Σε λειτουργικά κέρδη της τάξεως των 250-300 εκατ. ευρώ μεταφράζεται η αναγγελλόμενη από τον υφυπουργό Γ. Ορφανό μείωση των εξόδων διαφήμισης και προβολής του ΟΠΑΠ.
Ο ΟΠΑΠ, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, αναμένει για το 2006 έσοδα της τάξεως των 4,2 δισ. ευρώ. Το κονδύλι διαφήμισης, προβολής και προώθησης του Οργανισμού ανέρχεται -όπως ανέφερε ο υφυπουργός σε πρόσφατες δηλώσεις του- στο κρατικό ραδιόφωνο στο 10% των εσόδων του ΟΠΑΠ, ήτοι σε 420 εκατ. ευρώ.
Έτσι εάν τα έξοδα αυτά μειωθούν στο 3% - 4% των συνολικών εσόδων του οργανισμού (μείωση που σχετίζεται και με την ανάληψη του "Πάμε Στοίχημα" από τον ΟΠΑΠ), οι δαπάνες για προβολή θα ανέλθουν σε περίπου 125 - 170 εκατ. ευρώ.
Έτσι, στην καλύτερη περίπτωση (εάν τα έξοδα προβολής υποχωρήσουν στο 3%) ο ΟΠΑΠ εξοικονομεί περί τα 300 εκατ.ευρώ τα οποία και θα ενισχύσουν σημαντικά τα λειτουργικά κέρδη του.