Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 02-Οκτ-2019 23:59

    Σνακ με λίγες θερμίδες - ιδανικά για το γραφείο

    Σνακ με λίγες θερμίδες - ιδανικά για το γραφείο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

     

    Βρίσκεστε στο γραφείο και νιώθετε το στομάχι σας να διαμαρτύρεται; Μόλις έχετε γυρίσει σπίτι το απόγευμα και θέλετε να φάτε κάτι ελαφρύ πριν το βραδινό σας γεύμα; Χρειάζεστε λίγη παραπάνω ενέργεια πριν το γυμναστήριο; Ή απλά νιώθετε μια μικρή... λιγούρα; Αν έχετε πάντα πρόχειρα σνακ με λίγες θερμίδες, δεν έχετε πρόβλημα! Μελέτες έχουν δείξει μάλιστα πως όσοι καταναλώνουν συχνά σνακ, πετυχαίνουν καλύτερο μεταβολισμό, αλλά και μπορούν να διατηρήσουν πιο εύκολα το βάρος τους, καθώς καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες στα κυρίως γεύματα.

    Οι επιλογές είναι πολλές και μάλιστα αρκούν λίγα μόνο υλικά, που σίγουρα μπορούμε να έχουμε στο ψυγείο μας ή να τα κουβαλήσουμε εύκολα στη δουλειά.

    Μερικές ιδέες για σνακ με λίγες θερμίδες

    - ένα κεσεδάκι γιαούρτι με ένα κουταλάκι μέλι και πέντε καρύδια
    - δύο ρυζογκοφρέτες με μία φέτα του τοστ τυρί με χαμηλά λιπαρά
    - ένα αυγό βραστό και δύο φέτες γαλοπούλα
    - πέντε αποξηραμένα δαμάσκηνα και μια χούφτα ξηρούς καρπούς
    - ένα φρούτο με πέντε αμύγδαλα και ένα μικρό κομμάτι κίτρινο τυρί με λίγα λιπαρά
    - 60 γραμμάρια μαύρη σοκολάτα
    - ένα μήλο κομμένο σε φέτες, τις οποίες μπορείτε να αλείψετε με φυστικοβούτυρο
    - μερικά μπαστουνάκια καρότο ωμό με ένα κεσεδάκι τυρί cottage

    Προσοχή όμως στα έτοιμα σνακ

    Πολλά έτοιμα σνακ περιέχουν εξευγενισμένο αλεύρι, το οποίο έχει υποστεί χημική επεξεργασία, και πολλές φορές πολύ "κρυμμένο” αλάτι. Πείτε όχι ακόμη και στις έτοιμες μπάρες δημητριακών που έχουν πολύ ζάχαρη! Επιπλέον, έχουν χαμηλή θρεπτική αξία, σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω σνακ που θα ετοιμάσετε μόνοι σας και που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ίνες και αντιοξειδωτικά.

    Γιατί είναι απαραίτητα τα σνακ με λίγες θερμίδες στη διατροφή μας


    Οι διατροφολόγοι, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής, προτείνουν να καταναλώνουμε καθημερινά τρία βασικά γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και ένα με δύο ενδιάμεσα σνακ, τα οποία θα προκαλέσουν κορεσμό, χωρίς να επιβαρύνουν το στομάχι μας. Έτσι στη λογική των "πέντε γευμάτων”, η κατανάλωση σνακ θεωρείται ιδανική.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:19 25/02

    Ισότητα και κοινωνικές ευκαιρίες για τους ασθενείς με Σπάνιες Παθήσεις

    Η Chiesi στο πλευρό των "σπάνιων ασθενών" μέσω του τμήματος Chiesi Global Rare Diseases.

    11:40 25/02

    Εμβόλιο COVID-19: Μπορεί να επηρεάσει και πώς τις μαστογραφίες

    Τα εμβόλια Covid-19 μπορεί να επηρεάσουν πρόσκαιρα τις μαστογραφίες, γι’ αυτό αυτές πρέπει να γίνονται πριν την πρώτη δόση ή αρκετά μετά τη δεύτερη, συμβουλεύουν Αμερικανοί επιστήμονες.

    08:55 25/02

    Mόσιαλος για εμβόλιο Johnson & Johnson: 28 μέρες μετά το εμβόλιο υπάρχει 100% προστασία από νοσηλεία

    Το εμβόλιο της Johnson & Johnson εξετάζεται ήδη από τον αμερικανικό FDA ενώ έχουν ήδη γίνει προπαραγγελίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    08:43 25/02

    Είναι μία δόση εμβολίου αρκετή για όσους έχουν νοσήσει με κορονοϊό;

    Η δεύτερη δόση λίγες εβδομάδες μετά έχει ως στόχο να ενισχύσει τον τίτλο των αντισωμάτων για να προσδώσει καλύτερη ανοσία. Είναι απαραίτητη σε όσους έχουν νοσήσει;

    14:14 24/02

    28 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Σπανίων Παθήσεων

    Σκοπός της παγκόσμιας εκστρατείας ευαισθητοποίησης είναι η πληροφόρηση της κοινωνίας και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς αυτοί.

    08:27 24/02

    Οι κλινικές μελέτες στην πανδημία: Τι άλλαξε και τι περιμένουμε από έρευνες για άλλες παθήσεις

    Η Ευαγγελία Κοράκη, πρόεδρος της HACRO (Ελληνικός Σύλλογος των Contract Research Organizations) μας εξηγεί τι συμβαίνει με τις κλινικές μελέτες την εποχή της πανδημίας και όχι μόνο.

    12:01 23/02

    Σκλήρυνση κατά πλάκας: Δεν αυξάνονται οι πιθανότητες επιπλοκών στην εγκυμοσύνη

    Μια νέα μελέτη Δανών ερευνητών καθησυχάζει τις γυναίκες.

    12:30 19/02

    Ποιές τροφές ανεβάζουν τον κίνδυνο για καρκίνο. Και ποιες δρουν προληπτικά

    Επεξεργασμένα τρόφιμα έχουν συνδεθεί με υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

    12:00 19/02

    Διεθνές συνέδριο για τις σπάνιες παθήσεις

    Με θέμα: "Οικοδομώντας το μονοπάτι από τη διάγνωση έως την πρόσβαση".

    14:42 18/02

    PMI: Τα προϊόντα χωρίς καύση ως συμπληρωματική λύση για τη δημόσια υγεία

    Τα δεδομένα που παρουσίασε το επιστημονικό τμήμα της Philip Morris International στο 3ο διεθνές διαδικτυακό Open Science Event.

    23:45 16/02

    Η πιο νόστιμη σούπα του χειμώνα - και με ελάχιστες θερμίδες

    Δοκιμάστε την αυτές τις μέρες που κάνει κρύο!

    10:57 15/02

    Τα πανομοιότυπα δίδυμα δεν έχουν πάντα 100% ίδιο DNA

    Αντίθετα με ό,τι πίστευαν οι επιστήμονες μέχρι τώρα.

    10:42 15/02

    Ο καρκίνος η πρώτη αιτία θανάτου από ασθένεια σε παιδιά μεγαλύτερα του έτους

    Τι δείχνουν τα στοιχεία με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου της Παιδικής και Εφηβικής ηλικίας.

    10:53 08/02

    Τα συμπτώματα της υπέρτασης συχνά συγχέονται με της εμμηνόπαυσης

    Οδηγία από την Ευρωπαϊκή Εταιρία Καρδιολογίας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

    23:59 07/02

    Τελικά "αδυνατίζει" το πρωινό ή όχι;

    Όσοι τρώνε πρωινό, παραμένουν αδύνατοι. Μύθος ή αλήθεια; Η κλινικός διαιτολόγος απαντά σε αυτό και άλλα ερωτήματα γύρω από το πρωινό γεύμα.