Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Μαϊ-2025 12:53

    Κ. Δελαπόρτας (DryDel Shipping): Ήρθε η ώρα για ανανέωση του στόλου στα dry bulk

    Κ. Δελαπόρτας (DryDel Shipping): Ήρθε η ώρα για ανανέωση του στόλου στα dry bulk
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της DryDel Shipping, Κώστας Δελαπόρτας, ανέβηκε στο βήμα του Geneva Dry 2025 Conference - ενός από τα κορυφαία διεθνή φόρουμ για τον κλάδο του χύδην φορτίου - σε μια συζήτηση για τις τάσεις και τις προκλήσεις στα αγροτικά εμπορεύματα.

    Η άρτια οργανωμένη εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο ιστορικό ξενοδοχείο Hotel President Wilson, συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη και σημαντικούς φορείς λήψης αποφάσεων από ολόκληρο τον χώρο του dry bulk.

    Ο κ. Δελαπόρτας μοιράστηκε τις απόψεις του για την παρούσα κατάσταση της αγοράς και τις μελλοντικές προοπτικές, δηλώνοντας μεταξύ άλλων:

    "Στη ναυτιλία, ο ανταγωνισμός είναι στο DNA μας. Τον αντιμετωπίζουμε καθημερινά — μεταβαλλόμενα ναύλα, κανονισμοί ή ο αγώνας για ποιοτικά πλοία και φορτία. Η ναυτιλία είναι δυναμική — και αυτό είναι το κίνητρό μας".

    "Παράλληλα, τόνισε ότι "ήρθε η ώρα για ανανέωση του στόλου στα dry bulk - κάτι που ωφελεί τόσο την αγορά όσο και το περιβάλλον. Τα σύγχρονα πλοία μας εξασφαλίζουν ναύλους αυξημένους κατά 25% σε σύγκριση με τα παλαιότερα, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου".

    "Στην DryDel αντιμετωπίζουμε την αβεβαιότητα με διαφοροποίηση, ευελιξία και σύγχρονο στόλο: ως πλοιοκτήτες και operators διαχειριζόμαστε πάνω από 5 εκατομμύρια τόνους φορτίων ετησίως, προσφέρουμε ευελιξία στους ναυλωτές και με τον σύγχρονο στόλο ενισχύουμε την αποδοτικότητα και ανταγωνιστικότητά μας".

    Επίσης, σημείωσε ότι "η συμφόρηση στα λιμάνια της Νότιας Αμερικής εντείνεται - κάτι που στηρίζει την αγορά", προσθέτοντας ότι "ίσως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για επενδύσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, καθώς οι τιμές υποχωρούν".

    Η DryDel διαθέτει σήμερα 12 ιαπωνικά πλοία ξηρού φορτίου, διαχειρίζεται επιπλέον 30, και αναμένει εντός των επόμενων 3 ετών την παράδοση 11 νεότευκτων — συμπεριλαμβανομένων 2 Capesize — από κορυφαία ιαπωνικά ναυπηγεία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ