Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Αυγ-2021 08:27

    Έφτασαν το 1,5 εκατ. οι πελάτες των εναλλακτικών προμηθευτών ρεύματος

    Έφτασαν το 1,5 εκατ. οι πελάτες των εναλλακτικών προμηθευτών ρεύματος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Χάρη Φλουδόπουλου

    Περίπου 68 χιλιάδες πελάτες αποχώρησαν από τη ΔΕΗ κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του διαχειριστή του συστήματος διανομής ΔΕΔΔΗΕ. Στο επίμαχο διάστημα η μέση μηνιαία απώλεια πελατών για τη ΔΕΗ διαμορφώθηκε στις 22 χιλιάδες πελάτες.

    Σημειώνεται ότι η  διαρροή πελατών της ΔΕΗ εμφανίζεται να είναι μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, όταν η μέση μηνιαία απώλεια είχε διαμορφωθεί στις 30 χιλιάδες πελάτες περίπου.

    Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ, το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ ανήλθε σε 75,1% ή αλλιώς 5,1 εκατ. παροχές. Στον αντίποδα το μερίδιο των εναλλακτικών προμηθευτών ρεύματος, εάν εξαιρεθούν οι πελάτες καθολικής υπηρεσίας, έφτασε το 22,67% ή αλλιώς ξεπέρασε σε απόλυτα μεγέθη το 1,5 εκατομμύριο.

    Πιο αναλυτικά τα ποσοστά των εταιρειών προμήθειας ως προς τον αριθμό των εκπροσωπούμενων μετρητών στο δεύτερο τρίμηνο του έτους διαμορφώθηκαν ως εξής:

    Protergia 3,94% και 267 χιλιάδες μετρητές

    Elpedison 3,67% και 249 χιλιάδες μετρητές

    ΗΡΩΝ 3,32% και 225 χιλιάδες μετρητές

    Watt & Volt 2,6% και 176 χιλιάδες μετρητές

    ZeniΘ με 2,48% και 168 χιλιάδες μετρητές

    NRG 1,99% και 135 χιλιάδες μετρητές

    Volton με 1,75% και 118 χιλιάδες μετρητές

    Φυσικό Αέριο Αττικής 1,5% και 101 χιλιάδες μετρητές

    Volterra 0,57% και 38 χιλιάδες μετρητές.

    Η επιβράδυνση του ρυθμού μετακίνησης πελατών από τη ΔΕΗ προς τους εναλλακτικούς παρόχους, σύμφωνα με πηγές της αγοράς αποδίδεται στο γεγονός ότι ο κυρίαρχος πάροχος το τελευταίο διάστημα έχει εκσυγχρονίσει την εμπορική του πολιτική και την πολιτική μάρκετινγκ, παρέχοντας μεταξύ άλλων στοχευμένα τιμολόγια.

    Άλλωστε βασικός στρατηγικός στόχος της επιχείρησης είναι να πετύχει να διατηρήσει στο πελατολόγιό της τους πελάτες με υψηλά περιθώρια.

    Σε κάθε περίπτωση, η μάχη των μεριδίων αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, έστω και εάν η αγορά επηρεάζεται από τις νέες ειδικές συνθήκες που έχει διαμορφώσει η σημαντική άνοδος του χονδρεμπορικού κόστους, που έχει μετακυληθεί στους καταναλωτές μέσω των ρητρών που εφαρμόζονται και ισχύουν στα κυμαινόμενα τιμολόγια.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ