Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 15-Ιαν-2025 12:37

    Είσοδος για την Παπουτσάνης στην κατηγορία των μαλακτικών ρούχων με τα Aromatics

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ενισχύει τη θέση της στην κατηγορία της φροντίδας των ρούχων η Παπουτσάνης, με τη νέα σειρά Aromatics Μαλακτικά Ρούχων.

    Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, τα Aromatics Μαλακτικά Ρούχων προσφέρουν πλούσια, ακαταμάχητα αρώματα μεγάλης διάρκειας, όπως επιβεβαιώνουν και τα αποτελέσματα καταναλωτικής έρευνας. Συγκεκριμένα, το 85% των καταναλωτών που συμμετείχαν δήλωσε ότι το μαλακτικό Aromatics δίνει στα ρούχα τους "ένα υπέροχο άρωμα που τους ακολουθεί όλη μέρα", ενώ 8 στους 10 συμφωνούν ότι, αφού χρησιμοποιήσουν το προϊόν, το σπίτι μυρίζει για μέρες. Η συμπυκνωμένη και 100% vegan σύνθεσή τους φροντίζει τις ίνες των ρούχων και χαρίζει μοναδική απαλότητα. 

    Τα Νέα Papoutsanis Aromatics διατίθενται σε 4 μοναδικά μαλακτικά ρούχων σε μπουκάλι του ενός λίτρου (50 μεζούρες):
    Aromatics Μαλακτικό Ρούχων Musk (διατίθεται και σε συσκευασία refill)
    Aromatics Μαλακτικό Ρούχων Love (διατίθεται και σε συσκευασία refill)
    Aromatics Μαλακτικό Ρούχων Ylang Ylang
    Aromatics Μαλακτικό Ρούχων Cotton Fresh

    Παράλληλα, στο πλαίσιο της δέσμευσης της Παπουτσάνης για δημιουργία προϊόντων, με θετικό αποτύπωμα για το περιβάλλον και την κοινωνία, τα μπουκάλια της σειράς περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει κωδικούς της σειράς και σε ανταλλακτικό σακουλάκι 900ml (45 μεζούρες), για περισσότερη οικονομία και λιγότερο πλαστικό.

    "Τα Papoutsanis Aromatics, αγαπημένα έως σήμερα για τα υπέροχα και περιποιητικά αφρόλουτρα και body lotions, έρχονται να αλλάξουν τη σχέση μας με το πλύσιμο των ρούχων", σχολίασε η διευθύντρια Marketing της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου και πρόσθεσε: "Με αυτή την ξεχωριστή νέα σειρά που προσφέρει μία ολοκληρωμένη αρωματική εμπειρία, συνδυασμένη με υψηλή τεχνογνωσία, προχωρούμε δυναμικά στη συνεχή επέκταση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, ανανεώνοντας και ενισχύοντας περαιτέρω τους δεσμούς ετών με τους καταναλωτές. Ταυτόχρονα, απόλυτα πιστοί στη δέσμευσή μας για μείωση του πλαστικού, προσφέρουμε την επιλογή του refill και σε αυτή την κατηγορία, με 75% λιγότερο πλαστικό σε σχέση με τη συσκευασία σε μπουκάλι".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ