Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 15-Νοε-2010 18:49

    Autohellas: Πτώση κερδών και μείωση του κύκλου εργασιών στο 9μηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Πτώση κερδών και μείωση του κύκλου εργασιών σημείωσε το εννεάμηνο του 2010 η Autohellas/Hertz σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. 

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας μειώθηκαν στα 15,3 εκατ. ευρώ από 18,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της μείωσης αυτής ήταν η επιβολή έκτακτης εισφοράς στα κέρδη του 2009, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.

    Ο κύκλος εργασιών εμφάνισε μικρή μείωση παρά την κρίση στην οικονομία και τον τουρισμό. Πιο συγκεκριμένα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα €128.2 εκ. έναντι €132.5 εκ. της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, μείωση 3.3%. 

    Αντίστοιχα τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων μειώθηκαν στα 64,3 εκατ. ευρώ, από 66,5 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο του 2009. Σε επίπεδο μητρικής, η Autohellas-Hertz παρουσίασε κέρδη μετά από φόρους 19 εκατ. ευρώ από 13,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, με τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) να διαμορφώνονται στα 53,9 εκατ. ευρώ από 56,1 εκατ. ευρώ πέρυσι. 

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθαρή θέση του ομίλου ανέρχεται πλέον στα €125 εκ., ενώ τα ταμιακά αποθέματα διαμορφώνονται στα 82 εκατ. ευρώ (από 54 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2009), διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων της εταιρίας κατά την παρούσα κρίση. 

    Με την πρόσφατη προσθήκη της Σερβίας, η εταιρία δραστηριοποιείται πλέον σε 4 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος και Σερβία, όπου ακολουθεί την τελευταία διετία μία πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης με βάση τις δυσκολίες που παρουσιάζονται σε όλες τις οικονομίες των Βαλκανίων. 

    Τον Σεπτέμβριο, η Autohellas προχώρησε στην πώληση της συγγενούς εταιρείας Olympic Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε. Η πώληση αυτή επηρέασε κυρίως τα κέρδη της μητρικής, καθώς στα ενοποιημένα αποτελέσματα τα κέρδη είχαν ήδη περιληφθεί στις προηγούμενες περιόδους λόγω της εφαρμογής της μεθόδου της καθαρής θέσης στην ενοποίηση.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ