Συνεχης ενημερωση
Με την από 3/4/2006 απόφαση του Δ.Σ. του Χ.Α., η εταιρεία εντάχθηκε στην κατηγορία Επιτήρησης, επειδή, συνέτρεχε το κριτήριο αρνητικού EBITDA (κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων), στα στοιχεία ισολογισμού ομίλου και εταιρείας.
Σε επίπεδο ομίλου το αρνητικό EBITDA αποδίδεται ουσιαστικά στο αρνητικό αποτέλεσμα της θυγατρικής "Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε.", στην προσπάθεια της να εισέλθει στην αγορά κατασκευών πολυτελών κρουαζιεροπλοίων.
Θα πρέπει όμως να τονιστεί, όπως λέι η εταιρεία, ιδιαιτέρως η σημαντική βελτίωση του EBITDA της χρήσης που έκλεισε την 31-12-2005 σε σχέση με την 31-12-2004, τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο εταιρείας, γεγονός που οφείλεται στις προσπάθειες μείωσης του κόστους και στις αλλαγές στη στρατηγική του ομίλου.
Η βελτίωση στα EBITDA σημειώθηκε παρά τον μειωμένο κύκλο εργασιών σε επίπεδο ομίλου. Εξάλλου στα αποτελέσματα του ομίλου του Α Τριμήνου 2006, το EBITDA είναι θετικό, συνεπώς ο όμιλος είναι στην κατεύθυνση εκ νέου ένταξης από την κατηγορία Επιτήρησης στην κατηγορία Μεσαίας και Μικρής Κεφαλαιοποίησης.
Δεν συντρέχει λόγος λύσης της "Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε και θέσης της σε εκκαθάριση, όπως αποφάσισε η Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της 29-05-2006 ,δεδομένου ότι ήδη εφαρμόζεται πρόγραμμα αναδιοργάνωσης του Ναυπηγείου που εκτιμάται ότι θα επιφέρει μείωση του κόστους λειτουργίας, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο στα αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης.
Η παράδοση των πρώτων πυραυλακάτων που ήδη έγινε, σε συνδυασμό με την άρτια κατασκευή τους και την απόκτηση υψηλής τεχνογνωσίας στη ναυπήγηση εξειδικευμένων πλοίων, την εκπαίδευση του προσωπικού σε νέες τεχνικές, τη βελτίωση του τεχνολογικού εξοπλισμού της επιχείρησης και την καλή συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό γεννούν βάσιμες προσδοκίες, όπως αναφέρει σε χετική ανακοίνωση της η εταιρεία, ενόψει ανακοίνωσης του νέου εξοπλιστικού προγράμματος από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ότι θα ανατεθεί στον όμιλο η κατασκευή νέων πολεμικών πλοίων στο αμέσως προσεχές μέλλον.
Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και οι προσπάθειες μείωσης του κόστους επιτρέπουν στον όμιλο να στραφεί με βάσιμες προσδοκίες και στον ιδιωτικό τομέα για τη ναυπήγηση εμπορικών πλοίων με ανταγωνιστικούς όρους.
Ήδη η αυξημένη κίνηση στις επισκευές και η αποπεράτωση του νέου επιβατηγού πλοίου της Hellenic Seaways σε εταιρεία του ομίλου αποδεικνύουν ότι η εταιρεία μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στην παγκόσμια αγορά. Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί ότι, όπως έχει ήδη από 8-05-2006 ανακοινωθεί από κοινού με την εταιρεία "easyCruise", υπεγράφη επιστολή προθέσεως για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων σε ναυπηγείο της Νεώριον Συμμετοχών (η Νεώριον Συμμετοχών διαθέτει δύο ναυπηγεία, στην Ελευσίνα και στη Σύρο). Το πλάνο ανάπτυξης της easyCruise προβλέπει ότι με τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια, δυναμικότητας 500 επιβατών το καθένα, το επιτυχημένο concept της easyCruise θα μεταφερθεί και στα ελληνικά νησιά. Για τους παραπάνω λόγους πιστεύουμε ότι το 2006 θα είναι χρονιά εξελίξεων και χρονιά κατά την οποία ο όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και θα επιστρέψει στην κερδοφορία.
-
12:11 Μειωμένη κατά 3,9% η διακίνηση εμπορευμάτων στα ελληνικά λιμάνια το β' τρίμηνο
-
12:11 Πολωνία: Συνελήφθη φοιτητής για προετοιμασία τρομοκρατικής επίθεσης σε χριστουγεννιάτικη αγορά
-
12:11 Πετρέλαιο: Kάτω από τα 60 δολάρια το brent
-
12:07 CEO Dassault: Αβέβαιο το μέλλον του κοινού μαχητικού Γαλλίας-Γερμανίας-Ισπανίας
-
12:06 Διπλή διάκριση για την AstraZeneca στα Bravo Awards 2025
-
12:00 Barclays: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα θα ξεχωρίσουν το 2026 - Λίγες και καλές οι ευκαιρίες στην αγορά της Ευρωζώνης το νέο έτος
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (34)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (16)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (9)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (3)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ