Συνεχης ενημερωση
ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010
+9,8% Αύξηση κύκλου εργασιών Μητρικής: € 42,7 εκατ.
+4,6% Αύξηση κύκλου εργασιών Ομίλου: € 45,5 εκατ.
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 ο Όμιλος ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής έχοντας υπό διαχείριση, συνολικά, 16 πλοία (13 ιδιόκτητα).
Η επιβατηγός ναυτιλία χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο να επηρεάζεται σημαντικά από τη χαμηλή επιβατική κίνηση και το αυξημένο κόστος λόγω της ετήσιας συντήρησης των πλοίων. Επιπλέον, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί λόγω της δυσμενούς συγκυρίας της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αλλά και λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η επιβάρυνση στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 ανήλθε σε ευρώ 9 εκατ. περίπου.
Κύκλος Εργασιών
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 45,5 εκατ., έναντι ευρώ 43,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής κατέγραψε αύξηση κατά 9,8% και ανήλθε σε ευρώ 42,7 εκατ. έναντι ευρώ 38,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μικτά Κέρδη
Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 6,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 7,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,7 εκατ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά ευρώ 7,7 εκατ. για τον Όμιλο και ευρώ 9,9 εκατ. για τη Μητρική ως αποτέλεσμα του σημαντικά αυξημένου κόστους καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (περίπου ευρώ 9 εκατ. επιπλέον σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο).
EBITDA
Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 11,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε, αντίστοιχα, σε ζημίες ευρώ 12,0 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ.
Καθαρά Αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 14,6 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο. Σε επίπεδο Εταιρείας, αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 14,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Οι επικρατούσες συνθήκες στην αγορά και οι επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης επηρεάζουν αναμφίβολα και τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, ενώ η αύξηση του κόστους των καυσίμων συμπιέζει σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας. Κύριος στρατηγικός άξονας της ΑΝΕΚ είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους σε χαμηλά επίπεδα και η προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Χανιά, 28 Μαΐου 2010
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010
+9,8% Αύξηση κύκλου εργασιών Μητρικής: € 42,7 εκατ.
+4,6% Αύξηση κύκλου εργασιών Ομίλου: € 45,5 εκατ.
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 ο Όμιλος ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής έχοντας υπό διαχείριση, συνολικά, 16 πλοία (13 ιδιόκτητα).
Η επιβατηγός ναυτιλία χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο να επηρεάζεται σημαντικά από τη χαμηλή επιβατική κίνηση και το αυξημένο κόστος λόγω της ετήσιας συντήρησης των πλοίων. Επιπλέον, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί λόγω της δυσμενούς συγκυρίας της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αλλά και λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η επιβάρυνση στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 ανήλθε σε ευρώ 9 εκατ. περίπου.
Κύκλος Εργασιών
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 45,5 εκατ., έναντι ευρώ 43,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής κατέγραψε αύξηση κατά 9,8% και ανήλθε σε ευρώ 42,7 εκατ. έναντι ευρώ 38,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μικτά Κέρδη
Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 6,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 7,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,7 εκατ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά ευρώ 7,7 εκατ. για τον Όμιλο και ευρώ 9,9 εκατ. για τη Μητρική ως αποτέλεσμα του σημαντικά αυξημένου κόστους καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (περίπου ευρώ 9 εκατ. επιπλέον σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο).
EBITDA
Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 11,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε, αντίστοιχα, σε ζημίες ευρώ 12,0 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ.
Καθαρά Αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 14,6 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο. Σε επίπεδο Εταιρείας, αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 14,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Οι επικρατούσες συνθήκες στην αγορά και οι επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης επηρεάζουν αναμφίβολα και τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, ενώ η αύξηση του κόστους των καυσίμων συμπιέζει σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας. Κύριος στρατηγικός άξονας της ΑΝΕΚ είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους σε χαμηλά επίπεδα και η προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Χανιά, 28 Μαΐου 2010
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
-
14:27 Αύξηση των ασφαλισμένων κατοικιών λόγω έκπτωσης ΕΝΦΙΑ - Βουτιά στις αποζημιώσεις
-
14:27 Μακελειό στο Σίδνεϊ: Η οικογένεια του δράστη στην Ινδία είχε άγνοια για τη ριζοσπαστικοποίησή του
-
14:23 Θ. Κοντογεώργης για αγρότες: Η κυβέρνηση έκανε σημαντικά βήματα, ελπίζουμε σε διάλογο και εκτόνωση μέσα στην εβδομάδα
-
14:15 Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου: Καταδίκασε τη Ρωσία για καταστολή οργανώσεων που συνδέονταν με τον Ναβάλνι
-
14:11 Ο Μερτς ως Μάο, ο Τραμπ ως Χρουστσόφ
-
13:56 ΔΕΗ Xmas West Park: Η δική μας γιορτινή γειτονιά
-
13:51 BBC: Θα αντιπαλέψει την αγωγή του Τραμπ για δυσφήμηση
-
13:50 Live οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2026
-
13:45 Δίκη υποκλοπών: ΕΥΠ και Predator λειτουργούσαν ως "ενιαίο κέντρο παρακολουθήσεων" κατέθεσε ο Κ. Βαξεβάνης
-
13:44 EFA Group: Νέοι επενδυτές Motor Oil και EOS Capital Partners – Η ΑΜΚ 80 εκατ. και οι νέες επενδύσεις
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (54)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (29)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (21)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (18)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (12)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (11)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (7)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (7)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ