Συνεχης ενημερωση
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου εν όψει της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της 30.9.09 επιπρόσθετα επισημαίνει τα παρακάτω:
O κύκλος εργασιών του Ομίλου διαμορφώθηκε στο ποσό των 30,6 εκατ. ευρώ και εμφανίζεται αυξημένος σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγουμένης χρήσεως κατά 6,4%. Η αύξηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των διακινηθέντων επιβατών και οχημάτων ανά μίλι που διανύθηκε κατά 6,8% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγουμένης χρήσεως.
Η βελτίωση του μικτού κέρδους κατά 8,3 εκατ ευρώ οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των πωλήσεων καθώς και στην μείωση κατά 19,55 ευρώ του μέσου κόστους καυσίμων και υλικών ανά μίλι που διανύθηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Η βελτίωση όμως που επιτεύχθηκε στα λειτουργικά αποτελέσματα αντισταθμίσθηκε από την αύξηση των αποσβέσεων κατά 1,8 εκατ ευρώ καθώς επίσης από την αύξηση του χρηματοοικονομικού κόστους κατά 2,7 εκατ. συνεπεία της ενσωμάτωσης στο στόλο της εταιρείας νέων πλοίων περί το τέλος της προηγούμενης χρήσης τα οποία δεν δραστηριοποιήθηκαν στη παρούσα χρήση λόγω εξωγενών παραγόντων που καθιστούσαν την εκμετάλλευσή τους αντιπαραγωγική.
Τα καθαρά αποτελέσματα σε επίπεδο Ομίλου τόσο της προηγούμενης όσο και της παρούσης χρήσεως διαμορφώθηκαν σε παραπλήσια επίπεδα εξαιρουμένων των αποτελεσμάτων αναπροσαρμογής καθώς και κερδών από την πώληση μετοχών. Πέραν τούτων η Διοίκηση του Ομίλου έδωσε μεγάλη βαρύτητα στη βελτίωση της χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου. Η ορατή βελτίωση της ρευστότητας του Ομίλου κατά την 30.9.09 σε σχέση με την 31.12.08 είναι το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (63)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ