Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Μαϊ-2020 10:00

    Έχετε υψηλά τριγλυκερίδια; Αυτές είναι οι τροφές που καλό είναι να αποφεύγετε

    Έχετε υψηλά τριγλυκερίδια; Αυτές είναι οι τροφές που καλό είναι να αποφεύγετε
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Τα υψηλά τριγλυκερίδια αποτελούν παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα. Οι διατροφικές επιλογές παίζουν ρόλο στην αύξησή τους. Υιοθετήστε τις παρακάτω διατροφικές αλλαγές που προτείνει η γενικός γιατρός Melinda Retini, που θα συμβάλουν στα καλύτερα επίπεδα των λιπιδίων στον οργανισμό σας.

    Έχετε υψηλά τριγλυκερίδια; Αυτές είναι οι 5 τροφές που καλό είναι να αποφεύγετε

    Αμυλούχα λαχανικά

    Τα λαχανικά είναι ωφέλιμα, ωστόσο όταν θέλετε να μειώσετε τα τριγλυκερίδια ορισμένες επιλογές είναι καλύτερες από τις άλλες. Μειώστε την κατανάλωση των αμυλούχων λαχανικών που περιέχουν περισσότερα σάκχαρα, όπως είναι ο αρακάς και το καλαμπόκι. Στις πιο "ασφαλείς" επιλογές περιλαμβάνονται τα σταυρανθή, το λάχανο, τα μανιτάρια, το αγγούρι και οι πιπεριές. 

    Το ίδιο ισχύει για τα αμυλούχα τρόφιμα, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά, οι πατάτες και τα δημητριακά, που ο οργανισμός μετατρέπει το άμυλό τους σε τριγλυκερίδια. 

    Τα φρούτα

    Ναι, τα φρούτα είναι ωφέλιμα και μας προσφέρουν βιταμίνες και μέταλλα.  Εάν όμως έχετε υψηλά τριγλυκερίδια καλό είναι να περιορίζετε την κατανάλωσή τους σε 2-3 την ημέρα. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε την μεγάλη πρόσληψη φυσικών σακχάρων. Αντίστοιχα, εάν προτιμάτε τα αποξηραμένα φρούτα, τα οποία περιέχουν συμπυκνωμένα φυσικά σάκχαρα, η ιδανική μερίδα είναι ακόμη πιο μικρή: για παράδειγμα 4 κ.σ. σταφίδες ή 2-3 βερίκοκα ή χουρμάδες. 

    Αλκοόλ

    Δεν συμπεριλαμβάνεται στα τρόφιμα, συνοδεύει όμως συχνά το φαγητό μας. Και παρότι συχνά λέγεται πως ένα ποτήρι κρασί είναι ωφέλιμο για την καρδιά, η μεγαλύτερη ποσότητα μπορεί να αυξήσει τα τριγλυκερίδια στο αίμα σας. Το αλκοόλ, είτε είναι μπύρα, είτε κρασί ή πιο "σκληρά" οινοπνευματώδη, περιέχει φυσικά σάκχαρα, τα οποία, απ’ όποια πηγή κι αν προέρχονται, αποτελούν πρόβλημα. Για τον ίδιο λόγο χρειάζεται να αποφεύγετε και τα αναψυκτικά. 

    Καρύδα 

    Μπορεί η καρύδα και τα προϊόντα της να είναι trendy, για παράδειγμα το ρόφημα καρύδας ή το λάδι καρύδας, ωστόσο έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά. Εάν έχετε υψηλά τριγλυκερίδια, και έχετε περιλάβει την καρύδα στη διατροφή σας, συζητήστε με το γιατρό σας εάν θα πρέπει να την μειώσετε ή να την απορρίψετε εντελώς. 

    Τη ζάχαρη και το μέλι

    Μπορεί να ξαφνιάζεστε που βλέπετε το μέλι στην ίδια κατηγορία με τη ζάχαρη. Στην περίπτωση όμως που έχετε υψηλά τριγλυκερίδια, τα (πιο υγιεινά) σάκχαρα που περιέχει το μέλι αυξάνουν επίσης τα επίπεδά τους. Εάν έχετε βάλει στόχο να μειώσετε τα τριγλυκερίδια στο αίμα σας, προσπαθήστε να κόψετε όλα τα γλυκαντικά, φυσικά ή μη. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:07 05/06

    Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη στεφανιαία νόσο

    Σιωπηλό δολοφόνο ονομάζουν οι καρδιολόγοι τη στεφανιαία νόσο και η ενημέρωση γύρω από αυτήν είναι σημαντική για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή της.

    08:55 05/06

    ΙΣΑ: Ώρα να γίνουν τα απαραίτητα εμβόλια στα παιδιά και τους ενήλικες

    Ανησυχία για τη μείωση της εμβολιαστικής κάλυψης του πληθυσμού λόγω του κορoνοϊού, εξέφρασε η Επιστημονική Επιτροπή του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής.

    08:50 05/06

    Δοκιμάστε τη μους σοκολάτας... που σας κάνει καλό!

    Φτιάξτε αυτό το Σαββατοκύριακο μια μους σοκολάτας με αβοκάντο. Είναι υγιεινή και έχει λίγες -και καλές- θερμίδες.

    08:41 04/06

    Πώς μπορεί να περιοριστεί η μεταδοτικότητα του ιού SARS-CoV-2;

    Η μάσκα και η φυσική απόσταση θα παραμείνουν, όπως φαίνεται, για καιρό στη ζωή μας.

    08:35 04/06

    "Είναι ασφαλές να επιστρέψω στη δουλειά μου;"

    Πόσο ασφαλής είναι η επιστροφή στην εργασία; Νέο επιστημονικό άρθρο επιχειρεί να δώσει μια απάντηση στο ερώτηση αυτό.

    08:27 04/06

    Δωρεάν πρόγραμμα ψηφιακής επιμόρφωσης από την ΕΛΛ.Ο.Κ.

    Η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Επιβίωσης από τον Καρκίνο, επενδύοντας στην απόκτηση "ψηφιακών" δεξιοτήτων.

    10:16 03/06

    "Θετικό βήμα η αναθεώρηση της λίστας, η καινοτομία όμως απουσιάζει"

    Ανακοίνωση του PhRMA Innovation Forum αναφορικά με την ένταξη 195 συσκευασιών φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων στον Κατάλογο Αποζημιούμενων Φαρμάκων.

    09:58 03/06

    Νέα έρευνα ενοχοποιεί τα ηρεμιστικά πριν την εγκυμοσύνη για την εξωμήτριο κύηση

    Η χρήση ηρεμιστικών βενζοδιαζεπινών πριν τη σύλληψη αυξάνει τον κίνδυνο εξωμήτριας κύησης, σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα.

    09:52 03/06

    Νέα δεδομένα για το nusinersen στη νωτιαία μυϊκή ατροφία (SMA)

    Νέα δεδομένα για το nusinersen ενισχύουν τη διατηρούμενη αποτελεσματικότητα και τη μακροχρόνια ασφάλεια του φαρμάκου σε ένα ευρύ φάσμα ασθενών.

    23:59 02/06

    Γιατί είναι καλύτερο να κοιμάστε στο αριστερό σας πλευρό

    Πώς μπορεί να επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα του ύπνου σας η στάση στην οποία προτιμάτε να κοιμάστε;

    13:55 02/06

    1st International Multidisciplinary Connected Congress on COVID-19 Update

    Το πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο για επαγγελματίας υγείας από το ΥΓΕΙΑ και το Metropolitan Hospital.

    08:32 02/06

    Γιατί και πώς το περπάτημα μας κάνει καλό αλλά και τι να προσέχουμε

    Η run concept master trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη απαντά μέσα από την προσωπική της εμπειρία στις παραπάνω ερωτήσεις.

    08:14 02/06

    Ερωτήσεις και απαντήσεις για τις αιμορροΐδες

    Οι αιμορροΐδες είναι ένα συχνό πρόβλημα υγείας που μπορεί να μας κάνει την καθημερινότητα δύσκολη.

    08:00 02/06

    Και ένα καλό νέο από το πεδίο των μεταμοσχεύσεων

    Σημαντική αύξηση της μεταμοσχευτικής δραστηριότητας ιστών και οργάνων μετά την άρση των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό.

    16:48 01/06

    Ξεχάστε το six pack: Τεστ αίματος θα δείχνει τη φυσική μας κατάσταση

    Υπό ανάπτυξη το πρώτο τεστ αίματος που θα δείχνει πόσο καλή φυσική κατάσταση έχει κάποιος πριν και μετά την άσκηση.

    09:18 01/06

    Update: Τα αποτελέσματα από τη χορήγηση πλάσματος ιαθέντων σε ασθενείς με κορονοϊό

    Xορήγηση πλάσματος ιαθέντων από τη την νόσο COVID-19: τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν μείωση θνητότητας χωρίς παρενέργειες