Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Οκτ-2025 13:34

    Πώς βαθμολόγησαν οι πολίτες τα δημόσια νοσοκομεία

    Πώς βαθμολόγησαν οι πολίτες τα δημόσια νοσοκομεία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα πρώτα αποτελέσματα από τη λειτουργία των νέων ψηφιακών υπηρεσιών στην Υγεία και την αξιολόγηση των ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία παρουσίασαν, σε κοινή συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου.

    Ο κ. Παπαστεργίου υπογράμμισε ότι οι νέες αυτές εφαρμογές είναι "χαμηλού κόστους αλλά με πολλαπλασιαστικό όφελος", καθώς συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. 

    Όπως προέκυψε από τα στοιχεία, το MyHealth App έχει ήδη εγκατασταθεί από 1,6 εκατομμύρια πολίτες, ενώ η τηλεφωνική γραμμή 1566 έχει δεχθεί περισσότερες από 600.000 κλήσεις. Μέσω των δύο αυτών καναλιών έχουν ήδη προγραμματιστεί πάνω από 200.000 ραντεβού, εκ των οποίων τα 133.000 ηλεκτρονικά και τα υπόλοιπα μέσω τηλεφώνου.

    Η γραμμή 1566 έχει σχεδιαστεί να διαχειρίζεται 11.000 κλήσεις ημερησίως, ωστόσο την 1η Οκτωβρίου σημειώθηκε εντυπωσιακό ρεκόρ με 162.000 κλήσεις σε μία μέρα. Από το περασμένο Σάββατο, προστέθηκε και η δυνατότητα call back, ώστε οι πολίτες να μην περιμένουν σε αναμονή και να δέχονται επιστροφή κλήσης.

    Στο σύστημα συμμετέχουν πλέον 12.600 γιατροί από 40 ειδικότητες, ενώ κάθε γιατρός στα δημόσια νοσοκομεία υποχρεούται να διαθέτει 12 ραντεβού την εβδομάδα, κάτι που αντιστοιχεί σε 7 εκατομμύρια επιπλέον ραντεβού ετησίως.

    Τα πρώτα δεδομένα της αξιολόγησης των ασθενών που νοσηλεύτηκαν στα δημόσια νοσοκομεία από τις 14 Ιουλίου έως τις 3 Οκτωβρίου παρουσίασε η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλβιρίδη.

    Από 79 εκατομμύρια sms, απαντήθηκαν 14.885 ερωτηματολόγια, με τα αποτελέσματα να δείχνουν πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης: το 92% των ασθενών δήλωσε ότι είχε θετική εμπειρία, ενώ ιδιαίτερα υψηλή είναι η εκτίμηση προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

    Παρόλα αυτά, περιορισμένη ικανοποίηση καταγράφεται για την καθαριότητα, την επαρκή στελέχωση και τη συμμετοχή των ασθενών στις αποφάσεις θεραπείας. Μόλις το 48% αξιολόγησε θετικά το φαγητό των νοσοκομείων.

    Το 31% των ερωτηματολογίων προήλθε από νοσοκομεία της Αθήνας, ενώ η συμμετοχή ασθενών από την Αττική ανέρχεται σε 20,4%.

    Υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης εντοπίζονται στις καρδιολογικές και χειρουργικές κλινικές, ενώ χαμηλότερα στις παθολογικές.

    Δείτε δεξιά στα σχετικά αρχεία τα αποτελέσματα αξιολόγησης της εμπειρίας του ασθενή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ και πώς μπορείς να κλείσεις ραντεβού μέσω της εφαρμογής MyHealth App

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Εφημερίες Φαρμακείων
    Εφημερίες Νοσοκομείων

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    21:52 06/10

    Α. Γεωργιάδης: Στο 4,04 με άριστα το 5 ή μέχρι τώρα αξιολόγηση των πολιτών στις κυριότερες υπηρεσίες των νοσοκομείων του ΕΣΥ

    Ο υπουργός Υγείας, Α.Γεωργιάδης, με ανάρτηση του στο Χ παραθέτει τον αντίστοιχο πίνακα με τα στοιχεία

    08:12 06/10

    Σφοδρή αντιπαράθεση Γεωργιάδη-Κωνσταντοπούλου με αφορμή την απεργία πείνας του Π. Ρούτσι

    "Να δώσουν την εντολή για το παιδί μου για τοξικολογικές εξετάσεις, διαφορετικά δε φεύγουμε, παραμένουμε εδώ μέχρι τέλους" ανέφερε ο Πάνος Ρούτσι.

    19:49 03/10

    ΙΣΑ: Το clawback απειλεί τη βιωσιμότητα των εργαστηριακών γιατρών

    Ο ΙΣΑ στηρίζει τον αγώνα τους και καταθέτει προτάσεις.

    15:08 03/10

    Αδ. Γεωργιάδης: Η υγεία του κύριου Ρούτσι είναι μια χαρά, ας βγάλουν τις εξετάσεις του στον αέρα

    "Από ό,τι ενημερώθηκα και αν δεν έχει αλλάξει κάτι, ο κ. Ρούτσι δεν είχε κάτι ανησυχητικό με την υγεία του, δεν τού βρήκαν κάτι παθολογικό".

    07:52 03/10

    Το ερώτημα παραμένει: Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα καρκίνου στους νέους;

    Έχουμε πράγματι περισσότερα περιστατικά ή τα εντοπίζουμε πιο εύκολα αναρωτιούνται οι ειδικοί.

    18:37 02/10

    1566: Η πολυκαναλική απάντηση στην πολυφωνία της υγείας

    Με χιούμορ και αμεσότητα, το τηλεοπτικό σποτ του Υπουργείου Υγείας παρουσιάζει τον νέο, ενιαίο αριθμό επικοινωνίας για υπηρεσίες υγείας.

    13:57 02/10

    Νέες στρατηγικές για τη μείωση της βλάβης από το κάπνισμα: Μαθήματα από την Ευρώπη στο 8ο THR Summit

    Η συζήτηση ολοκληρώθηκε από την παρουσίαση της διακήρυξης του επιστημονικού φορέα SCOHRE των προτάσεών του για την ενσωμάτωση της μείωσης της βλάβης στις πολιτικές περιορισμού του καπνίσματος.

    13:50 27/09

    Ο οδικός χάρτης για την ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ελλάδα

    Το πρόγραμμα στοχεύει να ενισχύσει την ΠΦΥ στην Ελλάδα, με έμφαση στην ποιότητα.

    19:51 25/09

    Αδ. Γεωργιάδης για Ζ. Κωνσταντοπούλου: "Κάνει χρήση του βουλευτικού αξιώματος για να εκπροσωπεί πελάτες της"

    "Υπηρετεί το σχέδιο της να καθυστερήσει η δίκη για τα Τέμπη γιατί αλλιώς δεν θα μπει ούτε στη Βουλή".

    16:15 25/09

    Συνάντηση Αδ. Γεωργιάδη - Γ. Πατούλη: Αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ

    Ο υπουργός Υγείας δεσμεύθηκε ότι η αναπροσαρμογή της ιατρικής αμοιβής θα υλοποιηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

    12:56 24/09

    Αδ. Γεωργιάδης προς διοικητές νοσοκομείων: "Δεν μου αρέσει να παίρνω εύκολα κεφάλια, όμως όποιος δεν κάνει τη δουλειά του θα φύγει"

    "Σε λίγο καιρό θα γνωρίζουμε για καθε έναν γιατρό ξεχωριστα, τι ξοδεύει και πώς τα ξοδεύει με τα ηλεκτρονικά εργαλεία που θα έχουμε στα χέρια μας".

    12:30 20/09

    Α. Γεωργιάδης από Ίασμο Κομοτηνής: "Τέλος η μιζέρια, το ΕΣΥ άλλαξε"

    Ικανοποιημένοι με τις αλλαγές γιατροί και νοσηλευτές, σύμφωνα με τον Υπουργό.