Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 14-Οκτ-2018 23:59

    Έτσι θα κάψετε περισσότερο λίπος με την άσκηση

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η άσκηση είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ καλή καθημερινή συνήθεια. Εκμεταλλευτείτε την στο έπακρο για να βελτιστοποιήσετε την καύση λίπους και να βελτιώσετε την αναλογία μυώδους και λιπώδους ιστού στο σώμα σας. 

    Βάλτε στόχο τις 7 επαναλήψεις
    Για να πυροδοτήσετε το μεταβολισμό σας, χρειάζεστε λιγότερες επαναλήψεις με μεγαλύτερα βάρη, σύμφωνα με το Νορβηγικό Πανεπιστήμιο Αθλητικής και Φυσικής Εκπαίδευσης. Για να ξέρετε πως έχετε επιλέξει το σωστό βάρος, βάλτε στόχο να "βγάζετε” 7 επαναλήψεις σε κάθε άσκηση.

    Εναλλάσσετε τα βάρη
    Νομίζετε ότι πρέπει να σηκώνετε αρκετά κιλά για να χάσετε λίπος; Η αλήθεια είναι ότι αυτό ισχύει, αλλά όχι απόλυτα. Τα μεγαλύτερα βάρη σας βοηθούν να καίετε θερμίδες και μετά την άσκηση, όταν κάθεστε στον καναπέ! Ωστόσο, ερευνητές από το Κολέγιο του Νιου Τζέρσι λένε πως με τα πιο μικρά βάρη μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες σε μια προπόνηση. Τι προτείνουν; Εναλλάσετε σετ με μικρά και μεγαλύτερα βάρη – δοκιμάστε τα πιο βαριά για 3 με 7 επαναλήψεις και τα ελαφριά για 10 με 20. Εάν σας φαίνεται πολύ εύκολο, εκτελέστε 2 σετ με τα βαριά και 2 σετ με τα ελαφριά.

    Μειώστε το χρόνο διαλείμματος 
    Μπορείτε να αυξήσετε την καύση θερμίδων ακόμα και κατά 50%, αρκεί να μειώσετε το χρόνο που ξεκουράζεστε ανάμεσα στα σετ από τα 3 λεπτά στα 30 δευτερόλεπτα, προτείνουν οι ερευνητές από το Κολέγιο του Νιου Τζέρσι. Προσπαθήστε να μειώσετε σταδιακά το χρόνο ξεκούρασης έτσι ώστε να μην επιτρέπετε στο σώμα να ηρεμεί υπερβολικά πριν από το επόμενο σετ.

    Δώστε ένταση
    Παρότι οι ελεγχόμενες κινήσεις απαιτούν περισσότερη ενέργεια από τις πιο χαλαρές, μην το χρησιμοποιήσετε αυτό ως αφορμή για να γυμνάζεστε... σε αργή κίνηση. Οι εκρηκτικές κινήσεις θα εμπλέξουν περισσότερες μυϊκές ίνες και θα κάψετε περισσότερη ενέργεια απ’ ό,τι αν κάνετε τις ίδιες ασκήσεις πιο αργά, σύμφωνα με μελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μπαλ. Συνδυάστε 4-5 σετ που θα περιλαμβάνουν 2 γρήγορα σετ με λιγότερες επαναλήψεις και 2 με 3 σετ με φυσιολογική ταχύτητα και περισσότερες επαναλήψεις.

    Διαβάστε περισσότερες συμβουλές στο Shape.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:33 29/09

    Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς: Προσφορά πακέτου εξετάσεων από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών

    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς κάντε έναν σημαντικό προληπτικό έλεγχο από τις 29 Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Οκτωβρίου.

    12:10 29/09

    Καρδιά και διαβήτης: Μία "δύσκολη" σχέση

    Όπως προκύπτει από τα επιστημονικά δεδομένα, η καρδιαγγειακή νόσος (CVD) έχει άμεση συσχέτιση με το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

    08:27 29/09

    Ιντερφερόνη: Ένας ακόμη πιθανός δείκτης για τη σοβαρή νόσηση από κορονοϊό

    Διαταραχές στην δράση της ιντερφερόνης, η οποία επηρεάζει την απόκριση του ανοσοποιητικού, αυξάνουν την πιθανότητα σοβαρής COVID-19.

    09:19 28/09

    Βιταμίνη D: Πόσο και πώς προστατεύει από τις επιπλοκές του κορονοϊού

    Μικρότερος ο κίνδυνος επιπλοκών και θανάτου από Covid-19 για όσους έχουν επαρκή βιταμίνη D, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

    09:01 28/09

    Εμβόλια COVID-19: Πώς δρουν και πότε να περιμένουμε αποτελέσματα

    Ο καθηγητής Πολιτικής της Υγείας του London School of Economics Ηλίας Μόσιαλος, σε νέα του ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, μας μεταφέρει τα νεότερα για τα εμβόλια

    08:47 28/09

    Είναι τα αυγά υγιεινά; Τι απαντά η διαιτολόγος

    Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, είναι σημαντικό να εξετάζουμε τα αυγά όχι μόνο από μόνα τους, αλλά στο πλαίσιο ολόκληρης της διατροφής.

    08:43 28/09

    Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για την ψωρίαση και τη διαχείρισή της

    "Οι επιπτώσεις της πανδημίας στους ανθρώπους με ψωρίαση. Οδηγίες και προφύλαξη." Αυτό είναι το θέμα του σεμιναρίου που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020, 18:00-19:00 μέσω FB.

    09:40 25/09

    Ξηρός βήχας: 3 νοσήματα με τα οποία μπορεί να συνδέεται

    Ο βήχας είναι ένα φυσικό αντανακλαστικό που βοηθά να καθαρίσουν οι αεραγωγοί από ερεθιστικά στοιχεία.

    09:14 25/09

    Γιατί αυτό το φθινόπωρο μπορεί να έχετε πιο έντονη τριχόπτωση;

    Περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν τριχόπτωση φέτος και εν μέσω πανδημίας από ό,τι συνήθως. Την COVID-19 και το στρες που προκαλεί δείχνουν ως "ένοχους" οι ειδικοί.

    08:42 24/09

    Αιματολογικός δείκτης "προβλέπει" ποιοι θα νοσήσουν σοβαρά από COVID-19

    Το εύρος κατανομής των ερυθρών στο αίμα αποτελεί δείκτη αυξημένου κινδύνου θανάτου από Covid-19, σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες.

    08:32 24/09

    Μηνιγγίτιδα Β: Τα συμπτώματα στα παιδιά και τους εφήβους

    Η διηθητική μηνιγγιτιδοκοκκική νόσος (κοινώς γνωστή ως μηνιγγίτιδα) είναι η κύρια αιτία εμφάνισης απειλητικής για τη ζωή μηνιγγίτιδας στο μεγαλύτερο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου.

    08:19 24/09

    Ανεύρυσμα αορτής: Η σύγχρονη ελάχιστα επεμβατική μέθοδος αντιμετώπισης

    Σύγχρονη ελάχιστα επεμβατική μέθοδος αντιμετώπισης θωρακοκοιλιακών ανευρυσμάτων και εκτεταμένων ανευρυσμάτων κοιλιακής αορτής και λαγονίων αρτηριών.

    12:34 23/09

    ΠΡΟΦΑΡΜ : Διάκριση στην εκδήλωση "Best in Pharmacy Awards 2020"

    Η ΠΡΟΦΑΡΜ απέσπασε το βραβείο Gold στην κατηγορία καλλυντικών "Κορυφαίο επαναλανσάρισμα της σειράς φυσικών καλλυντικών Bee Cera".

    08:58 23/09

    1 στους 5 φορείς κορονοϊού είναι ασυμπτωματικός

    Το ποσοστό των πραγματικά ασυμπτωματικών με κορονοϊό δεν ξεπερνά το 20%, υποστηρίζει ελβετική μελέτη.

    08:52 23/09

    COVID-19 σε παιδιά και σε ενήλικες: Οι διαφορές και πώς μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη νόσο

    Οι διαφορές στην ανοσολογική αντίδραση στην COVID-19 στα παιδιά και στους ενήλικες, σύμφωνα με νέα έρευνα.

    09:57 22/09

    Προσδόκιμο επιβίωσης: Ένα βήμα πίσω εξαιτίας του νέου κορονοϊού

    Η Covid-19 μπορεί να προκαλέσει προσωρινές μειώσεις στο προσδόκιμο ζωής σε πολλές χώρες, σύμφωνα με νέα μελέτη.