Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Ιουν-2006 18:26

    Yalco: Εξετάζει τη διεύρυνση της παρουσίας της, αύξηση εσόδων στο τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Αύξηση των εσόδων και μείωση των κερδών ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2006 η Yalco η οποία εξετάζει τη διεύρυνση της παρουσίας της σε γειτονικές χώρες. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της μητρικής ενισχύθηκαν κατά 4,4% και του ομίλου κατά 8,1%. Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται πως η τάση αυτή των πωλήσεων θα συνεχισθεί και κατά τους επόμενους μήνες της τρέχουσας χρήσης, τόσο για τη μητρική όσο και για τις θυγατρικές. Επίσης, σημειώνεται ότι η μητρική προμηθεύει τα πρατήρια ΒP με τα ποτήρια που χορηγούνται προς τους πελάτες των πρατηρίων.

    Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση ήδη με τέλος Μαΐου ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της μητρικής έχει ανέλθει στο 8,5%, των δε θυγατρικών OMNISHOP, EXCEL και YALCO HUNGARY σε ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά. Ωστόσο, επισημαίνεται ότι παρά τη θετική αυτή πορεία των πωλήσεων τα αποτελέσματα του 1ου τριμήνου είναι μικρότερα των αντίστοιχων του προηγούμενου έτους, εξέλιξη που οφείλεται σε προαποφασθείσα επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ασκήθηκε κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2005 και ολοκληρώθηκε περί τα μέσα Απριλίου του τρέχοντος έτους. Επισημαίνεται επίσης πως η αναγκαία αυτή πολιτική που συνδυάσθηκε με την διεύρυνση των πωλήσεων και την αποδυνάμωση ευκαιριακών και μεμονωμένων εισαγωγέων είχε ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των οργανικών εσόδων της εταιρείας.

    «Ήδη από τα μέσα Απριλίου 2006, η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας έχει αναπροσαρμοσθεί και τα αποτελέσματά της αναπροσαρμογής θα φανούν κατά το 2ο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης. Πέρα των πιο πάνω και εντός των προσεχών ημερών κατατίθεται για υπαγωγή στις διατάξεις του Αναπτυξιακού νόμου 3299/2004 επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 6,2 εκατ. ευρώ για την κατασκευή σύγχρονου αποθηκευτικού κέντρου στα Οινόφυτα Βοιωτίας 10.000 m2, για το οποίο έχει εκδοθεί και η σχετική άδεια οικοδομής» αναφέρει η ανακοίνωση, που επισημαίνει επίσης ότι με τη λειτουργία του κέντρου αυτού εξασφαλίζονται λειτουργικές οικονομίες κλίμακος και σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών (customer service).

    Όσον αφορά τις θυγατρικές OMNISHOP, EXCEL και YALCO HUNGARY, όπως προαναφέρθηκε εκτιμάται ότι θα  παρουσιάσουν σημαντική αύξηση των πωλήσεων και συνεπώς βελτίωση των αποτελεσμάτων τους. Παράλληλα η διοίκηση της εταιρείας διερευνά δυνατότητες επέκτασης σε γειτονικές χώρες, διότι θεωρεί ότι η διεύρυνση της Ε.Ε. εξασφαλίζει την οικονομική και πολιτική σταθερότητα στην περιοχή. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ