Η στήλη μάλλον προικοδότησε τον ΟΠΑΠ με πολύ περισσότερα χρήματα από όσα του αναλογούν λόγω της αναγγελόμενης από τον αρμόδιο υπουργό Γ. Ορφανό μείωσης των διαφημιστικών εξόδων του "Πάμε Στοίχημα".
Σύμφωνα με όσα σημειώνουν γνώστες του θέματος, τα αναμενόμενα από την διοίκηση 4,2 δισ. ευρώ έσοδα του ΟΠΑΠ για το 2006 αποτελούνται από επιμέρους έσοδα:
α) 2 δισ. ευρώ "Πάμε Στοίχημα" (του οποίου τη διαφήμιση πληρώνει η Εταιρίεα Στοιχημάτων και αυτή βάση συμβάσεως είναι 1% επί του τζίρου, άρα 20 εκατ. ευρώ για τη χρονιά 2006).
β) 1,6 δισ. ευρώ από το ΚΙΝΟ το οποίο δεν διαφημίζεται.
γ) 600 εκατ. ευρώ από όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε. τα οποία όντως διαφημίζονται και το ποσό που διατίθεται από τον οργανισμό είναι 10% και αυτό ήταν 60 εκατ. ευρώ για την προηγούμενη χρονιά.
Έτσι το σύνολο των διαφημιστικών εξόδων που αφορούν την προώθηση του "Πάμε Στοίχημα" είναι 80 εκατ. ευρώ και όχι 420 εκατ. ευρώ τα οποία η στήλη με "γαλαντομία" υπολόγισε.
Στις δηλώσεις του στην Έρασπορ ο Γ. Ορφανός είχε αναφέρει ότι "...θεωρήστε δεδομένο ότι περίπου ένα 10%, που σήμερα δίνεται έξω, από την ΟΠΑΠ Α.Ε., για την διεξαγωγή του στοιχήματος μαζί με τη διαφήμισή του θα ελαττωθεί στο 2-4%. Θα υπάρχει ένα μεγαλύτερο όφελος για την εταιρία και θα μπορεί να δίνει ένα κομμάτι στους παίκτες της ευκολότερα".
Το 10% που αναφέρθηκε περιλαμβάνει και το 8% (-1% η διαφήμιση) που είναι η αμοιβή της Εταιρείας Στοιχημάτων από τον τζίρο του παιχνιδιού και σε καμία περίπτωση δεν αφορά το διαφημιστικό κονδύλι του οργανισμού. Έτσι το τελικό όφελος του ΟΠΑΠ από τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης του "Στοιχήματος" είναι μικρότερο από όσο υπολογίστηκε.