Συνεχης ενημερωση
25,9% αύξηση στο EBITDA της Εταιρείας
3,8 εκατ. € βελτίωση του Καθαρού Αποτελέσματος της Εταιρείας
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €, επηρεασμένος από την παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία έχει αρνητική επίδραση στη χώρα μας, και τη συνακόλουθη σημαντική κάμψη των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ανήλθε σε 4,2 εκατ. €, σημειώνοντας αύξηση 25,9% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2008, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη μείωση των τιμών των καυσίμων και στο κέρδος από τη πώληση του H/S/F Pasiphae Palace ύψους 2,2 εκατ. €
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2009, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, ανήλθαν σε -4,0 εκατ. € σημειώνοντας βελτίωση κατά 3,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €,
ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν το α΄ τρίμηνο του 2009 σε -6,7 εκατ. €.
Σημειώνεται ότι, η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου σε σχέση με αυτά της μητρικής εταιρείας οφείλεται στα αποτελέσματα της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,1% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 34,7%, των επιβατών, το 34,2% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 37,3% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2009, η Minoan Lines μετέφερε 62.000 επιβάτες, 13.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 22.000 φορτηγά.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η οικονομική ύφεση είχε μικρότερη επίδραση σε σχέση με την αγορά της Βόρειας Αδριατικής όμως και σε αυτή την αγορά υπήρξε μείωση του μεταφορικού έργου κατά το α΄ τρίμηνο 2009.
Η Minoan Lines, παρά αυτή την αρνητική οικονομική εξέλιξη αλλά και τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας από τις 12 Μαρτίου 2009, πέτυχε να αυξήσει περεταίρω, τόσο το μεταφορικό της έργο όσο και τα μερίδια αγοράς της στους επιβάτες και στα Ι.Χ. αυτοκίνητα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2009 μετέφερε 162.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 68,8% για τους επιβάτες, 63,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 48,0% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 42,9% του συνόλου των ταξιδιών.
Πώληση της Συμμετοχής στην Εταιρεία Hellenic Seaways
Στις 18/5/2009 η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε.» για την πώληση του συνόλου της συμμετοχής της (ποσοστό 33,35% επί του μετοχικού κεφαλαίου) στην εταιρεία Hellenic Seaways έναντι ποσού 125 εκατ. €.
Η πώληση της εν λόγω συμμετοχής, η οποία από τη διοίκηση της εταιρείας δεν θεωρείται στρατηγικής σημασίας, εντάσσεται στα πλαίσια του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού της Minoan Lines για σταδιακή ανανέωση του στόλου της με πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού κρίνεται απαραίτητη προκειμένου η Minoan Lines να συνεχίσει να προσφέρει πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή τιμή, ενώ ταυτόχρονα θα μπορέσει να επιτύχει αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση έχοντας περίπου 50% περισσότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα πλοία που δρομολογεί μέχρι σήμερα.
3,8 εκατ. € βελτίωση του Καθαρού Αποτελέσματος της Εταιρείας
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €, επηρεασμένος από την παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία έχει αρνητική επίδραση στη χώρα μας, και τη συνακόλουθη σημαντική κάμψη των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ανήλθε σε 4,2 εκατ. €, σημειώνοντας αύξηση 25,9% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2008, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη μείωση των τιμών των καυσίμων και στο κέρδος από τη πώληση του H/S/F Pasiphae Palace ύψους 2,2 εκατ. €
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2009, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, ανήλθαν σε -4,0 εκατ. € σημειώνοντας βελτίωση κατά 3,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2009 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. €,
ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν το α΄ τρίμηνο του 2009 σε -6,7 εκατ. €.
Σημειώνεται ότι, η διαφοροποίηση που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου σε σχέση με αυτά της μητρικής εταιρείας οφείλεται στα αποτελέσματα της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) σημειώθηκε σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο στο σύνολο της αγοράς λόγω της οικονομικής ύφεσης.
Η Minoan Lines, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2009 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδίων που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 33,1% των ταξιδίων, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 34,7%, των επιβατών, το 34,2% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 37,3% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2009, η Minoan Lines μετέφερε 62.000 επιβάτες, 13.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 22.000 φορτηγά.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η οικονομική ύφεση είχε μικρότερη επίδραση σε σχέση με την αγορά της Βόρειας Αδριατικής όμως και σε αυτή την αγορά υπήρξε μείωση του μεταφορικού έργου κατά το α΄ τρίμηνο 2009.
Η Minoan Lines, παρά αυτή την αρνητική οικονομική εξέλιξη αλλά και τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας από τις 12 Μαρτίου 2009, πέτυχε να αυξήσει περεταίρω, τόσο το μεταφορικό της έργο όσο και τα μερίδια αγοράς της στους επιβάτες και στα Ι.Χ. αυτοκίνητα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2009 μετέφερε 162.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά. Τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 68,8% για τους επιβάτες, 63,2% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 48,0% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 42,9% του συνόλου των ταξιδιών.
Πώληση της Συμμετοχής στην Εταιρεία Hellenic Seaways
Στις 18/5/2009 η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε.» για την πώληση του συνόλου της συμμετοχής της (ποσοστό 33,35% επί του μετοχικού κεφαλαίου) στην εταιρεία Hellenic Seaways έναντι ποσού 125 εκατ. €.
Η πώληση της εν λόγω συμμετοχής, η οποία από τη διοίκηση της εταιρείας δεν θεωρείται στρατηγικής σημασίας, εντάσσεται στα πλαίσια του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού της Minoan Lines για σταδιακή ανανέωση του στόλου της με πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού κρίνεται απαραίτητη προκειμένου η Minoan Lines να συνεχίσει να προσφέρει πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή τιμή, ενώ ταυτόχρονα θα μπορέσει να επιτύχει αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση έχοντας περίπου 50% περισσότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα πλοία που δρομολογεί μέχρι σήμερα.
-
00:14 Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία
-
00:05 Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
00:05 Τα drones του Πούτιν στην Πολωνία στοχεύουν τη βούληση του ΝΑΤΟ να υπερασπιστεί την Ουκρανία
-
00:05 Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
00:04 Ηγεσία χωρίς βεβαιότητες
-
00:04 Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
00:02 Φεύγει το Ταμείο Ανάκαμψης και αρχίζουν οι κάμψεις...;
-
00:01 Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
10/09 Παραβίαση του πολωνικού εναέριου χώρου: Η αινιγματική ανάρτηση Τραμπ για τη Ρωσία και η αντίδραση του ΝΑΤΟ
-
10/09 Μακρόν: Επικοινωνία με Τραμπ για Μέση Ανατολή και Ρωσία
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (192)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (42)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (23)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (15)
-
ΗΠΑ: Νεκρός από πυροβολισμό ο Τσάρλι Κερκ, πολιτικός ακτιβιστής και υποστηρικτής του Τραμπ (14)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (14)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
