Συνεχης ενημερωση
Σε συνέχεια προηγούμενων ανακοινώσεων καθώς και προετοιμασίας που κορυφώθηκε με την εκτέλεση εκπαιδευτικών/δοκιμαστικών πτήσεων, η AEGEAN AIRLINES συμμετείχε στον διαγωνισμό που προκήρυξε το Ελληνικό Δημόσιο και κατέθεσε προσφορά για την εκμετάλλευση 17 τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονων γραμμών). Συγκεκριμένα η AEGEAN κατέθεσε προσφορά για την εξυπηρέτηση των κάτωθι γραμμών:
Αθήνα-Αστυπάλαια
Αθήνα-Ικαρία
Αθήνα-Κάλυμνος
Αθήνα-Κάρπαθος
Αθήνα-Κύθηρα
Αθήνα-Σητεία
Αθήνα-Σκιάθος
Αθήνα-Σκύρος
Άκτιο-Σητεία
Αλεξανδρούπολη-Σητεία
Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα
Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα
Θεσσαλονίκη-Σάμος
Θεσσαλονίκη-Σκύρος
Θεσσαλονίκη-Χίος
Κέρκυρα-΄Ακτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος
Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος
Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει τις ως άνω γραμμές με αεροσκάφη AVRO RJ 100 (χωρητικότητας 112 θέσεων) καθώς και με αεροσκάφη ATR 72-500 (χωρητικότητας 68 θέσεων). Η εταιρεία έχει προσθέσει στο στόλο της δύο αεροσκάφη ATR 72-500 τελευταίας τεχνολογίας τα οποία έχουν ηλικία λιγότερη του ενός έτους αφού είναι παραγωγής δευτέρου εξαμήνου του 2008 και έχουν και αυτά δερμάτινα καθίσματα.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN δήλωσε σχετικά: "Πιστεύουμε ότι η διαδικασία του διαγωνισμού θα εκτελεστεί με τον καλύτερο τρόπο, προς όφελος του επιβατικού κοινού των απομεμακρυσμένων περιοχών της χώρας μας αλλά και του κόστους για το ελληνικό δημόσιο. Η AEGEAN θα εξυπηρετήσει τις γραμμές που θα της καταχωρηθούν με την σταθερότητα και την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που επιδεικνύει σταθερά την τελευταία δεκαετία και που την έχουν καταστήσει την πρώτη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας".
Αθήνα-Αστυπάλαια
Αθήνα-Ικαρία
Αθήνα-Κάλυμνος
Αθήνα-Κάρπαθος
Αθήνα-Κύθηρα
Αθήνα-Σητεία
Αθήνα-Σκιάθος
Αθήνα-Σκύρος
Άκτιο-Σητεία
Αλεξανδρούπολη-Σητεία
Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα
Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα
Θεσσαλονίκη-Σάμος
Θεσσαλονίκη-Σκύρος
Θεσσαλονίκη-Χίος
Κέρκυρα-΄Ακτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος
Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος
Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει τις ως άνω γραμμές με αεροσκάφη AVRO RJ 100 (χωρητικότητας 112 θέσεων) καθώς και με αεροσκάφη ATR 72-500 (χωρητικότητας 68 θέσεων). Η εταιρεία έχει προσθέσει στο στόλο της δύο αεροσκάφη ATR 72-500 τελευταίας τεχνολογίας τα οποία έχουν ηλικία λιγότερη του ενός έτους αφού είναι παραγωγής δευτέρου εξαμήνου του 2008 και έχουν και αυτά δερμάτινα καθίσματα.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN δήλωσε σχετικά: "Πιστεύουμε ότι η διαδικασία του διαγωνισμού θα εκτελεστεί με τον καλύτερο τρόπο, προς όφελος του επιβατικού κοινού των απομεμακρυσμένων περιοχών της χώρας μας αλλά και του κόστους για το ελληνικό δημόσιο. Η AEGEAN θα εξυπηρετήσει τις γραμμές που θα της καταχωρηθούν με την σταθερότητα και την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που επιδεικνύει σταθερά την τελευταία δεκαετία και που την έχουν καταστήσει την πρώτη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας".
-
00:05 Γιατί η στρατηγική ασφαλείας "Πρώτα η Αμερική" του Τραμπ είναι παραπλανητική και επικίνδυνη
-
00:05 H κρίση του κόστους ζωής στις ΗΠΑ είναι πραγματική και ναι, φταίνε οι δασμοί του Τραμπ
-
00:05 Αν αυτό δεν είναι φθηνό, τότε η λέξη έχει χάσει το νόημά της
-
00:04 Γιατί ολοκλήρωση της Ευρώπης; Ανασκόπηση μιας μακράς περιόδου προκλήσεων
-
00:04 "Η επιχειρηματικότητα θέλει τόλμη και οι νέοι την έχουμε"
-
00:04 Για πόσο καιρό ακόμη το Κρεμλίνο θα μπλοκάρει το ίντερνετ;
-
00:03 Όταν αρνείσαι τον διάλογο, χάνεις το δίκιο σου
-
00:02 Έρχονται τα "κάλαντα" και για το φορολογικό...
-
00:01 Επενδύσεις αλλιώς έρχεται πείνα
-
18/12 Παράνομες επιδοτήσεις ΟΠΕΚΕΠΕ στην Κρήτη: Στην φυλακή ο συνδικαλιστής ως αρχηγός και ο λογιστής ως υπαρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης
-
Διάγγελμα Τραμπ: Έρχεται οικονομικό "μπουμ" που δεν ξαναείδε ποτέ ο κόσμος- Κληρονόμησα ένα χάος, τώρα το διορθώνω
-
Milliyet: Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ ετοιμάζουν 2.500 στρατιώτες εναντίον της Τουρκίας
-
Κ. Πιερρακάκης για ΕΛΤΑ: Στο σχέδιο δεν προβλέπεται κλείσιμο, προβλέπεται μετασχηματισμός καταστημάτων
-
EBITDA €60+ εκατ., κεφαλαιοποίηση €155 εκατ. — Η εξίσωση δεν βγαίνει
-
Τουσκ: Οι ηγέτες της ΕΕ συμφώνησαν να εργαστούν για τη χρήση ρωσικών περιουσιακών στοιχείων για δάνειο προς την Ουκρανία
-
Mere: Η αθόρυβη επέκταση των ρωσικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
-
Έρχονται μειώσεις φόρων για τις επιχειρήσεις – Ποια μέτρα βρίσκονται στο τραπέζι
-
Ν. Ανδρουλάκης: Απαράδεκτη η πρόταση της Κομισιόν για μείωση των κονδυλίων της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής
-
Φον ντερ Λάιεν: Δεν αποχωρώ από τη Σύνοδο Κορυφής χωρίς συμφωνία για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας - Υποστηρίζω πλήρως το Βέλγιο
-
Ρωσικά δεξαμενόπλοια προσεγγίζουν τις τουρκικές ακτές για να περιορίσουν τους κινδύνους από drones
-
Προϋπολογισμός 2026, ευκαιρία ή παγίδα; (87)
-
"Ώρα μηδέν" για το δάνειο της ΕΕ στο Κίεβο - Μπορεί η Ουκρανία να "επιβιώσει" χωρίς τα ρωσικά assets; (31)
-
Διάγγελμα Τραμπ: Έρχεται οικονομικό "μπουμ" που δεν ξαναείδε ποτέ ο κόσμος- Κληρονόμησα ένα χάος, τώρα το διορθώνω (25)
-
Κλιμάκωση κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι αγρότες - Κλείνουν και τις παρακαμπτήριες την Παρασκευή, ανοίγουν τα διόδια το ΣΚ - Τι θα γίνει τα Χριστούγεννα (16)
-
Τουσκ: Οι ηγέτες της ΕΕ συμφώνησαν να εργαστούν για τη χρήση ρωσικών περιουσιακών στοιχείων για δάνειο προς την Ουκρανία (16)
-
Σύνοδος Κορυφής ΕΕ: Ολονύχτια μάχη για τη χρήση ή μη των ρωσικών assets - Δύο λύσεις στο τραπέζι για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (15)
-
Φον ντερ Λάιεν: Δεν αποχωρώ από τη Σύνοδο Κορυφής χωρίς συμφωνία για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας - Υποστηρίζω πλήρως το Βέλγιο (15)
-
Η τρικυμία για το ενδεχόμενο κόμμα "Καρυστιανού" και ο πολιτικός "έρωτας" Καραχάλιου που έγινε μίσος (15)
-
ΕΛΣΤΑΤ: Σχεδόν διπλάσιοι οι θάνατοι σε σχέση με τις γεννήσεις το 2024 (13)
-
"Ο χειρότερος πρόεδρος στην ιστορία των ΗΠΑ": Μειωτικοί χαρακτηρισμοί κάτω απ’ το πορτρέτο του Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ