Συνεχης ενημερωση
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 140,1 εκατ. ευρώ, επηρεασμένος από την οικονομική ύφεση, η οποία είχε αρνητική επίπτωση στις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το παραπάνω γεγονός επηρέασε κυρίως τη διακίνηση φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το εννεάμηνο του 2009 ανήλθε σε 17,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 56,5 εκατ. ευρώ.
Διευκρινίζεται ότι, στο καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας περιλαμβάνεται το συνολικό κέρδος από την αποτίμηση της εταιρείας Hellenic Seaways ύψους 58,8 εκατ. ευρώ. Η εν λόγω πώληση θα ολοκληρωθεί το 2012 με την αποπληρωμή του συνολικού τιμήματος πώλησης ποσού 125 εκατ.ευρώ.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Το εννεάμηνο του 2009, σε επίπεδο ομίλου, τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας ενώ τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα το εννεάμηνο του 2009 ανήλθαν σε 46,5 εκατ. ευρώ.
Tα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου εμφανίζονται μειωμένα σε σχέση με αυτά της μητρικής, γεγονός που οφείλεται στη διαφορά κέρδους από την αποτίμηση της εταιρείας Hellenic Seaways και στην αναλογία του ομίλου στα καθαρά αποτελέσματα της Hellenic Seaways για την περίοδο από 1/1 έως 30/6/2009 που η Minoan Lines ασκούσε ουσιώδη επιρροή.
Μεταφορικό έργο
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς, το εννεάμηνο του 2009, η διακίνηση τόσο των επιβατών όσο και των Ι.Χ. αυτοκινήτων παρουσίασε αύξηση έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρά την δραστηριοποίηση στη γραμμή και νέας εταιρείας με καθημερινές αναχωρήσεις.
Συγκεκριμένα η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2009 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο μετέφερε 828.000 επιβάτες, 124.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 63,7% για τους επιβάτες, 61,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 42,8% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 39,4% του συνόλου των ταξιδιών.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο των φορτηγών στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της το εννεάμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,2% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 37,3%, των επιβατών, το 37,8% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 33,6% των φορτηγών αυτοκινήτων. Περαιτέρω, η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2009 μετέφερε 479.000 επιβάτες, 125.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 58.000 φορτηγά.
Δρομολόγηση του πλοίου Cruise Europa
Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα το πλοίο Cruise Europa αναβαθμίζοντας σημαντικά το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών στη συγκεκριμένη γραμμή. Το Cruise Europa είναι το καλύτερο Cruise Ferry της Mεσογείου προσφέροντας υπηρεσίες εφάμιλλες των κρουαζιερόπλοιων, σηματοδοτεί δε μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας.
Με χωρητικότητα 3.000 επιβατών, 3.000 γραμμικών μέτρων φορτίου (180 φορτηγών διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκινήτων) το Cruise Europa παρέχει πολύ υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση τόσο στους μεταφορείς φορτίων & εμπορευμάτων όσο και στους ταξιδιώτες.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το εννεάμηνο του 2009 ανήλθε σε 17,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 56,5 εκατ. ευρώ.
Διευκρινίζεται ότι, στο καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας περιλαμβάνεται το συνολικό κέρδος από την αποτίμηση της εταιρείας Hellenic Seaways ύψους 58,8 εκατ. ευρώ. Η εν λόγω πώληση θα ολοκληρωθεί το 2012 με την αποπληρωμή του συνολικού τιμήματος πώλησης ποσού 125 εκατ.ευρώ.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Το εννεάμηνο του 2009, σε επίπεδο ομίλου, τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας ενώ τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα το εννεάμηνο του 2009 ανήλθαν σε 46,5 εκατ. ευρώ.
Tα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου εμφανίζονται μειωμένα σε σχέση με αυτά της μητρικής, γεγονός που οφείλεται στη διαφορά κέρδους από την αποτίμηση της εταιρείας Hellenic Seaways και στην αναλογία του ομίλου στα καθαρά αποτελέσματα της Hellenic Seaways για την περίοδο από 1/1 έως 30/6/2009 που η Minoan Lines ασκούσε ουσιώδη επιρροή.
Μεταφορικό έργο
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς, το εννεάμηνο του 2009, η διακίνηση τόσο των επιβατών όσο και των Ι.Χ. αυτοκινήτων παρουσίασε αύξηση έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρά την δραστηριοποίηση στη γραμμή και νέας εταιρείας με καθημερινές αναχωρήσεις.
Συγκεκριμένα η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2009 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο μετέφερε 828.000 επιβάτες, 124.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 63,7% για τους επιβάτες, 61,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 42,8% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 39,4% του συνόλου των ταξιδιών.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο των φορτηγών στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της το εννεάμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,2% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 37,3%, των επιβατών, το 37,8% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 33,6% των φορτηγών αυτοκινήτων. Περαιτέρω, η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2009 μετέφερε 479.000 επιβάτες, 125.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 58.000 φορτηγά.
Δρομολόγηση του πλοίου Cruise Europa
Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα το πλοίο Cruise Europa αναβαθμίζοντας σημαντικά το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών στη συγκεκριμένη γραμμή. Το Cruise Europa είναι το καλύτερο Cruise Ferry της Mεσογείου προσφέροντας υπηρεσίες εφάμιλλες των κρουαζιερόπλοιων, σηματοδοτεί δε μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας.
Με χωρητικότητα 3.000 επιβατών, 3.000 γραμμικών μέτρων φορτίου (180 φορτηγών διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκινήτων) το Cruise Europa παρέχει πολύ υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση τόσο στους μεταφορείς φορτίων & εμπορευμάτων όσο και στους ταξιδιώτες.
-
19:14 Ebury: Η Λαγκάρντ "ψαλιδίζει" τις προσδοκίες για νέες μειώσεις επιτοκίων
-
19:12 Πράσινα ταμπλό στις ευρωαγορές με φόντο την ΕΚΤ
-
19:04 Μπέργκαμ από Ρεβυθούσα: "Κλειδί" η Ελλάδα για τη μεταφορά αμερικανικού LNG στην Ευρώπη
-
18:57 Σύσκεψη για "Το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης" την Παρασκευή υπό τον Κ. Μητσοτάκη
-
18:41 Η Αργεντινή ενημέρωσε το ΔΝΤ ότι παρενέβη στην αγορά συναλλάγματος spot
-
18:40 Σύσταση του Συνήγορου του Καταναλωτή προς ΖΕΝΙΘ και ΔΕΔΔΗΕ
-
18:28 Αλβανία: Η Diella -η υπουργός από Τεχνητή Νοημοσύνη- αναλαμβάνει τη διαχείριση των δημοσίων συμβάσεων
-
18:19 Ρωσία: Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο του Κρασνοντάρ για πρώτη φορά μετά την έναρξη του πολέμου
-
18:18 Η Τουρκία κατέθεσε αίτημα συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFE
-
18:15 Pro Weeks: Τα πιο νόστιμα deals είναι στο efood
-
Το τοπ 5 των νησιών που προτίμησαν φέτος οι Έλληνες για διακοπές
-
Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
Η "απελπισμένη" στροφή της Ρωσίας: Ο αγωγός Power of Siberia 2 σηματοδοτεί υποταγή στην Κίνα
-
Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
Δημοσκόπηση Interview: Πόσοι θα ψήφιζαν κόμμα Καρυστιανού, Τσίπρα και Σαμαρά - Το 77% ικανοποιήθηκε λίγο ή καθόλου από τα μέτρα της ΔΕΘ
-
Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
Πολωνικά ΜΜΕ: Το αμερικανικό κατασκοπευτικό αεροπλάνο Artemis II έκανε περιπολία στον εναέριο χώρο της Πολωνίας
-
Η νέα ανθρωπογεωγραφία του Αρείου Πάγου: Οι 9 νέοι Αντιπρόεδροι, οι 19 Αρεοπαγίτες και οι 9 Αντεισαγγελείς
-
Το ευρωκοινοβούλιο αρνήθηκε να τηρήσει ενός λεπτού σιγή για τον Τσάρλι Κερκ
-
Το ελληνικό χρέος έως το 2040 (131)
-
Οι ΗΠΑ ενέκριναν την πώληση 400 και πλέον πυραύλων αέρος-αέρος στη Φινλανδία (50)
-
Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία (46)
-
Δημοσκόπηση Interview: Πόσοι θα ψήφιζαν κόμμα Καρυστιανού, Τσίπρα και Σαμαρά - Το 77% ικανοποιήθηκε λίγο ή καθόλου από τα μέτρα της ΔΕΘ (35)
-
CNN: Η δολοφονία του Τσάρλι Κερκ προκάλεσε σοκ σε όλο το πολιτικό φάσμα (31)
-
Ο Πούτιν κάνει τη Ρωσία όλο και πιο υποτελή στην Κίνα (29)
-
Με διπλό μήνυμα σήμερα στην Αθήνα ο Αμερικανός κορυφαίος αξιωματούχος της ενέργειας (24)
-
Welt για Πολωνία: Πέντε ρωσικά drones πιθανότατα κατευθύνονταν προς βάση του ΝΑΤΟ (19)
-
WSJ: Ο Τραμπ τόνισε οργισμένα στον Νετανιάχου ότι η απόφαση για επίθεση στο Κατάρ δεν ήταν "σοφή" (17)
-
Αυστρία: Προς απαγόρευση της μαντίλας για κορίτσια κάτω των 14 ετών στα σχολεία (13)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
