Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 07-Φεβ-2023 12:48

    Το μπλόκο της Πειραιώς στα σχέδια Ηλιόπουλου για την Attica Group και η επόμενη μέρα

    Το μπλόκο της Πειραιώς στα σχέδια Ηλιόπουλου για την Attica Group και η επόμενη μέρα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αναστασίας Βαμβακά 

    Ως κίνηση διαχείρισης των πιθανών -άγνωστων μέχρι στιγμής- αντιδράσεων στη νέα προγραμματισμένη γενική συνέλευση της MIG την ερχόμενη εβδομάδα, χαρακτηρίζει η πλευρά του ακτοπλόου Μάριου Ηλιόπουλου της Seajets την κίνηση της Τράπεζας Πειραιώς να προχωρήσει στην αύξηση του ποσοστού της  στη MIG (και κατ' επέκταση και στην υποβολή υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης), μία μέρα μετά τη γεμάτη ένταση πρώτη γενική συνέλευση. 

    Οι υψηλοί τόνοι στη χθεσινή γενική συνέλευση φάνηκαν εξαρχής στα πρώτα θέματα συζήτησης, όπως η αλλαγή επωνυμίας της εταιρείας από Marfin Investment Group σε MIG, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να διαφωνεί έντονα με την εισήγηση. 

    Τα κρίσιμα θέματα της γενικής συνέλευσης, όπως η μεταβίβαση των δανείων 440 εκατ. ευρώ της Attica Group στην εταιρεία STRIX καθώς και τα θέματα που σχετίζονται με το reverse split της μετοχής και το πρόγραμμα stock option,  πήραν αναβολή για την επαναληπτική γενική συνέλευση που προγραμματίστηκε για τη Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου. 

    Οι κόκκινες γραμμές του Μάριου Ηλιόπουλου, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορούν κυρίως ζητήματα διαχείρισης της εταιρείας και εκτιμάται ότι θα επικεντρωθούν και στην έγκριση των αποφάσεων γύρω από την Attica Group. Φαίνεται πως ο κ. Ηλιόπουλος έχει ζητήσει αναλυτικά στοιχεία για τη MIG, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί αν τα έλαβε.

    Η είδηση ότι η Δέσποινα Ηλιοπούλου, κόρη του Μάριου Ηλιόπουλου, εξασφάλισε, μέσω της Ration Holding LTD, ποσοστό 5,48% στη Marfin Investment Group μετά την απόκτηση μετοχών στις 31/1, αιφνιδίασε την Ακτή Μιαούλη και προκάλεσε πολλές σκέψεις και ερωτήματα σχετικά με τις προθέσεις του ακτοπλόου. Είναι γνωστό πως η MIG  έχει προβεί σε συμφωνία για την πώληση στην Τράπεζα Πειραιώς των μετοχών που κατέχει στον όμιλο Attica Group.

    Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται

    Με τον όμιλο της Attica Group συνεχώς να γιγαντώνει το αποτύπωμα του στην ελληνική ακτοπλοΐα, μετά από τη συμφωνία απορρόφησης της ΑΝΕΚ –η οποία αξιολογείται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού-, ο ανταγωνισμός στις ελληνικές θάλασσες φέτος το καλοκαίρι θα κορυφωθεί. 

    Το νέο σχήμα έχει απέναντί του τις Μινωικές Γραμμές του Γκριμάλντι στις γραμμές Κρήτης και Αδριατικής, αλλά και τη Seajets με τα ταχύπλοα σκάφη του Μάριου Ηλιόπουλου, στα δρομολόγια των Κυκλάδων και της Κρήτης, ενώ και η επανείσοδος του  Λεωνίδα Ευγενίδη στην γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων φέρνει νέες ανακατατάξεις. 

    Η Seajets, διαθέτει 17 επιβατηγά πλοία, τα περισσότερα από τα οποία είναι ταχύπλοα και συνδέει 33 νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη την θερινή περίοδο, ενώ η μεταφορική ικανότητα των πλοίων του ανέρχεται σε 3.500 αυτοκίνητα και 20.000 επιβάτες.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ