Παρασκευή, 19-Ιουλ-2024 13:45
H Brown Hotels θέτει ως στόχο τα 40 ξενοδοχεία και τα 5.000 δωμάτια μέχρι το 2025 στην Ελλάδα

Στη χώρα μας, η Brown Hotels Collection ξεκίνησε το 2020 (σ.σ. ιδρύθηκε το 2010 από τους hoteliers Leon Avigad και Nitzan Perry) και ήδη στο portfolio της έχει 10 ξενοδοχεία, εκ των οποίων 4 στην Αθήνα, σε σημεία και γειτονιές του κέντρου, 6 resorts (σε Χανιά, Αγίους Θεοδώρους, Ερέτρια, Χαλκίδα, Λουτράκι και Κέρκυρα). Μετά από πέντε χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα και επέκταση σε διάφορες περιοχές της χώρας, η Brown Hotels έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο που αποτελείται από περίπου 4.000 δωμάτια και 2.000 υπαλλήλους.
Επιπλέον, έχει προσελκύσει πάνω από μισό δισεκατομμύριο ευρώ σε επενδύσεις, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε περιοχές όπως η Ομόνοια, που διαφαίνεται ότι έχουν την προοπτική να αποτελέσουν τα νέα ιδανικά σημεία για κάθε επισκέπτη Έλληνα ή τουρίστα. Το θετικό αποτύπωμα της Brown Hotels είναι μεγαλύτερο, καθώς από τις δραστηριότητές της προκύπτουν θέσεις εργασίας και αύξηση τζίρου σε μια σειρά από δραστηριότητες που συνδέονται με τον τουρισμό.
Επιπλέον, η δέσμευσή της στον ελληνικό τουρισμό δεν αφορά μόνο την επέκταση της παρουσίας της, αλλά και την ενίσχυση της προβολής της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού. "Έχουμε ξεκινήσει εκτεταμένες τηλεοπτικές και ψηφιακές καμπάνιες, οι οποίες έχουν αναγνωριστεί ως παγκόσμια μελέτη περίπτωσης από τη Google για την επιτυχία τους. Οι εκστρατείες αυτές έχουν προβάλει αποτελεσματικά τη μοναδική γοητεία της Ελλάδας στους διεθνείς ταξιδιώτες, ενισχύοντας το ενδιαφέρον και τον τουρισμό στην περιοχή. Επιπλέον, οι προσπάθειές μας έχουν προβληθεί σε περίοπτη θέση στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, αναδεικνύοντας την αφοσίωσή μας στην προώθηση της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο", αναφέρει στο Capital.gr ο Σπύρος Ιωάννου, Country Chief Operating Officer της Brown Hotels.
Η αλυσίδα έχει ακολουθήσει στρατηγική ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, ενσωματώνοντας νέα ξενοδοχεία, resorts και city hotels στο χαρτοφυλάκιο διαχείρισής της. "Τα οικονομικά αποτελέσματα σε επίπεδο RevPar και GOP, καθώς και η ικανοποίηση των πελατών έχουν αυξηθεί σημαντικά, προσφέροντας πρόσθετη αξία στους συνεργάτες μας. Η στρατηγική συνεργασία μας με τη Hilton, ως εγκεκριμένος operator, επιβεβαιώνεται μετά την ένταξη των δύο νέων 5* ξενοδοχείων Isla Brown Corinthia & Isla Brown Chania στη συλλογή Curio Collection by Hilton. Η στρατηγική μας είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξη της εταιρείας μας, εστιάζοντας στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και στην επέκταση του δικτύου μας. Θέλουμε να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο πληρότητας σε όλα μας τα καταλύματα και να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά, προσελκύοντας νέους τουρίστες και διεθνείς συνεργάτες. Επιπλέον, στοχεύουμε στην αειφόρο ανάπτυξη και στην επένδυση σε τεχνολογία και καινοτομία, προκειμένου να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία φιλοξενίας στους πελάτες μας. Με αυτόν τον τρόπο, βλέπουμε μια φωτεινή και επιτυχημένη πορεία για την Brown Hotels στα επόμενα χρόνια", σημειώνει ο ίδιος.
Τα σχέδια της αλυσίδας για την ελληνική αγορά περιλαμβάνουν νέα ξενοδοχεία με το σήμα της Brown Hotels στην Αττική και τα νησιά. Στόχος είναι να προσθέσει 6 με 7 ξενοδοχεία ετησίως υπό τη διαχείρισή της, φτάνοντας τα 40 ξενοδοχεία και τα 5.000 δωμάτια μέχρι το 2025.
Η Βrown Hotels βρίσκεται σε επαφή με επενδυτές από όλο τον κόσμο, ενθαρρύνοντάς τους να επενδύσουν στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στον τομέα του τουρισμού. Ειδικότερα, παρέχει συμβουλές και πληροφορίες σε δυνητικούς επενδυτές, αναλύει την αγορά, αναζητά συνεργασίες και αναπτύσσει ολοκληρωμένα και βιώσιμα σχέδια που περιλαμβάνουν τα πάντα, από την ιδέα μέχρι τη διάθεση του ακινήτου, τις μελέτες σκοπιμότητας, τη νομική δομή, την τοποθεσία, την ανάπτυξη, την προώθηση, την εικόνα και τη φήμη. Επιπλέον, σε τοπικό επίπεδο θα συνεχίσουν την αποστολή τους στην εκπαίδευση της επόμενης γενιάς επαγγελματιών της φιλοξενίας μέσω του Brown Academy, σε συνεργασία με το BCA College και του νέου Diploma in Resorts and Hotels Operations Management.
Όσον αφορά τη φετινή χρονιά, ο ρυθμός πληρότητας στην Αθήνα για τη σεζόν του 2024 είναι αυξημένος, ιδίως από τον Μάρτιο και μετά, στην Αθήνα όσο και στα resorts. "Τα ξενοδοχεία μας στην Αθήνα λειτουργούν με πληρότητα που φτάνει το 90%, ενώ αναμένεται ότι τα resorts θα ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό κατά την υψηλή περίοδο. Η σεζόν έχει ξεκινήσει με δύναμη και ανυπομονούμε να δούμε την εξέλιξή της", υπογραμμίζει ο κ. Ιωάννου.
Η ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών μονάδων και η αναβάθμιση των υπαρχόντων, όπως τονίζει ο Country Chief Operating Officer της Brown Hotels, συμβάλλει στη διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς και στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των τιμών διαμονής, αλλά ταυτόχρονα παρέχει στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη ποικιλία και επιλογές στη διαμονή τους.
"Για να ανταγωνιστούν σε αυτό το περιβάλλον, τα ξενοδοχεία πρέπει να επενδύουν στην καινοτομία, στον σχεδιασμό εξειδικευμένων πακέτων υπηρεσιών και σε στρατηγικές μάρκετινγκ που θα τους βοηθήσουν να ξεχωρίσουν στην αγορά. Επιπλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις μπορούν να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών και τη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας φιλοξενίας. Τελικά, ο ανταγωνισμός στον τουρισμό είναι θετικός, καθώς προωθεί την καινοτομία, τη βελτίωση των υπηρεσιών και την ανάπτυξη του τομέα. Οι ξενοδοχειακές μονάδες πρέπει να είναι σε συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή στις νέες τάσεις και απαιτήσεις των ταξιδιωτών, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες τους" επισημαίνει.
Σημαίνει μάνατζμεντ, επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, διαμόρφωση υπηρεσιών, διακόσμηση, χαρακτήρας, εμπορική στρατηγική, μάρκετινγκ πλάνο, όραμα για τη φιλοξενία και δημιουργία μοναδικών εμπειριών σε spa, parties, special events κ.ά. Ό,τι δηλαδή συνθέτει τη ζωή ενός ξενοδοχείου, καθώς ένα ξενοδοχείο δεν είναι το κτήριο, αλλά όσα συμβαίνουν μέσα σε αυτό. Η Brown Hotels λειτουργεί συμβουλευτικά και ενημερωτικά στους δυνητικούς επενδυτές, βολιδοσκοπεί την αγορά, αναζητεί συνέργειες και καταρτίζει ολοκληρωμένα και βιώσιμα πλάνα. Η Brown καθοδηγεί τον επενδυτή από την ιδέα μέχρι τη διάθεση του ακινήτου, τη μελέτη σκοπιμότητας του κτηρίου, τη διαμόρφωση της νομικής δομής, την τοποθεσία, την ανάπτυξη, το marketing και το buzz στην αγορά πριν από το opening, το σχέδιο λειτουργίας και στη συνέχεια την πλήρη εκτέλεση και λειτουργία, συντήρηση και διαχείριση εικόνας και φήμης.
Η εταιρεία επιλέγει επιμελώς κορυφαίες ομάδες αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, συμβούλους και συνεργάτες, προσφέροντας υποστήριξη σε όλη τη φάση ανάπτυξης και βοηθώντας στη δημιουργία ισχυρών επιχειρηματικών σχεδίων. Αναζητά και εντοπίζει ευκαιρίες franchise και προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ανάπτυξης, διαχείρισης και λειτουργίας σε τοπικούς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, βοηθώντας τους να επιτύχουν την αριστεία στη φιλοξενία.