Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 26-Νοε-2009 09:53

    Χατζηιωάννου: Οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ο Όμιλος εταιριών ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματά του για το εννεάμηνο του 2009 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.

    Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στο εννεάμηνο του 2009 σε € 135.447 χιλ. έναντι € 129.716 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 4,4%. Κύριος παράγοντας της αναπτυξιακής πορείας του Ομίλου αποτελεί η θυγατρική SPRIDER STORES A.E. η οποία συνεχίζει να επεκτείνεται με σημαντικούς ρυθμούς δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών που επικρατούν στην Ελληνική αγορά λόγω της οικονομικής ύφεσης. Κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου 2009 ολοκληρώθηκε η έναρξη λειτουργίας επτά (7) νέων σημείων πώλησης της SPRIDER STORES σε διάφορες στρατηγικά τοποθετημένες περιοχές στην Ελλάδα. 

    Αντίστοιχα με τις πωλήσεις κινήθηκαν και τα μεγέθη κερδοφορίας του Ομίλου με τα ενοποιημένα μικτά κέρδη να εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 7,0% ενώ ανήλθαν σε € 71.567 χιλ. έναντι € 66.589 χιλ. το εννεάμηνο του 2008. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 52,8% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών σημειώνοντας αύξηση κατά 1,3 μονάδες, ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης του μικτού περιθωρίου κέρδους της μητρικής εταιρίας, απόρροια της αναδιάρθρωσης του προϊοντικού της μείγματος. Πιο συγκεκριμένα η μητρική ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ Α.Β.Ε.Ε., διακόπτοντας την πώληση προϊόντων που χαρακτηρίζονται από χαμηλά περιθώρια κερδοφορίας, κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά το μικτό περιθώριο κέρδους το οποίο διαμορφώθηκε σε 17,7% επί των πωλήσεων έναντι 10,9% το εννεάμηνο του 2008.

    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο του 2009 σε € 15.584 χιλ. έναντι € 13.577 χιλ. το εννεάμηνο του 2008 ενισχυμένα κατά 14,8%. Η βελτίωση αυτή αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην διατήρηση των λειτουργικών εξόδων της μητρικής εταιρίας στα ίδια περίπου επίπεδα με το εννεάμηνο 2009. Σημειώνεται ότι κατά την εξεταζόμενη περίοδο οι λειτουργικές δαπάνες του Ομίλου, προ αποσβέσεων, ανήλθαν σε € 60.326 χιλ. έναντι € 54.561 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, αύξηση η οποία οφείλεται στο κόστος ανάπτυξης και διείσδυσης των νέων καταστημάτων της θυγατρικής SPRIDER STORES.

    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά 25,5% και διαμορφώθηκαν σε € 4.444 χιλ. έναντι € 3.541 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, αφού οι αποσβέσεις της μητρικής εταιρίας την 30/09/2009 μειώθηκαν κατά 5,0%, διαμορφούμενες σε € 2.971 χιλ.

    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) αυξήθηκαν κατά 39,6% και ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2009 σε € 3.815 χιλ. έναντι € 2.732 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008.

    Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο του 2009 σε ζημίες € 1.750 χιλ. έναντι ζημιών € 2.788 χιλ. το εννεάμηνο του 2008, σημαντικά μειωμένες κατά 37,2%.

    Βασικό άξονα της αναπτυξιακής πορείας του Ομίλου συνεχίζει να αποτελεί η θυγατρική SPRIDER STORES A.E. η οποία μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που έχει δημιουργήσει και συνεχώς επεκτείνει, διαθέτει τα προϊόντα της τόσο στην ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό. Σήμερα η SPRIDER STORES A.E. αριθμεί 108 καταστήματα εκ των οποίων 86 λειτουργούν στην Ελλάδα και 22 σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Πολωνία και Κύπρο.

    Σε επίπεδο  μητρικής εταιρίας, η ΧΑΤΖΗΪΩΑΝΝΟΥ Α.Β.Ε.Ε. συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού της σχεδιασμού με την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά λιανικής και την προώθηση των επωνύμων προϊόντων της μέσω της δημιουργίας δικτύου καταστημάτων και shop – in – shop, που θα εξειδικεύονται στο γυναικείο εσώρουχο και καλσόν, ενέργειες οι οποίες όπως καταδεικνύουν και οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις της 30/09/2009 αποδίδουν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Επιπλέον, στρατηγική της εταιρίας είναι η προώθηση προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας με σαφώς καλύτερα περιθώρια κερδοφορίας ενώ παράλληλα επιδιώκεται η συνολική αναβάθμιση της σχέσης εικόνας-τιμής-προϊόντος.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ