Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Νοε-2018 23:59

    Το πρωινό που προτείνει η γιατρός του Harvard

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου


    Η δρ Monique Tello περιγράφει στο blog του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ το ιδανικό και υγιεινό πρωινό που μπορούμε όλοι να καταναλώνουμε άφοβα. Η Τello εξηγεί χαρακτηριστικά πως αυτό που κάποιοι σκέφτονται ως ιδανικό πρωινό (ένα μπολ γεμάτο δημητριακά, ένα μεγάλο ποτήρι με χυμό) μπορεί τελικά να μην μας κάνει τόσο καλό. "Οι τροφές αυτές όπως και το τοστ ή το μπέιγκελ δεν διαφέρουν από το να φάτε ένα γλυκό το πρωί. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες και τα σάκχαρα στις τροφές αυτές ανεβάζουν κατακόρυφα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και τα επίπεδα της ινσουλίνης. Η ινσουλίνη με τη σειρά της σπρώχνει τα σάκχαρα στα κύτταρα λίπους που αποθηκεύονται ως ενέργεια, γνωστή και ως σωματικό λίπος".

    Εν τω μεταξύ, η ειδικός εξηγεί πως αν προτιμάτε το αμερικάνικου τύπου προϊόν, με μπέικον, λουκάνικα και βούτυρο, και το απολαμβάνετε τακτικά κινδυνεύει η υγεία των αρτηριών σας, ενώ το αλάτι στα επεξεργασμένα αυτά τρόφιμα προκαλεί κατακράτηση των υγρών και αύξηση της αρτηριακής πίεσης, αύξηση του σωματικού βάρους και παχυσαρκία.

    Το καλύτερο συστατικό του πρωινού: Το γιαούρτι που μας χορταίνει για περισσότερη ώρα και δεν πυροδοτεί την έκκριση ινσουλίνης.

    Ποιό είναι λοιπόν το σωστό πρωινό;
    Φρούτα, λαχανικά, ανεπεξέργαστοι ξηροί καρποί και πρωτεΐνη. Η δρ Tello επιλέγει συνήθως ένα γρήγορο αλλά υγιεινό πρωινό που να μεταφέρεται εύκολα στα μέσα μαζικής επικοινωνίας που χρησιμοποιεί. Λατρεύει ένα μπολ με φρούτα, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς ανάλατους. Για ένα πρωινό που θα μας εξασφαλίσει ευεξία και ενέργεια όλη τη μέρα, προτείνει ένα πρωινό που θα περιέχει φρούτα (φρέσκα ή καταψυγμένα όπως ένα μιξ με μούρα, που είναι φρεσκοκατεψυγμένα και μπορούμε να αποψύξουμε σε λίγα λεπτά), στραγγιστό γιαούρτι και ανάλατους ξηρούς καρπούς, λιναρόσπορο, σπόρους chia ή γκρανόλα με λίγη ζάχαρη.

    Πηγή: Shape.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ