Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 22-Αυγ-2019 23:59

    Έτσι θα μείνετε σε φόρμα μετά τα 40

    Έτσι θα μείνετε σε φόρμα μετά τα 40
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Jeff Bercovici, συγγραφέας του Play On: The New Science of Elite Performance at Any Age Periodize your regimen, έχει βοηθήσει με τις επιστημονικά επιβεβαιωμένες στρατηγικές του πολλούς αθλητές και καθημερινούς ανθρώπους να βρουν ή να διατηρήσουν την καλή τους φυσική κατάσταση μετά τα 40.

    Διαβάστε (και υιοθετήστε) μερικές από τις στρατηγικές που προτείνει στο βιβλίο του. 

    Μην παραμελείτε την αποκατάσταση
    Η αποκατάσταση μετά την προπόνηση είναι πάντα σημαντική και γίνεται ακόμη σημαντικότερη όσο μεγαλώνουμε που το σώμα είναι πιο επιβαρυμένο και πιο επιρρεπές σε τραυματισμούς. Εάν η προπόνησή σας συμπεριλαμβάνει βάρη, ξεκινήστε την αποκατάσταση "ξεφορτώνοντας" ενώ αν κάνετε άλλο είδος άσκησης δοκιμάστε κάποιες ασκήσεις όπως yoga, foam rolling, διατάσεις ή χαλαρό τρέξιμο μέσα στο νερό αν κολυμπάτε. 

    Η διατροφή σας μετράει 
    Μια ισορροπημένη διατροφή με πολλά και διαφορετικά φρούτα και λαχανικά, πρωτεΐνη και σιτηρά ολικής άλεσης, χωρίς πολλή ζάχαρη και κατεργασμένες τροφές είναι εξαιρετική επιλογή. Αν όμως θέλετε να αυξήσετε τη μυική σας μάζα μετά τα σαράντα, αυξήστε την κατανάλωση της πρωτεΐνης, όχι μόνο σε ποσότητα αλλά και στις φορές που την προσλαμβάνετε στη διάρκεια της ημέρας. Ακολουθήστε τη συμβουλή του τριαθλητή και επιστήμονα διατροφής Asker Jeukendrup, Ph.D. Προσθέστε μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης σε κάθε σας γεύμα, είτε αυτό είναι μια χούφτα ξηροί καρποί, είτε άλειμμα από ξηρούς καρπούς, τυρί ή κρέας. 

    Εναλλάσσετε την ένταση της άσκησης
    Χωρίστε το χρόνο της προπόνησής σας σε υψηλής και χαμηλής έντασης, σε ένα ποσοστό περίπου 20 προς 80. Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε να αποδίδετε όπως έχετε σχεδιάσει σε κάθε σας προπόνηση και θα προλάβετε την εξάντληση. 

    Εστιάστε στους μικρότερους μυς
    Εάν έχετε ιστορικό τραυματισμό ή σωματικών περιορισμών (όπως σχεδόν όλοι οι μη-αθλητές άνω των 40!) το μυστικό για να διατηρήσετε και να βελτιώσετε τη φόρμα σας είναι να περιορίσετε την ένταση που ασκείται στους "προβληματικούς" μυς. Ένας τρόπος είναι η άσκηση σε όργανα antigravity που δεν επιβαρύνει μυς και αρθρώσεις. Εναλλακτικά, προσθέστε στην προπόνησή σας ένα στοιχείο ισορροπίας, κάντε για παράδειγμα pushups με τα χέρια σε μια medicine ball ή καθίσματα με λάστιχο γύρω τα γόνατα. Εστιάζοντας στους μικρότερους μυς θα επιτύχετε μεγαλύτερη λειτουργική δύναμη και θα αποφύγετε τους τραυματισμούς. 

    Αλλάξτε τρόπο άσκησης
    Αν κάνετε για χρόνια τις ίδιες περίπου ασκήσεις, το σώμα σας θα έχει πιθανότατα σταματήσει να ανταποκρίνεται. Προκαλέστε τους μυς σας με διαφορετικούς τρόπους και θα δείτε πιο γρήγορα βελτίωση και διαφορά στο σώμα σας. Πώς θα το κάνετε; Ξεκινήστε ένα καινούργιο άθλημα, αλλάξτε γυμναστήριο (ακόμη και παρόμοιες ασκήσεις γίνονται διαφορετικά από διαφορετικούς γυμναστές) ή ανανεώστε το ασκησιολόγιό σας με τη βοήθεια ενός personal trainer. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:36 07/05

    Ψωρίαση: Νέες θεραπείες αλλάζουν τη ζωή των ασθενών

    Περίπου 250.000 άνθρωποι στην Ελλάδα πάσχουν από τη νόσο γι’ αυτό και οι εξελίξεις στη θεραπεία της ψωρίασης είναι σημαντικές.

    09:20 07/05

    Αγκυλοποιητική Σπονδυλοαρθρίτιδα: Η νόσος και οι προκλήσεις

    H 8η Μαΐου δρα αφυπνιστικά ως η Παγκόσμια Ημέρα Αγκυλοποιητικής Σπονδυλοαθρίτιδας.

    23:59 06/05

    Είναι το ελαιόλαδο το καλύτερο λάδι για τηγάνισμα;

    Τα τηγανητά δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, όταν τηγανίζουμε όμως το λάδι που επιλέγουμε είναι σημαντικό!

    09:26 06/05

    Άσθμα: Κινδυνεύουν περισσότερο από COVID-19 οι ασθενείς;

    Η βαρύτητα και η μορφή του άσθματος επηρεάζει την απάντηση, ωστόσο οι ασθματικοί ασθενείς θα πρέπει όλοι να εμβολιαστούν κανονικά.

    09:03 06/05

    Μεταλλάξεις του κορονοϊού: Πόσο μας προστατεύουν τα υπάρχοντα εμβόλια;

    Τα δεδομένα από το Ισραήλ και τις ΗΠΑ μας δίνουν στοιχεία για το κατά πόσο εμβόλια που διαθέτουμε παρέχουν προστασία από παραλλαγές του ιού SARS-CoV-2.

    14:42 05/05

    Μελέτη: Η δράση του anakinra κατά της πνευμονίας από COVID-19

    Η Sobi και το Ελληνικό Ινστιτούτο Μελέτης της Σήψης αναφέρουν ότι η χρήση του anakinra βελτίωσε τη συνολική κλινική έκβαση κατά 64% σε νοσηλευόμενους ασθενείς με πνευμονία οφειλόμενη σε COVID-19.

    09:08 05/05

    Θρομβώσεις μετά τα εμβόλια και μετά τη νόσηση με COVID-19

    Οι θέσεις Αμερικανικών Ιατρικών Ενώσεων για τον εμβολιασμό έναντι της COVID-19 και τους πιθανούς κινδύνους.

    08:56 05/05

    Εσύ, μήπως παίρνεις το σάκχαρό σου χαΛΛΛαρά;

    Η νέα διαδικτυακή εκστρατεία της ΑΜΚΕ "Με Οδηγό το Διαβήτη" κάνει focus στη Βόρεια Ελλάδα με ambassador τον Γιώργο Μαυρίδη.

    23:59 04/05

    "Είμαστε ό,τι τρώμε"; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

    Η διατροφή μας παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία, τη διάθεσή μας για άσκηση και φυσικά, στην καλή μας υγεία.

    23:59 02/05

    Σας έμειναν κόκκινα αυγά; Να πώς θα τα απολαύσετε - και γιατί σας κάνουν καλό

    Σε κάθε σπίτι αυτές τις ημέρες υπάρχουν κόκκινα αυγά. Να τα φάμε ή όχι; Και πώς αν τα έχουμε βαρεθεί "απλά βραστά";

    15:13 29/04

    Η ELPEN στηρίζει την κλινική έρευνα για το ισραηλινό φάρμακο κατά της COVID-19

    Πρόκειται για κλινική έρευνα για εισπνεόμενη θεραπεία που βασίζεται στη χρήση της καινοτόμας τεχνολογίας των εξωσωμάτων (exosomes).

    09:34 29/04

    Αποτελέσματα κλινικής δοκιμής της ουσίας νιταζοξανίδη για ήπια νόσο COVID

    Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αρχικά αποτελέσματα από κλινική δοκιμή Φάσης III που αξιολόγησε το νέο ερευνητικό υποψήφιο φάρμακο για την COVID-19 με την ονομασία NT-300.

    09:07 29/04

    Έγκριση νέας θεραπείας για τον προχωρημένο καρκίνο του νεφρού

    Έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το συνδυασμό nivolumab με cabozantinib για την πρώτης γραμμής θεραπεία ενηλίκων ασθενών με προχωρημένο νεφροκυτταρικό καρκίνωμα.

    23:59 28/04

    Γευστική και νηστίσιμη σαλάτα για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

    Αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα απ' το αν νηστεύετε ή όχι, οι τροφές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού είναι απαραίτητες.

    10:50 28/04

    Μεταδίδουν τον ιό οι εμβολιασμένοι; Νέα έρευνα επιχειρεί να απαντήσει

    Μια δόση εμβολίου Covid-19 μειώνει σχεδόν στο μισό τον κίνδυνο μετάδοσης του κορονοϊού μέσα στα σπίτια, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη.

    09:01 28/04

    Ανοσμία και υποθυρεοειδισμός: Υπάρχει σχέση;

    Πιθανή συσχέτιση του υποθυρεοειδισμού με την εμφάνιση εμμένουσας ανοσμίας σχετιζόμενης με νόσο COVID-19.