Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 19-Μαϊ-2010 10:00

    Frigoglass: Αποτελέσματα α΄ τριμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι Ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26.6% το πρώτο τρίμηνο του έτους ανερχόμενες σε €93.2 εκατ. Η αύξηση αυτή οδηγήθηκε από τις πωλήσεις στον κλάδο επαγγελματικής ψύξης, που σημείωσαν αύξηση 39.5% ανερχόμενες σε €78.3 εκατ., ενώ αντισταθμίστηκαν μερικώς από τον κλάδο υαλουργίας στη Νιγηρία, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14.8% σε Ευρώ το πρώτο τρίμηνο του έτους. Οι πωλήσεις του κλάδου επαγγελματικής ψύξης αποτέλεσαν το 84% των ενοποιημένων πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους το ποσοστό αυτό ανήλθε σε 76%.

    Στο πλαίσιο του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης οι πωλήσεις στην Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 129.7% το πρώτο τρίμηνο του έτους, από μια χαμηλή βάση σύγκρισης, συνεχίζοντας έτσι την θετική τάση που ξεκίνησε προς τα τέλη του προηγούμενου έτους. Η Ρωσία και η Ουκρανία είχαν μεγάλη συνεισφορά στις πωλήσεις της περιοχής. Οι πωλήσεις στην Δυτική Ευρώπη μειώθηκαν κατά 3.4% το πρώτο τρίμηνο του έτους, αντικατοπτρίζοντας τα πρώιμα σημάδια σταθεροποίησης της περιοχής, με σημαντική συνεισφορά από το Βέλγιο και την Αυστρία.

    Οι πωλήσεις στην Ασία/Ωκεανία συνέχισαν την ισχυρή τους άνοδο σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 57.1% στο τρίμηνο παρά τη σύγκριση με ένα αντίστοιχα ισχυρό πρώτο τρίμηνο το προηγούμενο έτος στο οποίο σημειώθηκε αύξηση 78.9%. Σημαντική συνεισφορά στην περιοχή ήρθε από την Ινδονησία, την Ινδία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες. Οι πωλήσεις στην Αφρική/Μέση Ανατολή σημείωσαν μείωση κατά 10.3% το πρώτο τρίμηνο του έτους, με σημαντική μείωση από το Μαρόκο που αντισταθμίστηκε από την αύξηση στη Νιγηρία. Η ενσωμάτωση της Universal Nolin LLC στην Βόρειο Αμερική συνεχίζεται ομαλά σύμφωνα με τα αναμενόμενα, παρέχοντας σημαντική συνεισφορά στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου.

    Οι πωλήσεις προς τους άλλους εμφιαλωτές της Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 14.5% το πρώτο τρίμηνο, και αντιπροσωπεύουν το 45.1% των πωλήσεων επαγγελματικής ψύξης του τριμήνου. Οι πωλήσεις προς την Coca-Cola
    Hellenic αυξήθηκαν κατά 96.5% το πρώτο τρίμηνο αντιπροσωπεύοντας το 12.7% των πωλήσεων επαγγελματικής ψύξης. Οι πωλήσεις προς τις ζυθοποιίες αυξήθηκαν κατά 38.2%, σημειώνοντας συνεχόμενα θετική τάση, ενώ η συνεισφορά τους στις πωλήσεις της επαγγελματικής ψύξης παρέμειναν στα ίδια επίπεδα ανερχόμενες στο 23.2% του συνόλου. Οι πωλήσεις προς τους άλλους πελάτες αυξήθηκαν κατά 109.3% το πρώτο τρίμηνο από μια χαμηλή βάση σύγκρισης, ενώ η συνεισφορά τους στο σύνολο των πωλήσεων επαγγελματικής ψύξης αυξήθηκε σημαντικά στο 19.1%

    Η Frigoglass συνεχίζει να εστιάζει στην καινοτομία των προϊόντων και στις επενδύσεις στην Έρευνα και Ανάπτυξη ενώ η γκάμα ψυγείων φιλικών προς το περιβάλλον EcoCool αναμένεται να παράσχει σημαντική συνεισφορά στο σύνολο του έτους. 

    Οι πωλήσεις του κλάδου Υαλουργίας στη Νιγηρία μειώθηκαν κατά 14.8% σε Ευρώ το πρώτο τρίμηνο ανερχόμενες σε €14.9 εκατ. (μείωση 6.9% σε τοπικό νόμισμα), συγκρινόμενο με μια αύξηση της τάξης του 17.3% την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από την προγραμματισμένη διακοπή λειτουργιών ενός από τους φούρνους, προκειμένου να επισκευαστεί ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα παραγωγικής δυναμικότητας και επίσης από την σημαντική αύξηση στο κόστος της ενέργειας που οδήγησε σε καθυστέρηση των πωλήσεων. Ο Κλάδος Υαλουργίας συνεισέφερε 16% στις συνολικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με αντίστοιχο ποσοστό 24% το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι πωλήσεις σε γυαλί μειώθηκαν κατά 37.8% σε Ευρώ ανερχόμενες σε €8.2 εκατ. (μείωση 32.1% σε Νάιρα), ενώ αντισταθμίστηκαν μερικώς από μια αύξηση της τάξης του 56.7% στις άλλες δραστηριότητες (Μεταλλικά πώματα και Πλαστικά Κιβώτια) που ανήλθαν σε €6.7 εκατ. (71.1% αύξηση σε Νάιρα).

    Το ενοποιημένο Λειτουργικό Κέρδος (EBIT) αυξήθηκε κατά 85.5% το πρώτο τρίμηνο ανερχόμενο σε €10.0 εκατ., αντικατοπτρίζοντας το θετικό αποτέλεσμα της λειτουργικής μόχλευσης που ακολουθεί τις πρωτοβουλίες μείωσης κόστους που ανελήφθησαν πέρυσι. Το Καθαρό Κέρδος αυξήθηκε σημαντικά το πρώτο τρίμηνο, ανερχόμενο σε €4.7 εκατ. συγκρινόμενο με €0.6 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

    Οι Καθαρές Χρηματικές Ροές μετά από Λειτουργικές και Επενδυτικές Δραστηριότητες ανήλθαν σε μια εκροή ύψους €52.0 εκατ. σε σύγκριση με μια εκροή της τάξης των €31.0 εκατ. κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2009. Αυτό, ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των πωλήσεων, οδήγησε στην αύξηση των λογαριασμών απαιτήσεων και αποθεμάτων. Η εταιρεία αναμένει οι θέσεις αυτές να αντιστραφούν κατά την διάρκεια του
    έτους.

    Δείτε την πλήρη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α΄τριμήνου της εταιρείας, στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ