Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 08-Δεκ-2021 07:59

    Κορρές: Νέα στρατηγική στον ξενοδοχειακό τομέα

    Κορρές: Νέα στρατηγική στον ξενοδοχειακό τομέα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Στη σύσταση μίας νέας επιχειρηματικής μονάδας αποκλειστικά για τον ξενοδοχειακό τομέα προχώρησε πρόσφατα η Κορρές, όπως αναφέρει ο διευθυντής διεθνούς επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας, Παναγιώτης Δρόσσος, μιλώντας στο Capital.gr. Μέρος της συγκεκριμένης επιχειρηματικής μονάδας με επίκεντρο τον ξενοδοχειακό τομέα θα είναι και η ταξιδιωτική λιανική (travel retail).

    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Κορρές εισέρχεται αυτόνομα στην ξενοδοχειακή αγορά, αρχής γενομένης από την Ελλάδα.

    Στο πλαίσιο της στρατηγικής της σε αυτόν τον τομέα εντάσσονται έννοιες όπως είναι η ελληνικότητα, τα φυσικά προϊόντα, η πρωτογενής έρευνα πάνω σε ελληνικές πρώτες ύλες καθώς και ο παράγοντας που ονομάζεται βιωσιμότητα μέσω του recycle lab, μέσω του οποίου οι άδειες συσκευασίες καλλυντικών ανακυκλώνονται και μετατρέπονται εκ νέου σε πρώτη ύλη.

    Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία έχει δημιουργήσει 16 διαφορετικές ετικέτες προϊόντων σε σύγκριση με το παρελθόν. Μάλιστα παρουσίασε πρόσφατα και καλλυντικά με βασικό συστατικό το ελληνικό γιαούρτι, τα οποία επίσης προορίζονται για τον ξενοδοχειακό τομέα. Τα ελληνικά συστατικά και τα βότανα αποτελούν κύρια στοιχεία των προϊόντων που αναπτύσσει η Κορρές, δημιουργώντας καλλυντικές φόρμουλες.

    Στο πλάνο η παγκόσμια επέκταση σε αλυσίδες πέντε αστέρων

    Στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στον ξενοδοχειακό τομέα από τη φετινή χρονιά αποτελεί η παγκόσμια επέκταση της Κορρές, προσελκύοντας ξενοδοχειακές αλυσίδες πέντε αστέρων σε αγορές όπως η Ασία, η Μέση Ανατολή, η Αμερική και η Ευρώπη.

    Να σημειωθεί ότι η Κορρές προέρχεται από μία ειδική χρονιά, αυτή του 2020, κατά την οποία ο περιορισμός των μετακινήσεων παγκοσμίως έφερε σημαντικές δυσχέρειες για το σύνολο του επιχειρείν.

    Η εταιρεία εντός του γενικότερου κλίματος είδες τις πωλήσεις της να μειώνονται ελεγχόμενα από τα 60 εκατ. ευρώ στα 50,98 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε μεταβολή κατά 17%, κυρίως λόγω των επιπτώσεων από τα διαδοχικά lockdown και την μείωση του τουριστικού ρεύματος στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τη μείωση των πωλήσεων μέσα από τα αεροδρόμια όπου διατηρεί παρουσία.

    Την ίδια στιγμή στο εξωτερικό οι περισσότερες αγορές επίσης επηρεάστηκαν από την πανδημία. Στις αγορές προτεραιότητας όπου είχαν γίνει επενδύσεις στις εταιρείες του ομίλου όπως είναι η ΗΠΑ, η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία όπως επίσης και στην Νορβηγία οι πωλήσεις ενισχύθηκαν.

    Το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 23,97 χιλ. ευρώ το 2020 από 31.412 χιλ. ευρώ το 2019, σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 24%. Το περιθώριο μεικτού κέρδους διαμορφώθηκε στα 47.00% από 52,35% την αντίστοιχη χρήση του 2019. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην πτώση των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και στην αλλαγή του μείγματος πωλήσεων σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής.

    Στο επίκεντρο η ενίσχυση της παρουσίας σε Β. Αμερική, Ευρώπη, Ασία στον τομέα της λιανικής

    Σε ό,τι αφορά στην παρουσία της εταιρείας στο εξωτερικό και στον τομέα λιανικής, η επιχείρηση δραστηριοποιούμενη στην αγορά της Βόρειας Αμερικής βλέπει ως στόχο να ενισχύσει τη μάρκα της με νέα στρατηγικά προϊόντα και προωθητικές ενέργειες μέσα από την ιστοσελίδα korresusa.com, εισερχόμενη και σε νέα σημεία λιανικής.

    Επιπλέον δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής της εταιρείας D-A-CH Gmbh σε τρεις  αγορές, Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, με παρουσία σε περισσότερα από 700 σημεία πώλησης, με το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων να εντοπίζεται στη γερμανική αγορά.

    Για το 2021 η Κορρές έχει στοχεύσει στην περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, στην ενίσχυση των υφιστάμενων σημείων πώλησης (ειδικά στα επώνυμα καταστήματα τύπου Muller, Budni, Coop κ.α.) με προωθητικές ενέργειες, αλλά και στην ενδυνάμωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων που παρουσιάζουν ευρεία δυναμική μέσα και από το νέο Korres webshop.

    Στη Νορβηγία, ο όμιλος έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής του την ενίσχυση της παρουσίας του στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών Vita, ενδυναμώνοντας τις κατηγορίες προσώπου και μακιγιάζ που θα υποστηριχθούν και από προωθητικές ενέργειες, καθώς και καμπάνιες τηλεοπτικής και έντυπης προβολής.

    Σε ό,τι αφορά τη Γαλλία όπου η Κορρές διατηρεί ευρεία παρουσία σε πολλά κανάλια διανομής, όπως η αλυσίδα Carrefour, στόχος για το 2021 είναι η περαιτέρω αύξηση αναγνωρισιμότητας της μάρκας, η ανάπτυξη κατηγοριών που παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική όπως το πρόσωπο και το μακιγιάζ, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα Marionnaud.

    Τέλος προσβλέπει να επεκταθεί περισσότερο στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ καθώς και σε άλλες περιοχές της Ασίας, όπου η Profex, βάσει της σύμβασης αποκλειστικής διανομής και χρήσης σημάτων που έχει συνάψει με την Κορρές, θα έχει το δικαίωμα να διανείμει τα προϊόντα της εταιρείας.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ