Δευτέρα, 29-Νοε-2021 17:39
Ημερήσια ναύλα $130.000 εξασφάλισε Έλληνας εφοπλιστής

Του Γιώργου Γεωργίου
Ναυλώσεις με υψηλά τιμήματα και μεγάλη διάρκεια εξασφαλίζουν για τα πλοία των στόλων τους οι Έλληνες εφοπλιστές με στόλο containerships.
Τελευταίο παράδειγμα η Euroseas του Αριστείδη Πίττα. Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, εξασφάλισε ναύλωση για το "Synergy Oakland" (χωρητικότητας 4.253 TEUs και κατασκευής 2009) με διάρκεια μεταξύ δύο και τριών μηνών, η οποία θα εκκινήσει το διάστημα 5-25 Ιανουαρίου, όταν παραδοθεί το πλοίο από τον τρέχοντα ναυλωτή. Η συμφωνία έκλεισε στα 130.000 δολάρια την ημέρα.
Παράλληλα, η εταιρεία επισημαίνει ότι αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εν λόγω συμφωνίας, το πλοίο θα ναυλωθεί για περίοδο 48-51 μηνών σε άλλο ναυλωτή, έναντι 42.000 δολαρίων ημερησίως. Η έναρξη αυτής της ναύλωσης προγραμματίζεται το αργότερο μέχρι τις 15 Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι το "Synergy Oakland" βρίσκεται σήμερα σε ταξίδι για περίοδο 2-3 μηνών, με ναύλα 202.000 δολαρίων την ημέρα.
Ως αποτέλεσμα των νέων συμφωνιών, το βαπόρι θα αποφέρει EBITDA περίπου 11,5 εκατ. δολαρίων στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022 και περίπου 12 εκατ. δολαρίων ετησίως για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
"Τόσο το τίμημα όσο και η διάρκεια των ναυλώσεων είναι ενδεικτικά της ισχύος και της ανάκαμψης της αγοράς από την ήπια διόρθωση που καταγράφηκε τον περασμένο μήνα. Αναμένουμε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε σε θέση να επωφελούμαστε από τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, καθώς υπάρχουν ακόμη τέσσερα πλοία του στόλου, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς ναύλωση το επόμενο τετράμηνο και δύο μέσα στο 2022" σχολίασε ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας.
"Αν διατηρηθούν τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, η ανανέωση των εκπρόθεσμων ναυλώσεων θα επιφέρει σημαντική αύξηση στην κερδοφορία μας και κάλυψη του στόλου για τα επόμενα χρόνια, προσφέροντας ισχυρή ρευστότητα για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας και επιβράβευση των μετόχων μας" κατέληξε.
Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία διαχειρίζεται συνολικά 16 containerships.
Νέα deals ναυλώσεων για πλοία μεταφοράς containers έκλεισαν τις προηγούμενες ημέρες κι άλλα μεγάλα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού.
Διαβάστε επίσης: