Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 08-Οκτ-2019 23:59

    Πως δεν θα αρρωστήσετε φέτος το φθινόπωρο

    Πως δεν θα αρρωστήσετε φέτος το φθινόπωρο
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με το φθινόπωρο να μας έχει χτυπήσει ήδη... την πόρτα, είναι η καλύτερη στιγμή για να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας και να προστατευτούμε από τις ιώσεις των επόμενων μηνών. Υπάρχουν τροφές που θα μας βοηθήσουν να μην αρρωστήσουμε φέτος; Οι παρακάτω μπορούν να βοηθήσουν, καθώς είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

    Πορτοκάλι, ακτινίδιο, φράουλα, πιπεριά, μπρόκολο, λεμόνι
    Η βιταμίνη C είναι από τις σημαντικότερες αντιοξειδωτικές ουσίες. Μια διατροφή ενισχυμένη σε βιταμίνη C, φαίνεται να συμβάλλει στη μείωση της διάρκειας και των συμπτωμάτων της γρίπης. 3 έως 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών πλούσιων σε βιταμίνη C την ημέρα, αρκούν για να μας εξασφαλίσουν μια προστατευτική δράση.

    Αυγό, ψάρι, γαλακτοκομικά, συκώτι, καρότα, γλυκοπατάτα
    Αποτελούν καλές πηγές βιταμίνης Α καθώς επίσης και της πρόδρομης μορφής της, που είναι το β-καροτένιο. Η βιταμίνη Α έχει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της όρασης και ενισχύει την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Είναι απαραίτητη επίσης για τη σωστή ανάπτυξη οστών, δοντιών και τη διατήρηση υγιούς δέρματος και μαλλιών.

    Λιπαρά ψάρια και ξηροί καρποί
    Είναι πλούσια στα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα, που εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος,  βοηθούν και στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς, στη μνήμη, την ικανότητα μάθησης, την όραση, ακόμα και τη διάθεση! 

    Ελαιόλαδο, ελιές, πράσινα φυλλώδη λαχανικά
    Η βιταμίνη Ε που περιέχεται στα παραπάνω τρόφιμα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και συνδράμει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

    Οστρακοειδή, κόκκινο κρέας, πουλερικά, φασόλια, εμπλουτισμένα δημητριακά, καρύδια
    Τα τρόφιμα αυτά είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, ένα ανόργανο συστατικό απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού αλλά και του ανοσοποιητικού συστήματος. 

    Και δύο ακόμη συμβουλές!

    30 λεπτά άσκησης αρκούν: Η άσκηση συμβάλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, καθώς επιδρά θετικά στην κινητικότητα των λευκοκυττάρων, τα οποία αποτελούν το βασικό αμυντικό μηχανισμό του οργανισμού. Βάλτε την άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα, ακόμη και την ήπια, και προσπαθείτε να αθλείστε τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, κάνοντας ακόμη και ένα χαλαρό περπάτημα.

    Κοιμηθείτε καλά: Η διάρκεια αλλά και η ποιότητα του ύπνου μπορούν να επηρεάσουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου καθιστά τον οργανισμό πιο ευάλωτο απέναντι στους ιούς και αυξάνει την πιθανότητα ασθένειας. Επηρεάζει ακόμα τον χρόνο που θα χρειαστούμε μέχρι να αναρρώσουμε. Προσπαθείτε να κοιμάστε καθημερινά οκτώ ώρες αν αυτό είναι εφικτό, όχι όμως λιγότερες από έξι!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:07 14/02

    Συγγενείς καρδιοπάθειες: Τα σημερινά δεδομένα και οι προκλήσεις

    Ως συγγενείς καρδιοπάθειες ορίζονται οι δομικές ανωμαλίες της καρδιάς ή των μεγάλων αγγείων κατά τη γέννηση και είναι οι συχνότερες συγγενείς ανωμαλίες.

    08:04 14/02

    Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο Παιδικής Ηλικίας

    Ας απαιτήσουμε όλοι μαζί #nomoreborders στις καλές συνθήκες νοσηλείας και την πρόσβαση σε φάρμακα και θεραπείες για τα παιδιά με καρκίνο.

    13:00 11/02

    Δύο βασικές ενδείξεις της ενδομητρίωσης

    Ο έντονος πόνος στην περίοδο και στη ερωτική επαφή είναι σημάδια της νόσου.

    12:14 11/02

    Η Bayer λαμβάνει θετική γνωμοδότηση για την αντικαρκινική ουσία δαρολουταμίδη

    Από την επιτροπή CHMP του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων

    12:00 11/02

    Πρόγραμμα "Ambition Zero Carbon" της AstraZeneca

    Μηδενικές εκπομπές άνθρακα και διασφάλιση αρνητικού αποτυπώματος.

    12:54 10/02

    Ξεκίνησε ο διαγωνισμός πρωτότυπου σεναρίου της Pfizer Hellas

    Σχετικά με το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής.

    23:59 09/02

    Αυτά είναι τα πιο light σοκολατάκια που έχετε δοκιμάσει!

    Με μπανάνα και βρώμη. Δείτε τη συνταγή.

    13:55 06/02

    Ευρωκλινική: Βραβεύτηκε από την ένωση "Μαζί για το Παιδί"

    Διάκριση του ομίλου στην κατηγορία "Χορηγοί σε είδος".

    07:38 06/02

    L’Oréal: με βαθμολογία 3 "Α" στην αξιολόγηση του CDP

    Σε τρεις περιβαλλοντικές κατηγορίες.

    07:09 06/02

    Ημέρα υγείας και από το Athens Beverly Hills Medical Group

    Παρουσιάστηκαν μέθοδοι πλαστικής χειρουργικής, αισθητικής δερματολογίας και αντιγήρανσης.

    11:48 05/02

    Και ένα καλό της ζάχαρης: επηρεάζει θετικά την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων

    Σύμφωνα με μελέτη ερευνητικής ομάδας του Πανεπιστημίου Linköping.

    23:59 04/02

    3 καλοί λόγοι να προσθέσετε μπούκοβο στο πιάτο σας

    Ενισχύει τη γεύση και δίνει ένα πικάντικο άρωμα. Η αποξηραμένη καυτερή πιπεριά έχει όμως και άλλες πολύτιμες ιδιότητες.

    15:47 04/02

    Η Sanofi Ελλάδας υποστηρίζει τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες

    Δράσεις κοινωνικής ευθύνης 2019.

    15:40 04/02

    ΙΑΣΩ: συνέδριο θεραπευτικών εξελίξεων στην Ογκολογία

    Σκοπός η ανάδειξη των σημαντικών εξελίξεων στην αντιμετώπιση του καρκίνου.

    23:59 02/02

    Τι σχέση έχουν οι φυτικές ίνες με την υγεία της καρδιάς;

    Πόσες μερίδες χρειαζόμαστε καθημερινά για να προλάβουμε τα καρδιαγγειακά νοσήματα;

    14:11 29/01

    Γιατί να πούμε "όχι" στις γρήγορες δίαιτες

    Ποιοί είναι οι κίνδυνοι που παραμονεύουν για την υγεία.