Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 10-Μαϊ-2021 07:49

    Στη μάχη των συνδρομητών ρίχνεται και η Skroutz

    Στη μάχη των συνδρομητών ρίχνεται και η Skroutz
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή

    To συνδρομητικό μοντέλο ετοιμάζεται να δοκιμάσει η Skroutz καθώς η τάση αύξησης της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου παγιώνεται στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό και πλέον ο ανταγωνισμός, ειδικά στο στάδιο της έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων εντείνεται.

    Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες την υπηρεσία "last mile”και τώρα ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που γίνονται μέσω από το "καλάθι αγορών” της ιστοσελίδας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα υπηρεσία με τον τίτλο Skroutz Plus θα κοστίζει 17 ευρώ τον χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα αν και με δύο περιορισμούς. Ο πρώτος περιορισμός έχει να κάνει με το ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ο δεύτερος με το συνολικό βάρος της αποστολής.

    Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η υπηρεσία Skroutz Plus, βρίσκεται σε στάδιο BETΑ μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό μέσα στους επόμενους μήνες, το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο.

    Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό τα δωρεάν μεταφορικά θα ισχύουν για κάθε παραγγελία συνολικής αξίας τουλάχιστον 20 ευρώ και βάρους έως 20 κιλά. Όμως δεδομένου ότι η υπηρεσία είναι ακόμη δοκιμαστικό στάδιο την υπηρεσία δεν αποκλείεται οι όροι χρήσης να επαναδιαμορφωθούν.

    Το βάρος στις μεταφορές

    Το συνδρομητικό μοντέλο αναμένεται να προσφέρει ένα πλεονέκτημα στη διατήρηση πελατών που πραγματοποιούν συχνά τις αγορές τους από το διαδίκτυο σε μια περίοδο που η αγορά των ηλεκτρονικών marketplaces, όπως το Skroutz.gr, αυξάνεται διαρκώς.

    Η Skroutz, έχοντας και την υποστήριξη της CVC Capital Partners μετά την επενδυτική συμφωνία που πραγματοποιήθηκε πέρσι, επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της ρίχνοντας το βάρος στις παραδόσεις. Νωρίτερα φέτος η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του "last-mile", εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.

    Η Skroutz Last Mile διαθέτει ήδη έναν στόλο με περισσότερα από 100 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για να μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα προϊόντα που πωλούν μέσω της πλατφόρμας Skroutz οι συνεργαζόμενες εταιρείες, που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.

    kostaskets@capital.gr 

    Διαβάστε επίσης:

    - Skroutz: Νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας με τέσσερα στελέχη

    - Η Skroutz αύξησε κατά 50% το προσωπικό της εν μέσω πανδημίας

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ