Συνεχης ενημερωση
         25,9% αύξηση στο EBITDA της Εταιρείας
 3,8 εκατ. € βελτίωση του Καθαρού Αποτελέσματος της Εταιρείας
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €, επηρεασμένος από την παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία έχει αρνητική επίδραση στη χώρα μας, και τη συνακόλουθη σημαντική κάμψη των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ανήλθε σε 4,2 εκατ. €, σημειώνοντας αύξηση 25,9% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2008, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη μείωση των τιμών των καυσίμων και στο κέρδος από τη πώληση του H/S/F Pasiphae Palace ύψους 2,2 εκατ. €
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2009, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, ανήλθαν σε -4,0 εκατ. € σημειώνοντας βελτίωση κατά 3,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €,
ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν το α΄ τρίμηνο του 2009 σε -6,7 εκατ. €.
Σημειώνεται ότι, η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου σε σχέση με αυτά της μητρικής εταιρείας οφείλεται στα αποτελέσματα της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,1% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 34,7%, των επιβατών, το 34,2% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 37,3% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2009, η Minoan Lines μετέφερε 62.000 επιβάτες, 13.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 22.000 φορτηγά.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η οικονομική ύφεση είχε μικρότερη επίδραση σε σχέση με την αγορά της Βόρειας Αδριατικής όμως και σε αυτή την αγορά υπήρξε μείωση του μεταφορικού έργου κατά το α΄ τρίμηνο 2009.
Η Minoan Lines, παρά αυτή την αρνητική οικονομική εξέλιξη αλλά και τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας από τις 12 Μαρτίου 2009, πέτυχε να αυξήσει περεταίρω, τόσο το μεταφορικό της έργο όσο και τα μερίδια αγοράς της στους επιβάτες και στα Ι.Χ. αυτοκίνητα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2009 μετέφερε 162.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 68,8% για τους επιβάτες, 63,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 48,0% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 42,9% του συνόλου των ταξιδιών.
Πώληση της Συμμετοχής στην Εταιρεία Hellenic Seaways
Στις 18/5/2009 η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε.» για την πώληση του συνόλου της συμμετοχής της (ποσοστό 33,35% επί του μετοχικού κεφαλαίου) στην εταιρεία Hellenic Seaways έναντι ποσού 125 εκατ. €.
Η πώληση της εν λόγω συμμετοχής, η οποία από τη διοίκηση της εταιρείας δεν θεωρείται στρατηγικής σημασίας, εντάσσεται στα πλαίσια του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού της Minoan Lines για σταδιακή ανανέωση του στόλου της με πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού κρίνεται απαραίτητη προκειμένου η Minoan Lines να συνεχίσει να προσφέρει πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή τιμή, ενώ ταυτόχρονα θα μπορέσει να επιτύχει αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση έχοντας περίπου 50% περισσότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα πλοία που δρομολογεί μέχρι σήμερα.
            
   
 
        
        
    
     3,8 εκατ. € βελτίωση του Καθαρού Αποτελέσματος της Εταιρείας
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €, επηρεασμένος από την παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία έχει αρνητική επίδραση στη χώρα μας, και τη συνακόλουθη σημαντική κάμψη των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ανήλθε σε 4,2 εκατ. €, σημειώνοντας αύξηση 25,9% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2008, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη μείωση των τιμών των καυσίμων και στο κέρδος από τη πώληση του H/S/F Pasiphae Palace ύψους 2,2 εκατ. €
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2009, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, ανήλθαν σε -4,0 εκατ. € σημειώνοντας βελτίωση κατά 3,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €,
ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν το α΄ τρίμηνο του 2009 σε -6,7 εκατ. €.
Σημειώνεται ότι, η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου σε σχέση με αυτά της μητρικής εταιρείας οφείλεται στα αποτελέσματα της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,1% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 34,7%, των επιβατών, το 34,2% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 37,3% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2009, η Minoan Lines μετέφερε 62.000 επιβάτες, 13.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 22.000 φορτηγά.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η οικονομική ύφεση είχε μικρότερη επίδραση σε σχέση με την αγορά της Βόρειας Αδριατικής όμως και σε αυτή την αγορά υπήρξε μείωση του μεταφορικού έργου κατά το α΄ τρίμηνο 2009.
Η Minoan Lines, παρά αυτή την αρνητική οικονομική εξέλιξη αλλά και τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας από τις 12 Μαρτίου 2009, πέτυχε να αυξήσει περεταίρω, τόσο το μεταφορικό της έργο όσο και τα μερίδια αγοράς της στους επιβάτες και στα Ι.Χ. αυτοκίνητα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2009 μετέφερε 162.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 68,8% για τους επιβάτες, 63,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 48,0% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 42,9% του συνόλου των ταξιδιών.
Πώληση της Συμμετοχής στην Εταιρεία Hellenic Seaways
Στις 18/5/2009 η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε.» για την πώληση του συνόλου της συμμετοχής της (ποσοστό 33,35% επί του μετοχικού κεφαλαίου) στην εταιρεία Hellenic Seaways έναντι ποσού 125 εκατ. €.
Η πώληση της εν λόγω συμμετοχής, η οποία από τη διοίκηση της εταιρείας δεν θεωρείται στρατηγικής σημασίας, εντάσσεται στα πλαίσια του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού της Minoan Lines για σταδιακή ανανέωση του στόλου της με πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού κρίνεται απαραίτητη προκειμένου η Minoan Lines να συνεχίσει να προσφέρει πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή τιμή, ενώ ταυτόχρονα θα μπορέσει να επιτύχει αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση έχοντας περίπου 50% περισσότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα πλοία που δρομολογεί μέχρι σήμερα.
- 
                                
01:00 Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
 - 
                                
00:08 Τεχνολογικά deals: Είναι πολλά τα λεφτά...
 - 
                                
00:07 Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
 - 
                                
00:06 Αυτοκινητοβιομηχανία: Η έλλειψη τσιπ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
 - 
                                
00:04 Από τη νεότητα στην αιωνιότητα - Η εξέλιξη του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
 - 
                                
00:04 Αποθεματικά από έσοδα φορολογηθέντα κατ' ειδικό τρόπο
 - 
                                
00:04 Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
 - 
                                
00:03 Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
 - 
                                
00:02 "Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία;
 - 
                                
00:01 Βασίλης Γαβαλάς: Στοχεύοντας στη δηµιουργία νέων διαύλων επιρροής, κεφαλαίου και τεχνολογίας
 
- 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα
 - 
                                
Sell in May... και χάνεις το πάρτι
 - 
                                
Ζαχάροβα για κατάρρευση πύργου στη Ρώμη: Εφόσον συνεχίζει να ξοδεύει χρήματα για την Ουκρανία, η Ιταλία θα καταρρεύσει ολοσχερώς
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις
 - 
                                
Διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης: Από 10/11 η νέα γραμμή του ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση των επιβατών
 - 
                                
Το mega beach club που θέλει η Royal Caribbean στη Σαντορίνη και οι αντιδράσεις
 - 
                                
Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
 - 
                                
Metlen: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Ευ. Μυτιληναίος
 - 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι
 
- 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι (121)
 - 
                                
Τα SMS ενοχλούν! Οι θάνατοι όχι; (35)
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα (29)
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις (24)
 - 
                                
Ζελένσκι: Η Ουκρανία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή πυραύλων Flamingo και Ruta έως το τέλος του έτους (14)
 - 
                                
Η Νέα Υόρκη σε κομβικό σταυροδρόμι - Ποιος έχει προβάδισμα για τη δημαρχία λίγο πριν την κάλπη της 4ης Νοεμβρίου (10)
 - 
                                
Βορίζια: Τα 5 πρόσωπα στο μικροσκόπιο του ελληνικού FBI, η βόμβα και οι προειδοποιήσεις - Το χρονικό της βεντέτας (8)
 - 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα (7)
 - 
                                
Στ. Παπασταύρου: "Έρχονται αμερικανικές επενδύσεις και μεγάλες ενεργειακές συμφωνίες" (7)
 - 
                                
Τρομάζουν και με τη λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ.. (7)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ