Συνεχης ενημερωση
ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010
+9,8% Αύξηση κύκλου εργασιών Μητρικής: € 42,7 εκατ.
+4,6% Αύξηση κύκλου εργασιών Ομίλου: € 45,5 εκατ.
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 ο Όμιλος ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής έχοντας υπό διαχείριση, συνολικά, 16 πλοία (13 ιδιόκτητα).
Η επιβατηγός ναυτιλία χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο να επηρεάζεται σημαντικά από τη χαμηλή επιβατική κίνηση και το αυξημένο κόστος λόγω της ετήσιας συντήρησης των πλοίων. Επιπλέον, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί λόγω της δυσμενούς συγκυρίας της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αλλά και λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η επιβάρυνση στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 ανήλθε σε ευρώ 9 εκατ. περίπου.
Κύκλος Εργασιών
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 45,5 εκατ., έναντι ευρώ 43,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής κατέγραψε αύξηση κατά 9,8% και ανήλθε σε ευρώ 42,7 εκατ. έναντι ευρώ 38,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μικτά Κέρδη
Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 6,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 7,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,7 εκατ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά ευρώ 7,7 εκατ. για τον Όμιλο και ευρώ 9,9 εκατ. για τη Μητρική ως αποτέλεσμα του σημαντικά αυξημένου κόστους καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (περίπου ευρώ 9 εκατ. επιπλέον σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο).
EBITDA
Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 11,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε, αντίστοιχα, σε ζημίες ευρώ 12,0 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ.
Καθαρά Αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 14,6 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο. Σε επίπεδο Εταιρείας, αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 14,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Οι επικρατούσες συνθήκες στην αγορά και οι επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης επηρεάζουν αναμφίβολα και τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, ενώ η αύξηση του κόστους των καυσίμων συμπιέζει σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας. Κύριος στρατηγικός άξονας της ΑΝΕΚ είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους σε χαμηλά επίπεδα και η προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Χανιά, 28 Μαΐου 2010
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010
+9,8% Αύξηση κύκλου εργασιών Μητρικής: € 42,7 εκατ.
+4,6% Αύξηση κύκλου εργασιών Ομίλου: € 45,5 εκατ.
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 ο Όμιλος ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής έχοντας υπό διαχείριση, συνολικά, 16 πλοία (13 ιδιόκτητα).
Η επιβατηγός ναυτιλία χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο να επηρεάζεται σημαντικά από τη χαμηλή επιβατική κίνηση και το αυξημένο κόστος λόγω της ετήσιας συντήρησης των πλοίων. Επιπλέον, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί λόγω της δυσμενούς συγκυρίας της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αλλά και λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η επιβάρυνση στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 ανήλθε σε ευρώ 9 εκατ. περίπου.
Κύκλος Εργασιών
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 45,5 εκατ., έναντι ευρώ 43,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής κατέγραψε αύξηση κατά 9,8% και ανήλθε σε ευρώ 42,7 εκατ. έναντι ευρώ 38,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μικτά Κέρδη
Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 6,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 7,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,7 εκατ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά ευρώ 7,7 εκατ. για τον Όμιλο και ευρώ 9,9 εκατ. για τη Μητρική ως αποτέλεσμα του σημαντικά αυξημένου κόστους καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (περίπου ευρώ 9 εκατ. επιπλέον σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο).
EBITDA
Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 11,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε, αντίστοιχα, σε ζημίες ευρώ 12,0 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ.
Καθαρά Αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 14,6 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο. Σε επίπεδο Εταιρείας, αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 14,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Οι επικρατούσες συνθήκες στην αγορά και οι επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης επηρεάζουν αναμφίβολα και τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, ενώ η αύξηση του κόστους των καυσίμων συμπιέζει σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας. Κύριος στρατηγικός άξονας της ΑΝΕΚ είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους σε χαμηλά επίπεδα και η προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Χανιά, 28 Μαΐου 2010
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
-
06/09 Stellantis: Μη ρεαλιστικοί οι στόχοι της "Πράσινης Συμφωνίας" για απαγόρευση πώλησης βενζινοκίνητων οχημάτων το 2035
-
06/09 89η ΔΕΘ: Ερευνητικά έργα και καινοτόμα προγράμματα παρουσιάζει το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
-
06/09 ΗΠΑ: Με "Αποκάλυψη τώρα" απειλεί ο Τραμπ το Σικάγο
-
06/09 Το στίγμα των μέτρων του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ - Διλήμματα και εκλογές το 2027
-
06/09 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Θετικά τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, αλλά τα κρίσιμα αιτήματα του εμπορίου μένουν σε εκκρεμότητα
-
06/09 Ευ. Τσακαλώτος για εξαγγελίες Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ: "Δίνουμε ό,τι μας επιτρέπουν οι δεσμεύσεις μας στους ισχυρούς"
-
06/09 Π. Μαρινάκης: Τα μέτρα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός ισοδυναμούν με περισσότερα έσοδα για όλους τους Έλληνες
-
06/09 ΠΑΣΟΚ: Ο πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του έχουν χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας
-
06/09 Κ. Γκιουλέκας στη ΔΕΘ: Μακεδονία και η Θράκη είναι η ατμομηχανή ανάπτυξης της πατρίδας μας
-
06/09 Κ. Χατζηδάκης: Το πακέτο Μητσοτάκη είναι αποτέλεσμα σοβαρής πολιτικής
-
Τα 15 μέτρα για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ακίνητα
-
Η λίστα με τις 10 μειώσεις φόρων και η στήριξη των συντάξεων που ανακοίνωσε ο Κ. Μητσοτάκης
-
Αιολικά: Κατακόρυφη πτώση για την Ελλάδα το 2025 σύμφωνα με την έκθεση της WindEurope
-
Ανεβαίνει η απόκτηση κατοικίας με χρηματοδότηση από την οικοδομική επιχείρηση
-
Όλες οι παρεμβάσεις που ανακοίνωσε ο Κ. Μητσοτάκης στη ΔΕΘ
-
Το Πεντάγωνο στέλνει 10 μαχητικά στην Καραϊβική - CNN: Πλήγματα κατά των καρτέλ μέσα στο έδαφος της Βενεζουέλας ετοιμάζει ο Τραμπ
-
Η Βουλγαρία καταγράφει την υψηλότερη ετήσια αύξηση στις τιμές βιομηχανικού παραγωγού στην ΕΕ
-
Για ποιους σχεδιάζεται πλήρης απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ
-
Μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου: Πέντε αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε σήμερα
-
Δημογραφικό: Να ξυπνήσουμε γιατί χανόμαστε (Τάσος Γιαννίτσης)
-
Δημογραφικό: Να ξυπνήσουμε γιατί χανόμαστε (Τάσος Γιαννίτσης) (51)
-
Όλες οι παρεμβάσεις που ανακοίνωσε ο Κ. Μητσοτάκης στη ΔΕΘ (29)
-
Η λίστα με τις 10 μειώσεις φόρων και η στήριξη των συντάξεων που ανακοίνωσε ο Κ. Μητσοτάκης (22)
-
Προσδοκίες και όνειρα πίσω από το κόμμα Τσίπρα (21)
-
Τα 15 μέτρα για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ακίνητα (13)
-
Τέμπη: Πραγματοποιήθηκαν οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε Αθήνα και άλλες πόλεις – Επεισόδια στο Σύνταγμα (11)
-
Γνωστός τράπερ στα δίχτυα της ΑΑΔΕ - Αγόραζε πολυτελή αυτοκίνητα και πανάκριβα ρολόγια μέσω ΜΚΟ (11)
-
Το Πεντάγωνο στέλνει 10 μαχητικά στην Καραϊβική - CNN: Πλήγματα κατά των καρτέλ μέσα στο έδαφος της Βενεζουέλας ετοιμάζει ο Τραμπ (10)
-
Αιολικά: Κατακόρυφη πτώση για την Ελλάδα το 2025 σύμφωνα με την έκθεση της WindEurope (9)
-
Το σχέδιο Μητσοτάκη πίσω από το πακέτο της ΔΕΘ (8)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
