Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 28-Απρ-2021 23:59

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα απ' το αν νηστεύετε ή όχι, οι τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητες. Η Σοφία Κόντη, διαιτολόγος-διατροφολόγος (healthnutritionbalance.gr) μας προτείνει την παρακάτω νηστίσιμη και αρωματική σαλάτα και μας εξηγεί πώς τα συστατικά της είναι ιδανικά για ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

    Νηστίσιμη σαλάτα

    Υλικά:

    • Πράσινη σαλάτα χοντροκομμένη
    • Μαυρομάτικα φασόλια
    • 1 κούπα γαρίδες μικρές βρασμένες
    • Παντζάρι
    • 1 Αβοκάντο σε κυβάκια
    • Ντοματίνια
    • Φρέσκο κρεμμύδι
    • Ψιλοκομμένη κίτρινη πιπεριά, πιπεριά Φλωρίνης
    • Πράσινη πιπεριά τουρσί
    • Κάπαρη, φρέσκος δυόσμος και ψιλοκομμένο κόλιανδρο 
    • dressing από lime, άνηθο, ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι

    Σε ένα μπολ μοιράζουμε τα υλικά και ανακατεύουμε με τα χέρια. Σε ένα μικρότερο μπολ ή σε βάζο με καπάκι, βάζουμε τα υλικά για το dressing. Τα κουνάμε καλά για να αναμιχθούν και περιχύνουμε τη σαλάτα λίγο πριν τη φάμε.

    Τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Οι πιπεριές περιέχουν βιταμίνες A, C και B6 αλλά και αντιοξειδωτικούς παράγοντες (π.χ. λουτεΐνη και λυκοπένιο), πολύτιμους για τον οργανισμό. Τα υψηλά ποσοστά β καροτένιου στην πιπεριά, μετατρέπονται σε βιταμίνη Α, καθιστώντας την μια ισχυρή ασπίδα κατά των ασθενειών.

    Τα παντζάρια είναι πλούσια σε σίδηρο και παράγουν λευκά αιμοσφαίρια που καταπολεμούν τις ασθένειες. Πλούσιο σε βιταμίνη C, περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που ενισχύουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού και βελτιώνει τη φυσική άμυνα του οργανισμού βοηθώντας στην αναγέννηση κυττάρων.

    Τα μαυρομάτικα είναι μια πολύ καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης, που είναι απαραίτητη για την λειτουργία του αμυντικού μηχανισμού του σώματος. Ένα φλιτζάνι φασόλια παρέχει πάνω από το ήμισυ της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης ψευδαργύρου που είναι καθοριστικός για την κανονική ανάπτυξη και λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

    Το λεμόνι είναι γνωστό ότι είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C, η οποία εξαιτίας της αντιοξειδωτικής της ικανότητας ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και έτσι μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης λοιμώξεων, φλεγμονών ή γρίπης.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:07 11/05

    Θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής CHMP για νέα θεραπεία ενηλίκων με ατοπική δερματίτιδα

    Εφόσον εγκριθεί, η τραλοκινουμάμπη θα αποτελέσει τον πρώτο εγκεκριμένο βιολογικό παράγοντα που στοχεύει ειδικά την κυτοκίνη IL-13, βασικό συντελεστή της εκδήλωσης συμπτωμάτων στην ατοπική δερματίτιδα.

    08:21 11/05

    Εμβολιασμός COVID-19: Μετά το εμβόλιο, τι;

    H Ένωση Ασθενών Ελλάδας παρουσιάζει την καμπάνια για τον εμβολιασμό COVID-19.

    08:01 11/05

    Έρευνα: Συστηματικός ερυθηματώδης λύκος και COVID-19

    Παγκόσμια έρευνα βρίσκει τους μισούς από τους συμμετέχοντες να βιώνουν μείωση της πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

    07:41 11/05

    6o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: "Μετατροπή της Ελλάδας σε παγκόσμιο κόμβο κλινικών μελετών"

    Συζήτηση για τη συμβολή της φαρμακευτικής καινοτομίας στην οικονομική ανάπτυξη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 6ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, στο Ζάππειο Μέγαρο.

    08:34 10/05

    COVID-19 και καρδιακή ανεπάρκεια: Νέα ερευνητικά δεδομένα

    Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης COVID-19 εξετάζεται από την επιστημονική κοινότητα.

    08:26 10/05

    Εμβόλια για τον κορονοϊό και έφηβοι: Το ηθικό δίλημμα της κοινωνίας μας

    Θα πρέπει τα εμβόλια για τον κορονοϊό να προωθηθούν στους εφήβους στις αναπτυσσόμενες χώρες; Το ερώτημα που θέτουν οι ειδικοί χρειάζεται άμεση απάντηση.

    23:59 09/05

    Η διατροφή στην προεμμηνόπαυση – οι απαραίτητες βιταμίνες και συστατικά

    Τι αλλάζει στη διατροφή στην προεμμηνόπαυση; Πολλά, αφού οι ανάγκες του οργανισμού είναι διαφορετικές και χρειάζεται περισσότερη προσοχή ώστε να τις καλύπτουμε.

    09:36 07/05

    Ψωρίαση: Νέες θεραπείες αλλάζουν τη ζωή των ασθενών

    Περίπου 250.000 άνθρωποι στην Ελλάδα πάσχουν από τη νόσο γι’ αυτό και οι εξελίξεις στη θεραπεία της ψωρίασης είναι σημαντικές.

    09:20 07/05

    Αγκυλοποιητική Σπονδυλοαρθρίτιδα: Η νόσος και οι προκλήσεις

    H 8η Μαΐου δρα αφυπνιστικά ως η Παγκόσμια Ημέρα Αγκυλοποιητικής Σπονδυλοαθρίτιδας.

    23:59 06/05

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    09:26 06/05

    Άσθμα: Κινδυνεύουν περισσότερο από COVID-19 οι ασθενείς;

    Η βαρύτητα και η μορφή του άσθματος επηρεάζει την απάντηση, ωστόσο οι ασθματικοί ασθενείς θα πρέπει όλοι να εμβολιαστούν κανονικά.

    09:03 06/05

    Μεταλλάξεις του κορονοϊού: Πόσο μας προστατεύουν τα υπάρχοντα εμβόλια;

    Τα δεδομένα από το Ισραήλ και τις ΗΠΑ μας δίνουν στοιχεία για το κατά πόσο εμβόλια που διαθέτουμε παρέχουν προστασία από παραλλαγές του ιού SARS-CoV-2.

    14:42 05/05

    Μελέτη: Η δράση του anakinra κατά της πνευμονίας από COVID-19

    Η Sobi και το Ελληνικό Ινστιτούτο Μελέτης της Σήψης αναφέρουν ότι η χρήση του anakinra βελτίωσε τη συνολική κλινική έκβαση κατά 64% σε νοσηλευόμενους ασθενείς με πνευμονία οφειλόμενη σε COVID-19.

    09:08 05/05

    Θρομβώσεις μετά τα εμβόλια και μετά τη νόσηση με COVID-19

    Οι θέσεις Αμερικανικών Ιατρικών Ενώσεων για τον εμβολιασμό έναντι της COVID-19 και τους πιθανούς κινδύνους.

    08:56 05/05

    Εσύ, μήπως παίρνεις το σάκχαρό σου χαΛΛΛαρά;

    Η νέα διαδικτυακή εκστρατεία της ΑΜΚΕ "Με Οδηγό το Διαβήτη" κάνει focus στη Βόρεια Ελλάδα με ambassador τον Γιώργο Μαυρίδη.

    23:59 04/05

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.