07:30 08/09
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ και ο Γαλαξίας
Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου. Το νέο hypermarket και οι εν δυνάμει εξαγορές.
Διευρυμένες ζημιές και συρρίκνωση πωλήσεων εμφάνισε το α' τρίμηνο του 2015 τόσο σε επίπεδο εταιρείας όσο και ομίλου η Λιβάνης σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις Ενδιάμεσες Οικονομικές Καταστάσεις της περιόδου
1η Ιανουαρίου έως 31 Μαρτίου 2015, οι καθαρές ζημιές του ομίλου διαμορφώθηκαν στις 674.161,13 ευρώ, έναντι ζημιών 297.319,16 ευρώ το α' τρίμηνο 2014.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 756.969,69 ευρώ από 1.434.491,09 ευρώ πέρυσι.
Δείτε αναλυτικά Ενδιάμεσες Οικονομικές Καταστάσεις της περιόδου 1η Ιανουαρίου έως 31 Μαρτίου 2015 στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία"