Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 31-Ιουλ-2019 14:50

    Πονόλαιμος το καλοκαίρι; Έτσι θα τον προλάβετε

    Πονόλαιμος το καλοκαίρι; Έτσι θα τον προλάβετε
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Παρότι τον θεωρούμε χειμερινή ενόχληση, ο πονόλαιμος το καλοκαίρι είναι αρκετά συνηθισμένος και δεν είναι λίγες οι φορές που εμφανίζεται και μας ταλαιπωρεί, στερώντας μας πολύτιμες στιγμές από τις διακοπές και τη χαλάρωση που ονειρευόμαστε. 

    Οι κυριότεροι παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση του πονόλαιμου το καλοκαίρι είναι τα παγωμένα υγρά, η χρήση των κλιματιστικών, τα παγωτά, οι ιοί, οι εναλλαγές θερμοκρασίας από την ζέστη στο κρύο και το αντίστροφο και η έκθεση σε ατμοσφαιρικούς ρύπους, η οποία είναι πιο έντονη κατά το καλοκαίρι. Τα συνήθη συμπτώματα είναι ο πόνος κατά την κατάποση, η βραχνάδα της φωνής και η αίσθηση ξηρότητας, ενώ σύμφωνα με έρευνες, ο πονόλαιμος μπορεί να διαρκέσει από 3 έως και 7 ημέρες. 

    Πώς θα προλάβετε και θα ανακουφίσετε τον πονόλαιμο το καλοκαίρι 

    Ο γενικός Ιατρός και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας & Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, κ. Στάθης Σκληρός μας εφιστά την προσοχή στην άσκοπη χρήση των αντιβιοτικών και συστήνει απλές κινήσεις που μπορούν να προλάβουν την εμφάνιση πονόλαιμου και να βοηθήσουν τον οργανισμό στην αντιμετώπιση. 

    Λήψη άφθονων υγρών (νερό, και ροφήματα): Τα υγρά βοηθούν στην ρευστοποίηση και στην αποβολή των εκκρίσεων από τον λαιμό και την μύτη ενυδατώνοντας τον οργανισμό.

    Αποφύγετε τα παγωμένα νερά και ποτά. Προτιμήστε την κατανάλωση του σε δροσερές θερμοκρασίες και όχι παγωμένα. 

    Προτιμήστε φρέσκους χυμούς και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C ώστε να αποκτήσετε καλύτερη άμυνα απέναντι στις ιώσεις. 

    Βεβαιωθείτε ότι πλένετε τα χέρια σας συχνά και καλά. Ο ιός μπορεί να επιβιώσει για μερικές ώρες σε μια μολυσμένη επιφάνεια, όπως το χερούλι της πόρτας ή το τηλέφωνο, έτσι ακουμπώντας τα, μεταφέρουμε τον ιό πολύ εύκολα.

    Ξεκουραστείτε όσο μπορείτε. Δώστε στον οργανισμό τα περιθώρια να αναρρώσει και να δεχτεί την όποια θεραπεία.

    Εάν ο πονόλαιμος σας ενοχλεί, οι τροχίσκοι χωρίς αντιβιοτικά είναι ένα αποτελεσματικό μέσο στην αντιμετώπισή του, καθώς ανακουφίζουν την ενόχληση και προλαμβάνουν την επιδείνωση της κατάστασης. 

    Πότε να πάτε στο γιατρό 

    • Ο πονόλαιμος δεν υποχωρεί και είναι μεγαλύτερης διάρκειας από μια εβδομάδα
    • Ο πονόλαιμος υποχωρεί και εμφανίζεται και πάλι μετά από ένα διάστημα
    • Η κατάποση γίνεται με δυσκολία
    • Ο πονόλαιμος συνοδεύεται και από υψηλό πυρετό
    • Έχετε επίπονο πονόλαιμο, που συνοδεύεται από νυχτερινή έντονη εφίδρωση και ερεθισμένους αδένες
    • Έχετε παρατεταμένη βραχνάδα (πάνω από  3 εβδομάδες) ή επαναλαμβανόμενες κρίσεις βραχνάδας
       
    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ