Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 23-Ιαν-2020 23:59

    Άγχος; 4 πρακτικοί και γρήγοροι τρόποι να το αντιμετωπίσετε

    Άγχος; 4 πρακτικοί και γρήγοροι τρόποι να το αντιμετωπίσετε
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το καθημερινό στρες είναι κάτι που μπορεί να επηρεάσει τον καθένα και προφανώς δεν έχουμε όλοι το χρόνο και τη διάθεση για yoga ή διαλογισμό που θα μας βοηθά να ελέγχουμε το άγχος. Ευτυχώς, υπάρχουν απλοί τρόποι διαχείρισης του άγχους που μπορούμε να εφαρμόσουμε ακόμη και μέσα σε μια πραγματικά χαοτική ημέρα και θα μας βοηθήσουν να νιώσουμε άμεσα καλύτερα. 

    4 τρόποι να αντιμετωπίσετε το άγχος στη στιγμή

    Κάντε παύση και αναπνεύστε
    Σταματήστε για μια στιγμή ό,τι κάνετε και παρατηρήστε την αναπνοή σας. Το αν αν εισπνέετε από τη μύτη ή το στόμα επηρεάζει πολύ την ενεργητικότητά τα καθώς οι "ρηχές” ανάσες σχετίζονται με αυξημένα επίπεδα άγχους. Για να χαλαρώσετε αρκεί να πάρετε μερικές απλές ανάσες γεμίζοντας πλήρως τα πνευμόνια σας. Και μόνο αυτό, θα στείλει μηνύματα χαλάρωσης στον εγκέφαλο, απελευθερώνοντας το άγχος και ενισχύοντας τη διάθεση. 

    Καθίστε με την πλάτη ίσια 
    Η τοποθέτηση του σώματος μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τα επίπεδα του άγχους. Αν συνήθως σκύβετε πάνω από το γραφείο σας και το κεφάλι μπαίνει "μέσα” στους ώμους σας, αρχίστε να ελέγχετε και να διορθώνετε τη στάση σας σε τυχαίες στιγμές. Η καλύτερη στάση σώματος σας επιτρέπει να αναπνέετε πιο βαθιά και αυτό με τη σειρά του σας ηρεμεί. 

    Βελτιώστε άμεσα στη στάση σας "μακραίνοντας” το σώμα από την κορυφή του κεφαλιού και το λαιμό και κατεβάστε τους ώμους σας μακριά από τα αφτιά σας χαλαρώνοντας τους μυς τους. 

    Κοιτάξτε το πρόσωπό σας
    Όπως με την αναπνοή, κοιταχτείτε στον καθρέφτη για να αναγνωρίσετε τα βασικά χαρακτηριστικά του άγχους: σφιγμένο στόμα και πιγούνι και συνοφρύωμα. Προσπαθήστε συνειδητά να τα αποφύγετε και δεν θα νιώθετε μόνο πιο χαλαροί αλλά αυτή η ηρεμία θα φαίνεται και στο πρόσωπό σας. 

    Πιείτε νερό
    Το σώμα μας αποτελείται κατά 65% - 70% από νερό, οπότε μην ξεχνάτε να πίνετε νερό και άλλα υγρά μέσα στη μέρα ώστε να το διατηρείτε πάντα ενυδατωμένο. Γιατί έχει σημασία; Γιατί όταν ο οργανισμός αφυδατώνεται δημιουργείται στρες και αναστάτωση σε όλες τις λειτουργίες του.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:27 28/01

    Ιώσεις του αναπνευστικού: Πότε και πώς μπορεί να επηρεάσουν το καρδιαγγειακό σύστημα

    Οι εποχικές ιώσεις μπορεί να δημιουργήσουν σοβαρές επιπλοκές σε ασθενείς με καρδιαγγειακά νοσήματα.

    16:42 27/01

    Απάντηση ΣΦΕΕ στις ανακοινώσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκάριων

    Αναφορικά με τις ελλείψεις σε φάρμακα, ο ΣΦΕΕ απαντά σε κατηγορίες για μέλη του που διατυπώθηκαν από πλευράς του Πανελλήνιου Συλλόγου Φαρμακαποθηκαρίων.

    12:57 27/01

    Η καλή συνήθεια που μειώνει τον κίνδυνο για άνοια

    Μικρότερος ο κίνδυνος άνοιας για τις ηλικιωμένες που περπατάνε περισσότερο και είναι πιο δραστήριες σωματικά, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    12:19 27/01

    Προεκλαμψία στην εγκυμοσύνη: Ο κίνδυνος που ελλοχεύει στο μέλλον

    Πολύ αυξημένος ο κίνδυνος εμφράγματος και εγκεφαλικού, ακόμη και 20 χρόνια μετά τον τοκετό, για τις γυναίκες που είχαν προεκλαμψία, δείχνει δανική μελέτη.

    11:00 27/01

    Νέο τεστ εντοπίζει το Αλτσχάιμερ χρόνια πριν τη διάγνωση

    Το νέο τεστ είναι αιματολογικό και σύμφωνα με έρευνα μπορεί να ανιχνεύσει τη νόσο Αλτσχάιμερ έως 3,5 χρόνια πριν την κλινική διάγνωσή της.

    10:59 27/01

    Πύργος, η επόμενη πόλη ανάπτυξης των Special Olympics Hellas

    Με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος ξεκινούν προπονήσεις για άτομα με νοητική αναπηρία σε 2 αθλήματα.

    09:35 27/01

    Το αλκοολούχο ποτό που ίσως είναι λιγότερο βλαβερό για το συκώτι μας

    Εάν θέλουμε υγιές συκώτι, το ιδανικό είναι να αποφεύγουμε εντελώς το αλκοόλ, εάν όμως θέλουμε να έχουμε μια επιλογή, υπάρχει κάποιο ποτό που μπορούμε να πίνουμε με μέτρο.

    14:47 26/01

    Καρκίνος του τραχήλου: Τα βασικά για την πρόληψη και εξάλειψη της νόσου

    Ο Ιανουάριος θεωρείται μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου της μήτρας και οι ειδικοί μοιράζονται μαζί μας σημαντικές πληροφορίες πρόληψης.

    10:45 26/01

    Η πρώιμη καρδιαγγειακή νόσος επιδεινώνει την υγεία του νου και του εγκεφάλου στη μέση ηλικία

    Στον παραπάνω συσχετισμό κατέληξε νέα αμερικανική έρευνα.

    09:11 26/01

    Έρευνα: Οι παράγοντες για πιο γερή μνήμη μεγαλώνοντας

    Βραδύτερη η απώλεια μνήμης στους ηλικιωμένους που κάνουν υγιεινή ζωή και πάνω από όλα υγιεινή διατροφή, σύμφωνα με κινεζική μελέτη.

    11:46 25/01

    Οι μορφές καρκίνου που "απειλούν" περισσότερο όσους έχουν διαβήτη

    Αυξημένος ο κίνδυνος θανατηφόρου καρκίνου για τους διαβητικούς, σύμφωνα με βρετανική έρευνα, η οποία προσδιορίζει συγκεκριμένους τύπους καρκίνου.

    10:01 25/01

    Τα καλά νέα από την εξασθένιση της "τριπλής απειλής" των ιών

    Η εξασθένιση της τριπλής απειλής Covid, γρίπης και RSV οδηγεί σε μείωση των εισαγωγών στα νοσοκομεία των ΗΠΑ, επισημαίνει νέα έρευνα.

    08:59 25/01

    Ελληνική Ένωση Market Access (ΕΛ.Ε.Μ.Α.): Νέος επιστημονικός φορέας στον χώρο της Υγείας

    Στόχος του νέου φορέα είναι να συμβάλλει μέσω εκπόνησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενεργειών, στη διαθεσιμότητα των νέων αλλά και των υπαρχουσών θεραπειών στους ασθενείς.

    09:23 24/01

    Το Ευρωπαϊκό Σχέδιο Καταπολέμησης του Καρκίνου: Oι προκλήσεις για την Ελλάδα

    Ίσως για πρώτη φορά οι εμπλεκόμενοι θεσμικοί φορείς, συμπεριλαμβανομένης και της φαρμακοβιομηχανίας, συζήτησαν ανοιχτά και εποικοδομητικά για την πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση του καρκίνου.

    08:55 24/01

    ΠΟΥ: Στο μικροσκόπιο εταιρείες που παρασκευάζουν συγκεκριμένα σιρόπια για το βήχα

    Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξετάζει αν υπάρχει σύνδεση μεταξύ των φαρμακευτικών εταιρειών που παρασκευάζουν σιρόπια για το βήχα, τα οποία φέρονται να ευθύνονται για θανάτους παιδιών.

    16:23 23/01

    Ευρωπαϊκή στρατηγική για τον καρκίνο και ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας

    Η ψηφιακή τεχνολογία βελτιώνει τις πιθανότητες για έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου και ενισχύει τη γνώση για καλύτερη θεραπεία.