη με αβγά

    Χρόνος: 15 λεπτά
    Υλικά:
    •    1/2 φλ. βρώμη
    •    4 ασπράδια (χτυπημένα)
    •    1/2 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας

    Εκτέλεση
    •    Σε μια μικρή κατσαρόλα πρόσθεσε την βρώμη μαζί με 1φλ. νερό. Στην αρχή βράζεις με μέτρια-υψηλή θερμοκρασία και ανακατεύεις συνέχεια. Όταν η βρώμη απορροφήσει σχεδόν όλη την ποσότητα του νερού, προσθέτεις τα χτυπημένα ασπράδια και ανακατεύεις σιγά σιγά μέχρι το μείγμα να γίνει κρεμώδες. Τέλος προσθέτεις την βανίλια. Αποσύρεις το μείγμα από την φωτιά και το αφήνεις για περίπου 3-5 λεπτά, έτοιμο!

    Θερμίδες: 218kcal
    Υδατάνθρακες: 28 γρ.
    Σάκχαρα: 2 γρ.
    Πρωτεΐνες: 19 γρ.
    Λιπαρά: 3 γρ.

    Ρancakes μπανάνας

    Χρόνος: 10 λεπτά
    Υλικά:
    •    1 μεγάλη μπανάνα
    •    2 μεσαία αβγά
    •    1/2 κ.γ. baking powder
    •    1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
    •    1 κ.γ. ελαιόλαδο
    •    25 γρ. καρύδια ή αμύγδαλα
    •    125 γρ. Blueberries

    Εκτέλεση 
    Σε ένα μπολ, λιώνεις την μπανάνα με ένα πιρούνι, ρίχνεις τα αβγά, το baking powder, το εκχύλισμα βανίλιας και ανακατεύεις.
    Σε ένα τηγάνι ρίχνεις το λάδι και και με την βοήθεια ενός φλιτζανιού, βάζουμε το μείγμα στο τηγάνι.
    Ψήνουμε για 1-2 λεπτά και από τις δύο μεριές.
    Σερβίρεις με τα καρύδια ή τα αμύγδαλα και τα blueberries. Έτοιμο!

    Θερμίδες: 243kcal
    Υδατάνθρακες: 15 γρ.
    Σάκχαρα: 14 γρ.
    Πρωτεΐνες: 9 γρ.
    Λιπαρά: 15 γρ.
    Φυτικές ίνες: 4 γρ.

    Φριτάτα

    Χρόνος: 12 λεπτά
    Υλικά:
    •    1 κ.σ. ελαιόλαδο
    •    80 γρ. μανιτάρια
    •    50 γρ. φέτες γαλοπούλα 
    •    80 γρ. σπανάκι
    •    4 αβγά μεσαία
    •    1 κ.σ. τυρί τριμμένο

    Εκτέλεση

    Σε ένα τηγάνι πρόσθεσε το λάδι και σόταρε τα μανιτάρια. Στη συνέχεια πρόσθεσε την γαλοπούλα και το σπανάκι και συνέχισε το σοτάρισμα. Ρίξε λίγο αλάτι και πιπέρι.
    Χτύπησε τα αβγά με ένα πιρούνι και πρόσθεσε τα στο τηγάνι. Μαγείρεψε τα για 3 λεπτά και στην συνέχεια πρόσθεσε το τριμμένο τυρί. Βάλε το μείγμα στο γκριλ για 2 λεπτά. Έτοιμο! (Τρώγεται καλύτερα κρύο και είναι ιδανικό για take away σνακ.)

    Θερμίδες: 226kcal
    Υδατάνθρακες: 0 γρ.
    Σάκχαρα: 0 γρ.
    Πρωτεΐνες:22 γρ.
    Λιπαρά: 15 γρ.
    Φυτικές ίνες: 1 γρ.

    C n' R smoothie


    Χρόνος: 10 λεπτά
    Υλικά:
    •    200ml. χυμό από cranberry (χωρίς επιπλέον ζάχαρη).
    •    175 γρ. Raspberry κατεψυγμένα
    •    100 ml γάλα 1.5%
    •    200 ml γιαούρτι 2%

    Εκτέλεση

    Βάζεις όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και ανακατεύεις. Έτοιμο!

    Θερμίδες: 89 kcal
    Υδατάνθρακες: 15 γρ.
    Σάκχαρα: 15 γρ.
    Πρωτεΐνες: 4 γρ.
    Λιπαρά: 2 γρ.
    Φυτικές ίνες: 1 γρ.


     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:33 03/07

    Εξέλιξη: Μόλις πήρε άδεια θεραπεία για τον νέο κορονοϊό

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε σήμερα άδεια για τη χρήση της ρεμδεσιβίρης ως θεραπείας της covid-19.

    12:36 03/07

    Πιο μολυσματική η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον πλανήτη

    Η παραλλαγή του νέου κορονοϊού που κυριαρχεί σήμερα στον κόσμο είναι πιο μολυσματική από την αρχική, δείχνει μελέτη.

    08:35 03/07

    Νεότερα δεδομένα: Πώς η COVID-19 επηρεάζει το κεντρικό νευρικό σύστημα

    Ο ιός SARS-CoV-2 μπορεί να απειλήσει τόσο το κεντρικό όσο και το περιφερικό νευρικό σύστημα. Δείτε εδώ πώς εκδηλώνονται οι επιδράσεις του.

    08:30 03/07

    7 tips για να δείτε το πρωινό σας με άλλο μάτι

    Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να αγαπήσετε και να απολαμβάνετε το πρωινό σας.

    08:27 03/07

    Εμβόλια: Χάρη σε αυτά "ξεχάσαμε" σοβαρά νοσήματα

    Η αξία του εμβολιασμού για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

    07:59 02/07

    "Κάλεσμα" από Ουγγαρία για επιχειρηματικές συνεργασίες στο χώρο της υγείας

    Επιχειρηματικές ευκαιρίες συνεργασίας με ουγγρικές επιχειρήσεις του κλάδου ιατροφαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας.

    07:58 02/07

    Η Sanofi επενδύει για να αναδείξει τη Γαλλία ως παγκόσμιο κέντρο αριστείας στην έρευνα και παραγωγή εμβολίων

    Με στόχο τη δημιουργία εμβολίου για τον νέο κορονοϊό, η Sanofi δεσμεύεται να το καταστήσει προσβάσιμο σε όλους σε παγκόσμιο επίπεδο.

    07:58 02/07

    Καύσωνας και καρδιά: Τι να κάνετε, τι να αποφεύγετε, πώς θα προστατευτείτε

    Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών δίνει πρακτικές συμβουλές για την προστασία των καρδιοπαθών από τον καύσωνα και γενικότερα τις υψηλές θερμοκρασίες.

    23:59 01/07

    Μήπως σας λείπει το πιο πολύτιμο ιχνοστοιχείο;

    Η λειτουργία του νευρικού συστήματος, η δύναμη των μυών και η υγεία του καρδιαγγειακού σχετίζονται όλα με το κάλιο στον οργανισμό σας.

    08:41 01/07

    COVID-19: Κρίσιμος ο έλεγχος των εστιών υπερ-μετάδοσης

    Πώς οι λίγοι μπορεί να μεταδώσουν τον κορονοϊό στους πολλούς και τι σημαίνουν για τη δημόσια υγεία οι εστίες υπερ-μετάδοσης.

    08:33 01/07

    Καύσωνας: Πώς θα χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά σύμφωνα με τον ΙΣΑ

    Και ενώ οι θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών μας συμβουλεύει πώς να χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά με ασφάλεια.

    23:59 30/06

    Η σαλάτα που "ανεβάζει" τη libido

    Ο έρωτας περνάει από το στομάχι, λένε, και ισχύει! Ανακαλύψτε ποιες τροφές βελτιώνουν την ερωτική διάθεση και την επίδοση στο κρεβάτι.

    08:20 30/06

    Διατροφή για διαβήτη; Γιατί να αποφεύγετε τη ζάχαρη αλλά ΚΑΙ τα λιπαρά;

    Η διαιτολόγος εξηγεί τις σωστές βάσεις για τη διατροφή για το διαβήτη και δίνει συμβουλές για πιο υγιεινές επιλογές.

    08:10 30/06

    Πρόγραμμα "SOPHIA" για την αντιμετώπιση και την προσέγγιση της παχυσαρκίας

    Ένα διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στη βελτίωση των θεραπευτικών επιλογών της παχυσαρκίας και στην αλλαγή προσέγγισης της παχυσαρκίας ως νόσου.

    08:35 29/06

    Βρέθηκε θεραπεία για τα τριγλυκερίδια και τη χοληστερίνη; Το μέλλον θα δείξει!

    Γoνιδιακή θεραπεία φαίνεται να μείωσε μόνιμα την "κακή" χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια σε πειραματόζωα. Το μέλλον θα δείξει τι να προσδοκούμε από αυτήν.

    08:29 29/06

    Σκληρόδερμα: Μία σπάνια νόσος που προσβάλει τις γυναίκες

    Συνήθως προσβάλλει γυναίκες ηλικίας 40-60 ετών και στις παραγωγικές ηλικίες η αναλογία είναι 15 γυναίκες προς 1 άνδρα.