Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 20-Δεκ-2019 08:40

    7 tips για να μην παχύνετε τις γιορτές

    7 tips για να μην παχύνετε τις γιορτές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων έφτασε. Τα Χριστούγεννα είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να βρεθούμε πιο κοντά με την οικογένειά μας, τους συγγενείς και τους φίλους μας. Αυτό είναι εξάλλου και το αληθινό νόημα των γιορτών!!! Φυσικά, αυτή η περίοδος είναι γεμάτη από οικογενειακά τραπέζια όπου γιορτινά, θερμιδογόνα εδέσματα βρίσκονται σε αφθονία. Επίσης, είναι μία περίοδος που ενθαρρύνεται η υπερφαγία, η καθιστική ζωή και η υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών. Αξίζει να επισημάνουμε ότι κατά τη διάρκεια των γιορτών κάποιες μέρες σαφώς και θα φάμε και θα πιούμε παραπάνω απ’ ότι συνήθως, αλλά το μέτρο και η ισορροπία που θα έχουμε διατροφικά όλες τις ημέρες αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας για τη διατήρηση του βάρους μας. 

    Διαβάστε εδώ όλα τα διατροφικά tips ώστε αυτές τις γιορτές να μη δείτε τη ζυγαριά να ανεβαίνει. 

    Υγιεινό & ισορροπημένο πρωϊνό

    Τις ημέρες ειδικά των γιορτών που έχουμε πολύ ωραία διάθεση και χρόνο είναι μία υπέροχη ευκαιρία για να απολαύσουμε ένα θρεπτικό πρωϊνό.. 
    Τι να επιλέξετε: α) ομελέτα με τυρί και ψωμί ολικής άλεσης ή παξιμάδι κρίθινο, β) ψωμί ολικής άλεσης + ταχίνι με μέλι, γ) γάλα με δημητριακά χωρίς ζάχαρη ή βρώμη + μέλι + ρόδι

    Μην παραλείπετε τα σνακ

    Μπορεί να έχετε φάει αρκετά το μεσημέρι αλλά σίγουρα μετά από 4 ώρες θα έχετε ξαναπεινάσει επομένως επιλέξτε φρούτα ή γιαούρτι με φρέσκα φρούτα για να νοιώθετε κορεσμό μέχρι το βραδινό γεύμα. 

    Συνοδεύστε κάθε κυρίως γεύμα σας με σαλάτα

    Για να έχετε ισορροπία στο πιάτο σας πρέπει το μισό του πιάτου να καλυφθεί με σαλάτες και λαχανικά της αρεσκείας σας, το ¼ του πιάτου να περιέχει πρωτεϊνούχα τρόφιμα δηλαδή κρέας, πουλερικά, τυριά και το υπόλοιπο ¼ να περιέχει τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες π.χ. μακαρόνια, ρύζι, πατάτες. 

    Ας είναι ελαφρύ το ένα από τα γεύματα της ημέρας

    Αν καταναλώσατε μεγάλη ποσότητα φαγητού το μεσημέρι ή το βράδυ, επιλέξτε για βραδινό ή μεσημεριανό αντίστοιχα κάτι πιο ελαφρύ! Ορισμένες επιλογές για ελαφρύ φαγητό είναι: α) τονοσαλάτα με παξιμάδι ή ψωμί ολ.αλ., β) βραστά αυγά με ανθότυρο, σαλάτα και παξιμάδι. 

    Μην αντικαθιστάτε το δεκατιανό ή απογευματινό σνακ με γλυκίσματα

    Είναι καλύτερο να καταναλώσετε πρώτα τα φρούτα σας και ύστερα να καταναλώσετε το αγαπημένο σας γλύκισμα. 

    Κοιμηθείτε επαρκώς

    Είναι σύνηθες κατά τη διάρκεια των γιορτών να βγαίνουμε περισσότερο και να ξενυχτάμε περισσότερο. Ωστόσο, η μειωμένη διάρκεια ύπνου έχει συσχετιστεί με αυξημένα επίπεδα ορμονών που προάγουν την αυξημένη όρεξη και κατά συνέπεια την αυξημένη πρόσληψη θερμίδων. 

    Προσοχή στις υγρές θερμίδες

    Φυσικά, από τις γιορτινές συγκεντρώσεις δεν λείπει το αλκοόλ και τα αναψυκτικά, τα οποία αποδίδουν πολλές "κενές" θερμίδες γι’αυτό χρειάζεται προσοχή και μέτρο στην κατανάλωσή τους. 

    Αν ακολουθήσετε πιστά όλα τα παραπάνω διατροφικά tips τότε μπορείτε να απολαύστε τα αγαπημένα σας εδέσματα χωρίς ενοχές και χωρίς το άγχος της ζυγαριάς. Διασκεδάστε, βγείτε και αφιερώστε χρόνο στα αγαπημένα σας πρόσωπα. 

    Καλές γιορτές με υγεία!!!
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:59 03/08

    Πώς ο καπνός από τις πυρκαγιές επηρεάζει το σώμα και πώς μπορούμε να προστατευτούμε;

    Τι κάνει τον καπνό της πυρκαγιάς επικίνδυνο και ποιες είναι οι επιπτώσεις από την εισπνοή του;

    09:46 30/07

    Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, η μπύρα και άλλα ποτά

    Ο αριθμός των θερμίδων σε ένα ποτήρι κρασί μπορεί να κυμαίνεται από 120 έως 165, ανάλογα με το είδος του.

    08:45 30/07

    Συστάσεις ΗΠΑ: Και οι εμβολιασμένοι ξανά με μάσκες

    Το Κέντρο Ελέγχου Νοσημάτων των ΗΠΑ συστήνει εκ νέου τη χρήση μασκών σε εσωτερικούς χώρους από τους εμβολιασμένους.

    23:59 29/07

    Έχετε επάρκεια σε μαγνήσιο; Έχετε σημαντικούς λόγοι για να παίρνετε αρκετό

    Το μαγνήσιο είναι το μέταλλο που μας θωρακίζει από το άγχος, την κατάθλιψη και την καρδιακή προσβολή.

    16:01 29/07

    Έρευνα ΙΣΑ: Το 68% εμπιστεύεται τα εμβόλια αλλά το 75% όσων δεν έχουν εμβολιαστεί δεν φοβούνται τον ιό

    Αποκαλυπτική έρευνα σχετικά με τη στάση των πολιτών για την πανδημία και τον εμβολιασμό.

    09:26 29/07

    Πώς θα προστατέψουμε τα παιδιά από τον καύσωνα

    Τα παιδιά είναι πιο ευάλωτα στις υψηλές θερμοκρασίες και είναι σημαντικό αυτές τις ζεστές ημέρες να έχουμε στο νου μας ορισμένες βασικές συμβουλές.

    09:23 29/07

    Συνάντηση Ένωσης Ασθενών Ελλάδας με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Χειρουργικής Ογκολογίας

    Βασικό θέμα, οι προκλήσεις της πανδημίας για το υγειονομικό μας σύστημα και οι επιπτώσεις της στην έγκαιρη διάγνωση αλλά και τη θεραπευτική αντιμετώπιση των ασθενών με καρκίνο.

    23:59 28/07

    Αλλαγές στην εμμηνόπαυση: Όσα είναι σημαντικό να γνωρίζουμε

    Η εμμηνόπαυση στη γυναίκα είναι μια κατάσταση που φέρνει μαζί της πολλές αλλαγές, σωματικές και συναισθηματικές.

    09:30 28/07

    Γιατί κολλάνε κορονοϊό οι εμβολιασμένοι; Απαντά ο Γκίκας Μαγιορκίνης

    Οι λοιμώξεις στους εμβολιασμένους για SARS-CoV-2 και η επιστροφή στην κανονικότητα.

    09:25 28/07

    Βοηθάει το καρπούζι στην απώλεια βάρους και την αποτοξίνωση;

    Το καρπούζι είναι το κατεξοχήν καλοκαιρινό φρούτο και η συμβολή του στη διατροφή μας είναι μεγαλύτερη απ' όσο ίσως φανταζόμαστε.

    07:06 28/07

    Πρεσβεία Ουγγαρίας και ΗΕΡΑ Greece: Επιστημονικό forum για τις κοινωνικο-οικονομικές εξελίξεις στην "μετά-COVID" εποχή

    Απώτερος σκοπός της πρωτοβουλίας είναι η διερεύνηση μεθόδων αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας COVID-19, αλλά και των ευκαιριών που θα εμφανιστούν στην νέα εποχή.

    23:59 27/07

    Δεν χρειάζεται να φύγουμε για να κάνουμε "διακοπές"

    Η διακοπή από την καθημερινότητα, είτε ταξιδέψουμε είτε όχι είναι πολύτιμη για την ευεξία μας.

    09:44 27/07

    Νοσήσατε με κορονοϊό αλλά δεν έχετε κάνει τεστ: Τι ισχύει για το πιστοποιητικό νόσησης και το εμβόλιο

    Άγνωστος είναι ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν νοσήσει από ενδοοικογενειακή λοίμωξη χωρίς να έχουν κάνει το ανάλογο τεστ.

    09:12 27/07

    Έρευνα: Επηρεάζουν τα εμβόλια mRNA την ποιότητα του σπέρματος;

    Ένα μέρος της διστακτικότητας ορισμένων για τον εμβολιασμό οφείλεται στην ανησυχία για τυχόν μείωση της γονιμότητας από τα εμβόλια mRNA.

    09:07 26/07

    Η καλύτερη άσκηση για όσους αντιμετωπίζουν καρδιαγγειακά νοσήματα

    Η άσκηση μας κάνει καλό και το γνωρίζουμε. Τι ισχύει όμως όταν κάποιος πάσχει από ένα καρδιαγγειακό νόσημα;

    23:59 25/07

    Μήπως σας λείπει το (ίσως) πιο πολύτιμο ιχνοστοιχείο;

    Η λειτουργία του νευρικού συστήματος, η δύναμη των μυών και η υγεία του καρδιαγγειακού σχετίζονται όλα με το κάλιο στον οργανισμό σας.