Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 15-Οκτ-2019 23:59

    Δουλειά γραφείου; Ώρα για γυμναστική

    Δουλειά γραφείου; Ώρα για γυμναστική
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το άρθρο επιμελείται η Ιωάννα Λαουμτζή, Leading Trainer / Owner of IL Exclusive Fitness (www.ioannalaoumtzi.gr)

    Εάν αισθάνεστε δυσκαμψία και πόνους στα ισχία, τους μηρούς, τους ώμους, το στήθος ή τον αυχένα, αυτό συμβαίνει επειδή κάθεστε στην εργασία σας με λάθος στάση σώματος. Η πολύωρη παραμονή σε αυτή τη θέση κάνει τους μύες και τις αρθρώσεις να "κολλάνε". Αν κάθεστε από 6 έως 12 ώρες σε μία καρέκλα, θέτετε την υγεία της πλάτης σας και όχι μόνο σε κίνδυνο. 

    Όλο και περισσότερες μελέτες αναφέρουν πως η παρατεταμένη καθιστική ζωή, η οποία ορίζεται ως εκείνη που ξεπερνά το όριο των μόλις 3 ωρών την ημέρα, σχετίζεται με υψηλότερο κίνδυνο για ποικίλα προβλήματα υγείας. Γι αυτό το λόγο προτείνω πιο συχνά διαλείμματα για περπάτημα και οργάνωση των γραφείων με τρόπο ο οποίος να ενθαρρύνει το περπάτημα.

    Όταν καθόμαστε πολλή ώρα, ο εγκέφαλος δεν οξυγονώνεται αρκετά, με αποτέλεσμα να χάνουμε πιο εύκολα τη συγκέντρωσή μας. Να βρίσκετε λοιπόν περισσότερες αφορμές για να σηκωθείτε. 

    Επίσης μόλις μία ημέρα συνεχόμενου "καθισιού" μπορεί να μειώσει δραματικά τη δραστηριότητα της ινσουλίνης στον οργανισμό μας, γεγονός που μας θέτει σε κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2. Γι αυτό το λόγο ένα μπουκαλάκι νερό, πάντα μαζί μας. Όταν είμαστε αφυδατωμένοι, αυξάνεται το σάκχαρο και η ινσουλίνη δεν χρησιμοποιείται σωστά από το σώμα.

    Είστε "κολλημένοι" στο γραφείο; Δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις:
    1) Άσκηση για ενεργοποίση των μηρών. Τεντώστε ένα ένα πόδι προς τα εμπρός και κρατήστε το ίσιο, σηκώνοντάς το από το έδαφος. Κάντε 30 επαναλήψεις σε κάθε πόδι. 

    2) Άσκηση για ενεργοποίση της κοιλιάς. Από την ίδια θέση γείρετε προς τα πίσω, σφίξετε την κοιλιά σας και σηκώσετε τα πόδια λίγα εκατοστά από το δάπεδο. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα και κατεβάστε τα πόδια σας. Κάντε 10 με 20 επαναλήψεις.

    3) Άσκηση ισορροπίας. Κάθε φορά που πρέπει να σηκωθείτε από την καρέκλα, να προσπαθείτε να σηκώνεστε με το ένα πόδι και από αυτή τη θέση προσπαθήστε να ισορροπήσετε για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε και με το άλλο πόδι.

    4) Άσκηση για όλο το σώμα. Αν μπορέσετε να κλέψετε 30’’ και να αποχωριστείτε το γραφείο σας τότε κάντε μία ‘’σανίδα’’. Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα και στηριχτείτε στους αγκώνες.

    Με τα δύο πόδια τεντωμένα πίσω, κάντε flex τα πέλματα. Πατήστε με δύναμη στα δάχτυλα των ποδιών και σπρώξτε ώστε τα γόνατα να ξεκολλήσουν από το έδαφος και το κεφάλι σας να έρθει σε ευθεία με τη σπονδυλική σας στήλη. Φανταστείτε ότι δημιουργείτε μια ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πέλματα. Αν έχετε ήδη μεγάλη ευαισθησία στη μέση, ανεβάστε ελάχιστα πιο ψηλά τη λεκάνη, ώστε να μην είναι τελείως σε ευθεία το σώμα.
    Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα.
     

    Ξεχάστε το ασανσέρ
    σκάλες 31/3/16Χρησιμοποιείστε μόνο τις σκάλες για να γυμνάσετε τους μυς των ποδιών σας και με αυτό το τρόπο να αυξήσετε τους παλμούς της καρδιάς σας. Προσπαθήστε να το κάνετε όσο πιο συχνά γίνεται μέσα στην ημέρα, ακόμα κι αν δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος, απλώς και μόνο για άσκηση.

     

    Extra info 
    Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματος σας στη καρέκλα λάβετε υπ’ όψη τα εξής:
    -Στην όρθια θέση η πλάτη πρέπει να είναι ίσια και το κεφάλι να κοιτάζει προς τα εμπρός, χωρίς να υπάρχει κάμψη της πλάτης.
    -Το γραφείο πρέπει να είναι αρκετά ψηλό και να υπάρχει χώρος για τα πόδια, ώστε να κάθεστε αρκετά κοντά, με ίσια την πλάτη και να εργάζεστε άνετα. Ο χώρος για τα πόδια κάτω από την επιφάνεια εργασίας είναι απαραίτητος ώστε να κινούνται ελεύθερα.
    -Η καρέκλα του γραφείου πρέπει να έχει στήριγμα στη μέση.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:03 27/03

    Ασθενείς με καρκίνο και COVID-19: Οι συστάσεις του γαλλικού υπουργείου Υγείας

    Οι επιπλέον οδηγίες διαχείρισης ασθενών με καρκίνο είναι σημαντικές καθώς μπορεί νοσώντας με COVIT-19 να παρουσιάσουν επιπλοκές από το αναπνευστικό.

    09:55 27/03

    Είναι κορονοϊός ή αλλεργικό άσθμα; Τι πρέπει να γνωρίζουμε

    Η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία μας βοηθά να διαχωρίσουμε τις δύο περιπτώσεις και δίνει τις βασικές συστάσεις για ασθενείς με βρογχικό άσθμα.

    09:41 27/03

    "Ο εχθρός δεν είναι πλέον αόρατος, κατανοούμε τον SARS-CoV-2"

    Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του καθηγητή Γενετικής Ζαχαρία Σκούρα για το πώς η γνώση του γονιδιώματος του SARS-CoV-2 επιταχύνει την αντιμετώπισή του.

    09:31 27/03

    1η Ψηφιακή Ημερίδα: "Πανδημίες & Παγκόσμια Διαχείριση Κρίσεων Υγείας: Η περίπτωση του Κορωνοϊού".

    Η ημερίδα είναι ανοιχτή και όποιοι επιθυμούν, μπορούν να την παρακολουθήσουν live.

    09:20 26/03

    Κορoνοϊός και φλεγμονώδης νόσος εντέρου: Τι πρέπει να γνωρίζετε

    Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί ο κορονοϊός στους ασθενείς με φλεγμονώδη νόσο του εντέρου, οι οποίοι λαμβάνουν ανοσοκατασταλτικά φάρμακα.

    08:54 26/03

    Τι είναι το νέο τεστ κορονοϊού-εξπρές;

    Τι είναι τα νέα τεστ αντισωμάτων κορονοϊού, τύπου τεστ εγκυμοσύνης, που η Βρετανία σύντομα θα στέλνει ακόμη και στα σπίτια.

    08:51 26/03

    Μειώστε το αλάτι, ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας

    Το πολύ αλάτι εξασθενεί την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος, προειδοποιούν Γερμανοί επιστήμονες εν μέσω της πανδημίας Covid-19.

    14:17 24/03

    Συμφωνία Pfizer και BioNTech για την από κοινού ανάπτυξη δυνητικού εμβολίου κατά της νόσου COVID-19

    Οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού το υποψήφιο mRNA εμβόλιο BNT162 της BioNTech για την πρόληψη της λοίμωξης από τον κορονοϊό.

    12:53 24/03

    Κορονοϊός: Τα νέα δεδομένα για την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό

    Πολλές έγκυοι ανησυχούν έντονα, τόσο για τη δική τους υγεία, όσο και για του μωρού τους.

    08:39 24/03

    Αντισηπτικά και δέρμα: Πώς θα αποφύγουμε τους ερεθισμούς;

    Πλέοντας συνεχώς τα χέρια και χρησιμοποιώντας αντισηπτικά, είναι πολύ πιθανό να μας ταλαιπωρήσουν ξηροδερμία και δερματίτιδες.

    08:34 24/03

    Σουσάμι: Ένας σπόρος με σημαντικές ιδιότητες

    Μία από τις τροφές που προσφέρει ενέργεια αλλά και θρέψη, είναι το σουσάμι.

    23:59 23/03

    Μένουμε σπίτι- Οργανωνόμαστε για γυμναστική στο σπίτι

    Τώρα που μένουμε σπίτι, είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να γυμναζόμαστε αφού η άσκηση συμβάλει τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική μας υγεία.

    09:31 23/03

    Κορονοϊός: Το εμβόλιο και η φαρμακευτική αγωγή που δοκιμάζουν οι ειδικοί

    Πόσο κοντά είμαστε στη δημιουργία εμβολίου για τον κορονοϊό και ποιες είναι οι βασικές θεραπείες που λαμβάνουν οι ασθενείς που νοσηλεύονται.

    08:46 23/03

    Κορονοϊός και διαβήτης: Οι συστάσεις για τους διαβητικούς

    Ο παθολόγος - διαβητολόγος Παναγιώτης Τσαπόγας συμβουλεύει για τη λοίμωξη COVID-19 και τον σακχαρώδη διαβήτη.

    08:34 23/03

    130 εκατομμύρια δόσεις υδροξυχλωροκίνης δωρίζει η Novartis

    Η Novartis δεσμεύεται να δωρίσει έως και 130 εκατομμύρια δόσεις υδροξυχλωροκίνης για να υποστηρίξει την παγκόσμια αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19.