Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 03-Απρ-2020 07:42

    Άμυνα με επαρκή αποθέματα από Σαράντη λόγω κορονοϊού

    Άμυνα με επαρκή αποθέματα από Σαράντη λόγω κορονοϊού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Με αποθέματα, τα οποία μπορούν να καλύψουν αυξημένα επίπεδα παραγγελιών, ακόμη και στις κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή κατανάλωση, χαμηλό δανεισμό και ταμειακά διαθέσιμα 54,8 εκατ. ευρώ, ο όμιλος Γρ. Σαράντης "παίζει” άμυνα για να αντιμετωπίσει τη διαταραχή που προκαλείται στην παγκόσμια οικονομία λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

    Η διοίκηση του ελληνικού ομίλου, ο οποίος δραστηριοποιείται παραγωγικά και εμπορικά και σε ξένες αγορές πέραν της Ελλάδας, στην ετήσια οικονομική έκθεση για το 2019, αναφέρει πως τη δεδομένη στιγμή, η ορατότητα είναι χαμηλή. Σημειώνοντας πως οι ποσοτικές και ποιοτικές επιπτώσεις στη λειτουργία του ομίλου και της εταιρείας από την εξάπλωση του COVID-19 είναι υπό αξιολόγηση και θα παρουσιαστούν στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις. Παρ’ όλα αυτά, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά πως, κατόπιν αυτής της διαταραγμένης περιόδου, το επίπεδο της κατανάλωσης θα επανέλθει στα φυσιολογικά του επίπεδα.

    Πέρυσι οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 7,58% στα 370,07 εκατ. ευρώ, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα, να καταγράφουν ανάπτυξη 8,14% στα 126,21 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις στις χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 65,9% του συνόλου των πωλήσεων, σημείωσαν άνοδο 7,29% στα 243,86 εκατ. ευρώ. Το EBITDA αυξήθηκε 16,50% στα 54,75 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBIΤDA στο 14,79% από 13,66% το 2018. Τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 16,81% στα 38,01 εκατ. ευρώ και το περιθώριο καθαρού κέρδους ανήλθε σε 10,27% από 9,46% το 2018. Σε ότι αφορά τα ταμειακά διαθέσιμα στη χρήση στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31/12/2019 αυτά αυξήθηκαν στα 54,8 εκατ. ευρώ από 32,77 εκατ. ευρώ που ήταν το 2018.
    Αναφορικά με την ανάλυση ανά προϊοντική κατηγορία, oι πωλήσεις των καλλυντικών ευρείας διανομής αυξήθηκαν πέρυσι κατά 5,34% στα 159,62 εκατ. ευρώ. Η συνεισφορά των καλλυντικών ευρείας διανομής στις πωλήσεις του ομίλου διαμορφώνεται στο 43,13%.

    Οι πωλήσεις των προϊόντων οικιακής χρήσεως παρουσίασαν αύξηση 8,95% στα 142,15 εκατ. ευρώ, υποστηριζόμενες από ανάπτυξη στα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα. Η συμμετοχή των προϊόντων οικιακής χρήσης στο σύνολο των πωλήσεων του ομίλου αγγίζει το 38,41%. Ενώ η κατηγορία "Private Label" αντιπροσωπεύει πωλήσεις της Polipak, Πολωνική εταιρεία που παράγει private label σακούλες απορριμμάτων και παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 11,26% στα 20,70 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Διαβάστε το ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    και ηλεκτρονικά στο

    ReadPoint
    Κυκλοφορεί Εκτάκτως
    Παρασκευή 14 Αυγ. 2020