Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 20-Δεκ-2019 08:40

    7 tips για να μην παχύνετε τις γιορτές

    7 tips για να μην παχύνετε τις γιορτές
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων έφτασε. Τα Χριστούγεννα είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να βρεθούμε πιο κοντά με την οικογένειά μας, τους συγγενείς και τους φίλους μας. Αυτό είναι εξάλλου και το αληθινό νόημα των γιορτών!!! Φυσικά, αυτή η περίοδος είναι γεμάτη από οικογενειακά τραπέζια όπου γιορτινά, θερμιδογόνα εδέσματα βρίσκονται σε αφθονία. Επίσης, είναι μία περίοδος που ενθαρρύνεται η υπερφαγία, η καθιστική ζωή και η υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών. Αξίζει να επισημάνουμε ότι κατά τη διάρκεια των γιορτών κάποιες μέρες σαφώς και θα φάμε και θα πιούμε παραπάνω απ’ ότι συνήθως, αλλά το μέτρο και η ισορροπία που θα έχουμε διατροφικά όλες τις ημέρες αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας για τη διατήρηση του βάρους μας. 

    Διαβάστε εδώ όλα τα διατροφικά tips ώστε αυτές τις γιορτές να μη δείτε τη ζυγαριά να ανεβαίνει. 

    Υγιεινό & ισορροπημένο πρωϊνό

    Τις ημέρες ειδικά των γιορτών που έχουμε πολύ ωραία διάθεση και χρόνο είναι μία υπέροχη ευκαιρία για να απολαύσουμε ένα θρεπτικό πρωϊνό.. 
    Τι να επιλέξετε: α) ομελέτα με τυρί και ψωμί ολικής άλεσης ή παξιμάδι κρίθινο, β) ψωμί ολικής άλεσης + ταχίνι με μέλι, γ) γάλα με δημητριακά χωρίς ζάχαρη ή βρώμη + μέλι + ρόδι

    Μην παραλείπετε τα σνακ

    Μπορεί να έχετε φάει αρκετά το μεσημέρι αλλά σίγουρα μετά από 4 ώρες θα έχετε ξαναπεινάσει επομένως επιλέξτε φρούτα ή γιαούρτι με φρέσκα φρούτα για να νοιώθετε κορεσμό μέχρι το βραδινό γεύμα. 

    Συνοδεύστε κάθε κυρίως γεύμα σας με σαλάτα

    Για να έχετε ισορροπία στο πιάτο σας πρέπει το μισό του πιάτου να καλυφθεί με σαλάτες και λαχανικά της αρεσκείας σας, το ¼ του πιάτου να περιέχει πρωτεϊνούχα τρόφιμα δηλαδή κρέας, πουλερικά, τυριά και το υπόλοιπο ¼ να περιέχει τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες π.χ. μακαρόνια, ρύζι, πατάτες. 

    Ας είναι ελαφρύ το ένα από τα γεύματα της ημέρας

    Αν καταναλώσατε μεγάλη ποσότητα φαγητού το μεσημέρι ή το βράδυ, επιλέξτε για βραδινό ή μεσημεριανό αντίστοιχα κάτι πιο ελαφρύ! Ορισμένες επιλογές για ελαφρύ φαγητό είναι: α) τονοσαλάτα με παξιμάδι ή ψωμί ολ.αλ., β) βραστά αυγά με ανθότυρο, σαλάτα και παξιμάδι. 

    Μην αντικαθιστάτε το δεκατιανό ή απογευματινό σνακ με γλυκίσματα

    Είναι καλύτερο να καταναλώσετε πρώτα τα φρούτα σας και ύστερα να καταναλώσετε το αγαπημένο σας γλύκισμα. 

    Κοιμηθείτε επαρκώς

    Είναι σύνηθες κατά τη διάρκεια των γιορτών να βγαίνουμε περισσότερο και να ξενυχτάμε περισσότερο. Ωστόσο, η μειωμένη διάρκεια ύπνου έχει συσχετιστεί με αυξημένα επίπεδα ορμονών που προάγουν την αυξημένη όρεξη και κατά συνέπεια την αυξημένη πρόσληψη θερμίδων. 

    Προσοχή στις υγρές θερμίδες

    Φυσικά, από τις γιορτινές συγκεντρώσεις δεν λείπει το αλκοόλ και τα αναψυκτικά, τα οποία αποδίδουν πολλές "κενές" θερμίδες γι’αυτό χρειάζεται προσοχή και μέτρο στην κατανάλωσή τους. 

    Αν ακολουθήσετε πιστά όλα τα παραπάνω διατροφικά tips τότε μπορείτε να απολαύστε τα αγαπημένα σας εδέσματα χωρίς ενοχές και χωρίς το άγχος της ζυγαριάς. Διασκεδάστε, βγείτε και αφιερώστε χρόνο στα αγαπημένα σας πρόσωπα. 

    Καλές γιορτές με υγεία!!!
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:08 28/01

    Τι είναι η θρόμβωση και γιατί είναι επικίνδυνη για τη ζωή;

    Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο από θρόμβωση και ποια είναι τα προειδοποιητικά συμπτώματα;

    09:57 27/01

    Προστατεύει η χειρουργική μάσκα από τον ιό της γρίπης και άλλους ιούς;

    Η χειρουργική μάσκα είναι ένα πιθανό μέτρο προφύλαξης, ή έστω έτσι θεωρούμε οι περισσότεροι. Τι ισχύει όμως;

    08:37 24/01

    Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να παίρνετε τα φάρμακα για την πίεση

    Η χρονοφαρμακολογία ή χρονοθεραπεία εξετάζει την επίδραση ενός φαρμάκου όταν λαμβάνεται συγκεκριμένη ώρα της ημέρας.

    08:34 24/01

    SyNoesis Therapeutics: Στόχος η αναχαίτιση της νόσου του Πάρκινσον

    Η SyNoesis Therapeutics είναι μια νεοφυής εταιρεία βιοτεχνολογίας με το όραμα να θεραπεύσει τη νόσο του Πάρκινσον (PD) και άλλες ασθένειες του εγκεφάλου.

    23:59 23/01

    Άγχος; 4 πρακτικοί και γρήγοροι τρόποι να το αντιμετωπίσετε

    Το στρες δεν κάνει μόνο κακό στην υγεία – μπορεί να μας "παγώσει" την ώρα που η δουλειά απαιτεί καθαρή σκέψη.

    11:47 23/01

    Σπαγγέτι πουτανέσκα: Γρήγορο, ελαφρύ και με πολύ ασβέστιο!

    Μια διαφορετική μακαρονάδα μας προτείνει ο διαιτολόγος Μάνος Δημητρούλης.

    11:41 23/01

    Τεστ αίματος "αποκαλύπτει" πότε μια γυναίκα θα μπει στην εμμηνόπαυση

    Το πρώτο τεστ αίματος που προβλέπει αν μια γυναίκα θα έχει την τελευταία περίοδο της στα επόμενα ένα έως δύο χρόνια ανέπτυξαν Αμερικανοί επιστήμονες.

    23:59 22/01

    Το μυστικό της υγείας και της μακροζωίας που... πίνεται

    Το κεφίρ θεωρείται το μυστικό για περισσότερα αλλά και καλύτερα χρόνια ζωής.

    09:47 22/01

    3 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον κοροναϊό από την Κίνα

    Τι είναι ο κοροναϊός από την Κίνα, από πού προήρθε και ποια τα συμπτώματα της λοίμωξης;

    09:39 22/01

    Αιμορροφιλία στα παιδιά: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε

    Τι είναι η αιμορροφιλία, πώς κληροδοτείται στα παιδιά και τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για τις διαθέσιμες θεραπείες.

    14:00 21/01

    Alert: Ο νέος κοροναϊός από την Κίνα μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο

    Η Κίνα επιβεβαίωσε χθες ότι ο νέος κοροναϊός που προκαλεί επικίνδυνη πνευμονία μπορεί να μεταδοθεί από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ωστόσο, τα κρούσματα παραμένουν ακόμη χαμηλά σε αριθμό.

    11:35 21/01

    Μία (ίσως) ιστορική ανακάλυψη για τη θεραπεία του καρκίνου

    Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν τυχαία ανοσοποιητικό κύτταρο που εξοντώνει τον καρκίνο.

    08:23 21/01

    Βουλιμία της άσκησης: Τι είναι και τι πρέπει να γνωρίζουμε

    Μια επιστημονική ματιά σε μια απειλητική διαταραχή για την οποία οι περισσότεροι δεν μιλάμε, μάλλον, επειδή δεν αναγνωρίζουμε το πρόβλημα. .

    23:59 20/01

    Η καρδιά σας χτυπάει τρελά, να ανησυχήσετε ή όχι;

    Πότε θα πρέπει να το πείτε στο γιατρό σας;

    11:03 20/01

    "Επικίνδυνη για την υγεία" η πρόωρη εμμηνόπαυση

    Η πρόωρη εμμηνόπαυση αυξάνει τον κίνδυνο διαφόρων χρόνιων προβλημάτων υγείας, σύμφωνα με αυστραλιανή έρευνα.

    10:59 20/01

    Πώς θα έχουμε μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση;

    Τι σημαίνει αυτοεκτίμηση και πώς μπορούμε να την ενισχύσουμε; Η ειδικός απαντά.