Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 20-Ιουν-2022 07:42

    Η "ρελάνς" της Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση

    Η "ρελάνς" της Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Φώτη Φωτεινού    

    Χρειαζόταν ένα "δυνατό χαρτί" απέναντι στους ανταγωνιστές της που, το προηγούμενο διάστημα, ανακοίνωσαν νέες προσθήκες. Διατείνεται ότι το βρήκε.

    Η Vodafone TV ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμά της, από το οποίο ξεχωρίζει το λανσάρισμα του πρωτότυπου περιεχομένου του Disney+ (Vodafone και Disney έχουν, επί του παρόντος, αποκλειστική συνεργασία στην Ελλάδα) και οι νέες προσθήκες στον κατάλογο του HBO (Warner Media).

    Με την προσθήκη του Disney+, η Vodafone TV καθιστά σαφές ότι επικεντρώνεται στο περιεχόμενο γενικής ψυχαγωγίας και μάλιστα, τις προσεχείς ημέρες και σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, θα εγκαινιάσει και νέα εμπορική πολιτική για τη συνδρομητική τηλεόραση που θα αφορά και μη υφιστάμενους πελάτες της Vodafone.    

    Επί του παρόντος, η εταιρεία και με αφορμή την προσθήκη του Disney+, ανακοίνωσε ότι η Vodafone TV ξεκινά από 6,30 ευρώ το μήνα (χωρίς αποκωδικοποιητή και χωρίς δέσμευση) και 8,50 ευρώ (με αποκωδικοποιητή και 12μηνη ή 24μηνη δέσμευση) και πρόσβαση στον κατάλογο του HBO ή εντελώς δωρεάν με τα προγράμματα Triple Play FIBER 100 και 200 της Vodafone και πρόσβαση στο περιεχόμενο του Disney+.

    Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της τηλεπικοινωνιακής αγοράς, οι συνδρομητές της Vodafone TV αριθμούνται στις 140.000 – 150.000, με την εταιρεία να υποστηρίζει ότι, στα τέλη Μαρτίου, οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανέρχονταν στους 972.000.

    Εντείνεται ο ανταγωνισμός στη συνδρομητική τηλεόραση

    Η συνδρομητική τηλεόραση ενισχύεται (και) στην Ελλάδα και νέες ψηφιακές πλατφόρμες κάνουν την εμφάνισή τους, εντείνοντας τον ανταγωνισμό.

    Για παράδειγμα, η COSMOTE TV, η οποία στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2022 είχε 637 χιλιάδες συνδρομητές, εάν και έχασε τα δικαιώματα της Premier League που μετακόμισε, εκ νέου, στη NOVA, απέκτησε τα δικαιώματα του Ολυμπιακού.

    Πλέον, "δυνατά χαρτιά" της COSMOTE TV είναι η ελληνική Super League, αφού διαθέτει τις περισσότερες ομάδες (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, κ.α.), τα UEFA Champions League, Europa League και Conference League, το Ιταλικό Πρωτάθλημα, κ.α.  

    Αντίστοιχα, οι NOVA – WIND, οι οποίες εκτιμάται ότι διαθέτουν έως 400.000 συνδρομητές τηλεόρασης και ανακοίνωσαν πρόσφατα (και για πρώτη φορά) συνδυαστικά εμπορικά πακέτα (NOVA και WIND βρίσκονται σε στάδιο συγχώνευσης, υπό την "ομπρέλα" της United Group), διαθέτουν την Premier League, την Euroleague, το Ισπανικό, το Γερμανικό, το Γαλλικό Πρωτάθλημα, κ.α.  

    Αντίστοιχα, ο ΑΝΤ1+ διαθέτει τα αποκλειστικά δικαιώματα του Μουντιάλ του Κατάρ, το οποίο θα διεξαχθεί τον χειμώνα. Επί του παρόντος, ο ΑΝΤ1 θα μεταδώσει τουλάχιστον 32 από τους 64 αγώνες, οι υπόλοιποι με συνδρομή στον ANT1+.

    Ωστόσο, όπως έχει ξεκαθαριστεί από το κανάλι του Αμαρουσίου, έναρξη, προημιτελικοί, ημιτελικοί και τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου θα μεταδοθούν από τον ΑΝΤ1 ελεύθερα και χωρίς καμία συνδρομή. 

    Τέλος, αξιοσημείωτη παρουσία στην Ελλάδα έχει και το Netflix, με 400.000 - 500.000 συνδρομητές, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ενώ μόλις πριν από λίγες ημέρες λανσαρίστηκε και το Disney+, ακολουθώντας Amazon Prime και Apple TV.  

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ