21:18 11/09
WSJ: Η Paramount Skydance ετοιμάζει προσφορά εξαγοράς για την Warner Bros. Discovery - Εκτοξεύεται 30% η μετοχή
Η Paramount Skydance προέκυψε πρόσφατα από συγχώνευση.
Νέο κουπόνι και νέες μορφές στοιχηματισμού προωθεί ο ΟΠΑΠ για την ανανέωση του παιχνιδιού “Πάμε Στοίχημα”, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης του οργανισμού κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης και μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το σύνολο χρήσης 2007.
Συγκεκριμένα, μέσα στο καλοκαίρι και ενόψει και της διεξαγωγής του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, το “Πάμε Στοίχημα” θα παρέχει δυνατότητες flex-bet και live-bet. Η εισαγωγή του flex-bet, η οποία ήταν αρχικά προγραμματισμένη για τον Απρίλιο, θα επιτρέπει την ενσωμάτωση διαφορετικών κατηγοριών στοιχηματισμού σε ένα ενιαίο κουπόνι. Η θερινή περίοδος κρίθηκε τελικά καταλληλότερη για τέτοιου είδους αλλαγές κυρίως για την εξοικείωση των παικτών και των πρακτόρων.
Επισημάνθηκε ακόμη ότι οι διαπραγματεύσεις με τους πράκτορες συνεχίζονται ομαλά και διεξάγονται επί λειτουργικών ζητημάτων και όχι οικονομικών. Οποιαδήποτε συμφωνία θα επιτευχθεί σε συλλογικό επίπεδο, ωστόσο ο ΟΠΑΠ εκτιμά πως είναι ανέφικτη η επίτευξη συμφωνίας εντός της προθεσμίας που θέτουν οι πράκτορες, δηλαδή έως τα τέλη Μαρτίου.
Αναμενόμενη ήταν για τον ΟΠΑΠ η αντίδραση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το μονοπώλιο του οργανισμού στην ελληνική αγορά. Εντός του επόμενου μήνα αναμένεται η απάντηση της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με τον οργανισμό. "Πρόκειται για κρατικό μονοπώλιο και όχι για μονοπώλιο του ΟΠΑΠ", επισήμανε η διοίκηση, προσθέτοντας ότι "ο οργανισμός λειτουργεί μέσα στα πλαίσια της ελληνικής νομοθεσίας". Ο ΟΠΑΠ θα επιδιώξει βελτιώσεις στην ελληνική νομοθεσία, αποφεύγοντας την πλήρη απορρύθμιση της αγοράς. "Η κυβέρνηση πρέπει να προστατέψει τα συμφέροντά της και τις οικονομικές της ανησυχίες σχετικά με φορολογικές απώλειες από τον παράνομο στοιχηματισμό", δήλωσαν στελέχη του οργανισμού.
Από την πλευρά του ο ΟΠΑΠ ακολουθεί πιο "επιθετική" πολιτική ενάντια στον παράνομο στοιχηματισμό και υπάρχει στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για την εντατικοποίηση της προσπάθειας εντοπισμού και δίωξης φαινομένων παράνομου στοιχήματος στην Ελλάδα.
"Δε δημιουργούμε εμείς τη ζήτηση" δήλωσε η διοίκηση του οργανισμού αναφορικά με το ΚΙΝΟ. "Η επιτυχία του ΚΙΝΟ οφείλεται σε ζήτηση που προϋπάρχει και όχι στο marketing του ΟΠΑΠ, καθώς η διαφήμιση του συγκεκριμένου παιχνιδιού από τον οργανισμό είναι ανύπαρκτη". Επιπρόσθετα, αντίθετος στο στοιχηματισμό μέσω internet εμφανίστηκε ο ΟΠΑΠ, καθώς επιθυμεί να διατηρήσει τη διεξαγωγή στοιχημάτων μέσα στο "ελεγχόμενο" περιβάλλον του δικτύου των πρακτορείων του. "Είναι σημαντικό το γεγονός ότι για το στοιχηματισμό στην Ελλάδα απαιτείται η φυσική παρουσία του παίκτη στο πρακτορείο. Το ζήτημα είναι να προσεγγίσει ο πελάτης το συγκεκριμένο προϊόν και όχι το προϊόν τον πελάτη".
Επισημάνθηκε επίσης ότι η εταιρική ταυτότητα του ΟΠΑΠ είναι ταυτισμένη με το ελληνικό πρωτάθλημα και την ελληνική super league, καθώς και με το πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης, και για το λόγο αυτό οι δαπάνες του οργανισμού για τη συγκεκριμένη χορηγία θα συνεχιστούν.
Αμετάβλητη θα παραμείνει η μερισματική πολιτική του ΟΠΑΠ, καθώς η διοίκηση του οργανισμού, υπό τις παρούσες συνθήκες, "δε ΄βλέπει΄ κανένα λόγο αλλαγής της".
Δ. Ζάντζας