Συνεχης ενημερωση
Η εταιρία ΑΕΓΕΚ γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό ότι σήμερα, 31 Μαρτίου 2010, υπεγράφησαν από τη συγγενή εταιρία ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε. (στην οποία η ΑΕΓΕΚ συμμετέχει με ποσοστό 20%), οι συμβάσεις των ακόλουθων έργων:
1. "Εγνατία οδός : Συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Ηγουμενίτσα μέχρι Α/Κ Παναγιάς (2009-2014)",
Αντικείμενο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία των τμημάτων της Εγνατίας Οδού, από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Παναγιάς (Α/Κ 7Β), σε συνολικό μήκος περίπου 127 χλμ.
Η συνολική δαπάνη της ως άνω σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των € 27.719.922,00 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
2. "Εγνατία οδός : Συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Α/Κ Παναγιάς μέχρι Α/Κ Κλειδίου (2009-2014)",
Αντικείμενο του έργου είναι η συντήρηση και λειτουργία των τμημάτων της Εγνατίας Οδού, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Παναγιάς (Α/Κ 7Β), μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κλειδίου (Α/Κ 17), μήκους περίπου 172 χλμ.
Η συνολική δαπάνη της ως άνω σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των € 27.653.384,00 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Κύριος των ανωτέρω έργων είναι η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ο χρόνος ισχύος της κάθε σύμβασης ορίζεται σε πέντε (5) έτη από την υπογραφή εκάστης σύμβασης.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (64)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ