Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 31-Μαϊ-2010 09:15

    Χατζηϊωάννου: Ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα ΄τριμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010 ΒΑΣΕΙ Δ.Π.Χ.A. 

    Ο Όμιλος εταιριών ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματά του για το πρώτο τρίμηνο του 2010 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε € 43.055 χιλ. έναντι € 41.378 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009 καταγράφοντας αύξηση κατά 4,1%. Στην αύξηση αυτή συνετέλεσε η ανάπτυξη της δραστηριότητας της θυγατρικής του ομίλου SPRIDER STORES A.E., η οποία στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης ενίσχυσε το δίκτυο της με (2) νέα SPRIDER STORES και συνολικά δέκα (10) νέων καταστημάτων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, έχοντας σήμερα ένα σημαντικό δίκτυο 110 καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    Επιπλέον η έλευση του Πάσχα νωρίτερα σε σχέση με την παρελθούσα χρήση συνέτεινε στην ως άνω αύξηση. Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε € 20.205 χιλ. έναντι € 22.410 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, μειωμένα κατά 9,8% ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε 46,9% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 54,2% το πρώτο τρίμηνο του 2009, αποτέλεσμα που οφείλεται κυρίως στις προσφορές ανταγωνιστικών τιμών στα προϊόντα μέσω των εκπτώσεων που διενεργήθηκαν κατά την χειμερινή εκπτωτική περίοδο. 

    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) υποχώρησαν σε € 4.053 χιλ. έναντι € 6.615 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Σημειώνεται ότι την ίδια περίοδο οι συνολικές λειτουργικές δαπάνες διαμορφώθηκαν σε € 21.710 χιλ. έναντι € 19.630 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009., ήτοι αυξημένες κατά 10,6%, απεικονίζοντας αφενός την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων του Ομίλου SPRIDER STORES και αφετέρου την αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης και των σχετικών εξόδων προώθησης αλλά και εξόδων που προέκυψαν στο πρώτο τρίμηνο λόγω της έλευσης του Πάσχα νωρίτερα σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. 

    Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε € 391 χιλ. έναντι € 3.003 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων (ΕΒΤ) του πρώτου τριμήνου του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 1.264 χιλ. έναντι κερδών € 1.635 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Τέλος, τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 1.561 χιλ. έναντι ζημιών € 217 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. 

    Οι επιπτώσεις της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίση και της τρέχουσας ύφεσης έχουν αναπόφευκτα επηρεάσει σημαντικά τη δραστηριότητα των περισσότερων κλάδων της οικονομίας και ιδιαίτερα τον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης. Υπό το πρίσμα αυτό η πορεία του Ομίλου και ειδικότερα της θυγατρικής του ομίλου SPRIDER STORES κρίνεται ικανοποιητική και η Διοίκηση παραμένει προσηλωμένη στους αναπτυξιακούς στόχους, βάσει των οποίων για φέτος προγραμματίζεται η λειτουργία πέντε (5) νέων SPRIDER STORES, εκ των οποίων τα δύο (2) έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία. Επιπλέον όσον αφορά στη μητρική ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ Α.Β.Ε.Ε. όλες οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη του νέου επιχειρηματικού μοντέλου ανάπτυξης και προώθησης των επωνύμων προϊόντων και συγκεκριμένα του επώνυμου γυναικείου εσώρουχου και καλσόν με τη σφραγίδα των BELINDA και VENUS VICTORIA.

    Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α΄τριμήνου του ομίλου, στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ