Συνεχης ενημερωση
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2010 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 51,59 εκατ. (Ευρώ 53,24 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2009) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ -10,02 εκατ. (Ευρώ -5,47 εκατ.).
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν Ζημίες Μετά από Φόρους Ευρώ 21,95 εκατ. Στα αντίστοιχα αποτελέσματα του α? τριμήνου 2009 που ανήλθαν σε Ζημίες Ευρώ 14,81 εκατ. περιλαμβάνονται μη επαναλαμβανόμενες ζημίες Ευρώ 4,38 εκατ. από χρηματοοικονομικά παράγωγα ασφάλισης κινδύνου για το πετρέλαιο.
Σημαντικοί παράγοντες στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων είναι η διεθνής τιμή του πετρελαίου σε συνδυασμό με την ισοτιμία Δολλ. ΗΠΑ/Ευρώ, από όπου ορίζεται η τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώνουν τα πλοία του Ομίλου, Το α? τρίμηνο του 2010, το κόστος καυσίμων αυξήθηκε κατά 63% σε σύγκριση με το α? τρίμηνο του 2009 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το α΄ τρίμηνο κάθε έτους, η κίνηση είναι χαμηλότερη από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Ιδιαίτερα το φετινό α΄ τρίμηνο, λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάσθηκε περαιτέρω μείωση της συνολικής κίνησης φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας.
Σε αυτό το κλίμα, η Διοίκηση της Attica Group με γνώμονα τη θωράκιση του Ομίλου, ολοκλήρωσε με επιτυχία μία αύξηση κεφαλαίου Ευρώ 41,62 εκατ. και προέβη στην πώληση του πλοίου Superfast V που προσέθεσε στα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου Ευρώ 38,5 εκατ. Tην 31η Μαρτίου, 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν στα υψηλά επίπεδα των Ευρώ 72,28 εκατ. έναντι Ευρώ 16,87 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009.
Τα οικονομικά στοιχεία του α? τριμήνου 2010 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2009 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2010 Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 497,11 εκατ. (Ευρώ 471,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2009) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 731,06 εκατ. (Ευρώ 738,06 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2009).
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2010 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα Ευρώ 3,99 εκατ. έναντι Ευρώ 4,59 εκατ. το α΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις Ευρώ 6,73 εκατ. έναντι Ευρώ 6,95 εκατ. την ίδια περίοδο το 2009.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κατά το α΄ τρίμηνο του 2010 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast και οκτώ πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε αύξηση κατά 6% σε επιβάτες, κατά 14% σε Ι.Χ. οχήματα και μείωση κατά 4% στα φορτηγά οχήματα.
Στις γραμμές αυτές, τα πλοία της Attica Group, Superfast V (μέχρι την πώληση του στα μέσα Φεβρουαρίου 2010), Superfast VI, Superfast XI, Superfast I και Superfast II, μετέφεραν 104.907 επιβάτες (μείωση 3,7%), 31.464 φορτηγά οχήματα (μείωση 7,7%) και 19.524 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 7,7%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες κίνησης με μερίδια αγοράς 36,2% στους επιβάτες, 32,7% στα φορτηγά οχήματα και 35,7% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα στους πρώτους τρεις μήνες του 2010. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο. Τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 1, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II, Διαγόρας και Superfast XII μετέφεραν 470.775 επιβάτες, (αύξηση 16,7%), 35.470 φορτηγά οχήματα (αύξηση 27,4%) και 57.514 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 28,2%) εκτελώντας συνολικά 18% περισσότερα δρομολόγια από το α? τρίμηνο του 2009 λόγω της μεταδρομολόγησης από την 12η Μαρτίου 2009 του Superfast XII από τη γραμμή Πάτρα-Ancona στη σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Στις αρχές Ιανουαρίου 2010, ολοκληρώθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της μητρικής εταιρίας του Ομίλου Attica Α.Ε. Συμμετοχών με τη συγκέντρωση Ευρώ 41,62 εκατ. και την έκδοση 20.810.300 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών. Η εν λόγω αύξηση κεφαλαίου καλύφθηκε σε ποσοστό 92%. Κατόπιν των ανωτέρω, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας ανέρχεται πλέον στο ποσό Ευρώ 134.811.920, διαιρούμενο σε 162.424.000 άυλες, κοινές, ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη. Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης, το ποσοστό συμμετοχής των κυρίων μετόχων της εταιρίας, MIG Shipping S.A. και Marfin Investment Group Α.Ε. Συμμετοχών ανέρχεται σε 88,7%. Σύμφωνα με το σκοπό της αύξησης, τα κεφάλαια που αντλήθηκαν θα διατεθούν για τη χρηματοδότηση μέρους της κατασκευής των δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία DSME της Κορέας και για την ενίσχυση των κεφαλαίων κινήσεως του Ομίλου.
ΠΩΛΗΣΗ TOY SUPERFAST V
Στις 17 Δεκεμβρίου 2009, η Attica Group ήρθε σε συμφωνία με την BRETAGNE ANGLETERRE IRLANDE S.A., Γαλλίας, για την πώληση του πλοίου Superfast V, έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 81,50 εκατ. τοις μετρητοίς. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2010 με την παράδοση του πλοίου. Από την πώληση αυτή η λογιστική ζημία ανήλθε σε Ευρώ 3,5 εκατ. και περιελήφθη στα αποτελέσματα του 2009, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά Ευρώ 38,5 εκατ.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Προερχόμενο από τις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας, το πλοίο Blue Horizon δραστηριοποιείται από τις 23 Απριλίου 2010 στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά-Πειραιάς με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 14:45 και καθημερινή αναχώρηση από τα Χανιά στις 23:00.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Attica Group
κ. Γ. Κρητικός Group CFO Τηλ.: 210 891 9500 Fax : 210 891 9509 e-mail: ir@attica-group.com
www.attica-group.com www.superfast.com www.bluestarferries.com
Οι οικονομικές καταστάσεις της Εταιρίας και του Ομίλου θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών και της Εταιρίας (www.attica-group.com) και θα δημοσιευθούν στον Τύπο την Παρασκευή 28 Μαΐου, 2010.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2010 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 51,59 εκατ. (Ευρώ 53,24 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2009) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ -10,02 εκατ. (Ευρώ -5,47 εκατ.).
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν Ζημίες Μετά από Φόρους Ευρώ 21,95 εκατ. Στα αντίστοιχα αποτελέσματα του α? τριμήνου 2009 που ανήλθαν σε Ζημίες Ευρώ 14,81 εκατ. περιλαμβάνονται μη επαναλαμβανόμενες ζημίες Ευρώ 4,38 εκατ. από χρηματοοικονομικά παράγωγα ασφάλισης κινδύνου για το πετρέλαιο.
Σημαντικοί παράγοντες στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων είναι η διεθνής τιμή του πετρελαίου σε συνδυασμό με την ισοτιμία Δολλ. ΗΠΑ/Ευρώ, από όπου ορίζεται η τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώνουν τα πλοία του Ομίλου, Το α? τρίμηνο του 2010, το κόστος καυσίμων αυξήθηκε κατά 63% σε σύγκριση με το α? τρίμηνο του 2009 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το α΄ τρίμηνο κάθε έτους, η κίνηση είναι χαμηλότερη από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Ιδιαίτερα το φετινό α΄ τρίμηνο, λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάσθηκε περαιτέρω μείωση της συνολικής κίνησης φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας.
Σε αυτό το κλίμα, η Διοίκηση της Attica Group με γνώμονα τη θωράκιση του Ομίλου, ολοκλήρωσε με επιτυχία μία αύξηση κεφαλαίου Ευρώ 41,62 εκατ. και προέβη στην πώληση του πλοίου Superfast V που προσέθεσε στα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου Ευρώ 38,5 εκατ. Tην 31η Μαρτίου, 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν στα υψηλά επίπεδα των Ευρώ 72,28 εκατ. έναντι Ευρώ 16,87 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009.
Τα οικονομικά στοιχεία του α? τριμήνου 2010 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2009 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2010 Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 497,11 εκατ. (Ευρώ 471,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2009) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 731,06 εκατ. (Ευρώ 738,06 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2009).
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2010 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα Ευρώ 3,99 εκατ. έναντι Ευρώ 4,59 εκατ. το α΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις Ευρώ 6,73 εκατ. έναντι Ευρώ 6,95 εκατ. την ίδια περίοδο το 2009.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κατά το α΄ τρίμηνο του 2010 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast και οκτώ πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε αύξηση κατά 6% σε επιβάτες, κατά 14% σε Ι.Χ. οχήματα και μείωση κατά 4% στα φορτηγά οχήματα.
Στις γραμμές αυτές, τα πλοία της Attica Group, Superfast V (μέχρι την πώληση του στα μέσα Φεβρουαρίου 2010), Superfast VI, Superfast XI, Superfast I και Superfast II, μετέφεραν 104.907 επιβάτες (μείωση 3,7%), 31.464 φορτηγά οχήματα (μείωση 7,7%) και 19.524 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 7,7%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες κίνησης με μερίδια αγοράς 36,2% στους επιβάτες, 32,7% στα φορτηγά οχήματα και 35,7% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα στους πρώτους τρεις μήνες του 2010. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο. Τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 1, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II, Διαγόρας και Superfast XII μετέφεραν 470.775 επιβάτες, (αύξηση 16,7%), 35.470 φορτηγά οχήματα (αύξηση 27,4%) και 57.514 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 28,2%) εκτελώντας συνολικά 18% περισσότερα δρομολόγια από το α? τρίμηνο του 2009 λόγω της μεταδρομολόγησης από την 12η Μαρτίου 2009 του Superfast XII από τη γραμμή Πάτρα-Ancona στη σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Στις αρχές Ιανουαρίου 2010, ολοκληρώθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της μητρικής εταιρίας του Ομίλου Attica Α.Ε. Συμμετοχών με τη συγκέντρωση Ευρώ 41,62 εκατ. και την έκδοση 20.810.300 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών. Η εν λόγω αύξηση κεφαλαίου καλύφθηκε σε ποσοστό 92%. Κατόπιν των ανωτέρω, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας ανέρχεται πλέον στο ποσό Ευρώ 134.811.920, διαιρούμενο σε 162.424.000 άυλες, κοινές, ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη. Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης, το ποσοστό συμμετοχής των κυρίων μετόχων της εταιρίας, MIG Shipping S.A. και Marfin Investment Group Α.Ε. Συμμετοχών ανέρχεται σε 88,7%. Σύμφωνα με το σκοπό της αύξησης, τα κεφάλαια που αντλήθηκαν θα διατεθούν για τη χρηματοδότηση μέρους της κατασκευής των δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία DSME της Κορέας και για την ενίσχυση των κεφαλαίων κινήσεως του Ομίλου.
ΠΩΛΗΣΗ TOY SUPERFAST V
Στις 17 Δεκεμβρίου 2009, η Attica Group ήρθε σε συμφωνία με την BRETAGNE ANGLETERRE IRLANDE S.A., Γαλλίας, για την πώληση του πλοίου Superfast V, έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 81,50 εκατ. τοις μετρητοίς. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2010 με την παράδοση του πλοίου. Από την πώληση αυτή η λογιστική ζημία ανήλθε σε Ευρώ 3,5 εκατ. και περιελήφθη στα αποτελέσματα του 2009, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά Ευρώ 38,5 εκατ.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Προερχόμενο από τις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας, το πλοίο Blue Horizon δραστηριοποιείται από τις 23 Απριλίου 2010 στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά-Πειραιάς με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 14:45 και καθημερινή αναχώρηση από τα Χανιά στις 23:00.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Attica Group
κ. Γ. Κρητικός Group CFO Τηλ.: 210 891 9500 Fax : 210 891 9509 e-mail: ir@attica-group.com
www.attica-group.com www.superfast.com www.bluestarferries.com
Οι οικονομικές καταστάσεις της Εταιρίας και του Ομίλου θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών και της Εταιρίας (www.attica-group.com) και θα δημοσιευθούν στον Τύπο την Παρασκευή 28 Μαΐου, 2010.
-
14:05 Ν. Παπαθανάσης: Στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου Αγ. Παρασκευής
-
14:02 "Τρέμει" η καρέκλα του Κιρ Στάρμερ εν όψει προϋπολογισμού - Παρακολουθούν οι αγορές
-
13:51 ΣΥΡΙΖΑ: Αποτυχία της πολιτικής Μητσοτάκη και στο στεγαστικό
-
13:46 Ν. Δένδιας: Στεγαστικό πρόγραμμα για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων με 10.454 νέες κατοικίες και εκσυγχρονισμό 7.030 υφιστάμενων
-
13:44 Έρευνα ΟΟΣΑ: Το 71% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δηλώνει δυσκολία στην εξεύρεση προσωπικού
-
13:40 Πηγές ΠΑΣΟΚ: Η κατάθεση του Ι. Κατρή επιβεβαιώνει τα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
-
13:33 Πηγές ΝΔ για Ι. Κατρή: Καμία εμπλοκή κομμάτων - Επιτήδειοι εκμεταλλεύθηκαν το κενό στο σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ
-
13:30 Κ. Μητσοτάκης-Ν. Χριστοδουλίδης: Αποφασίσαμε επικαιροποίηση των οικονομικών/τεχνικών παραμέτρων του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης
-
13:27 Ι. Κατρής σε Εξεταστική: Ο ΟΠΕΚΕΠΕ είχε πλήρη γνώση και πρόσβαση σε στοιχεία για διασταυρωτικούς ελέγχους
-
13:26 Ο ελεγκτής του αύριο δεν μένει πια στο γραφείο
-
Πληρώνει ακριβά τα νέα της Eurofighter η Τουρκία;
-
Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς
-
Η τράπεζα με το μικρότερο NPE στην Ευρωζώνη και τη μεγαλύτερη απόδοση προς τους μετόχους
-
Η στρατηγική για ταχύτερη μείωση του χρέους το 2026
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό;
-
Ο επανεξοπλισμός της Γερμανίας ανατρέπει την ισορροπία δυνάμεων στην Ευρώπη
-
Κρεμλίνο: Επιβεβαιώνει ότι υπήρξε επαφή με τους Βρετανούς - "Δεν είχαν καμία διάθεση να μας ακούσουν"
-
Μπάµπης Κωστούλας: Από την Αγία Άννα Βόλου στην Premier League
-
Τι πραγματικά σκέφτεται ο Σι για τον Τραμπ
-
Ελληνικό: Εισπράξεις 1,6 δισ. ευρώ αναμένεται να "κλειδώσει" η Lamda Development μέχρι το τέλος του 2025
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό; (58)
-
Το στίγμα του Θηρίου (38)
-
Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς (33)
-
Ο επανεξοπλισμός της Γερμανίας ανατρέπει την ισορροπία δυνάμεων στην Ευρώπη (11)
-
Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Υποψήφιες για μπλόκο άλλες 14 περιοχές της Αθήνας (6)
-
Υπόθεση Ιμάμογλου: Το αίτημα για 24 αιώνες φυλακή, η απαγόρευση του CHP και το κυνήγι Ερντογάν (5)
-
Π. Μαρινάκης: Καμία φυγάδευση του πρωθυπουργού χθες - Αν ο Σαμαράς κάνει κόμμα, θα αντιπαρατεθούμε πολιτικά (4)
-
Η στρατηγική για ταχύτερη μείωση του χρέους το 2026 (4)
-
Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες €4 δισ. Ε, και; (4)
-
Ν. Ανδρουλάκης: Έχω υψηλό δείκτη αξιοπιστίας - Το ΠΑΣΟΚ θα είναι ο νικητής στις επόμενες εκλογές (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ