Συνεχης ενημερωση
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.
Δελτίο Τύπου-Κέρδη προ φόρων εν μέσω οικονομικής κρίσης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Στο εξαιρετικά αβέβαιο και δυσμενές διεθνές οικονομικό περιβάλλον ο Όμιλος Εταιρειών ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ολοκλήρωσε το δυσκολότερο τρίμηνο της ιστορίας του (1/1-31/3/2009) καταγράφοντας θετικά αποτελέσματα προ φόρων έχοντας όμως μειωμένο κύκλο εργασιών.
Η συνολική αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε μείωση της τάξης του 37,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 2.337 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 47,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Αντίστοιχα η συνολική αγορά δικύκλων παρουσίασε μείωση της τάξης του 32,0% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών Suzuki ανήλθαν σε 1.229 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 52,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, διαμορφώθηκε σε ευρώ 76,8 εκατ., τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 5,6 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 602,7 χιλ.
Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, ανήλθε στα ευρώ 92,0 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 20,48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 9,5 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 98,1 χιλ.
Τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 καταδεικνύουν ότι ακόμα και στο περιβάλλον της βαθιάς οικονομικής κρίσης ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη κατόρθωσε να προσαρμόσει άμεσα και ευέλικτα τη πολιτική του προκειμένου να συνεχίσει τη μακροχρόνια επιτυχημένη πορεία του.
Οι γρήγορες αντιδράσεις στην επερχόμενη κρίση, ήδη από τα τέλη του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, οδήγησαν την Εταιρεία και τον Όμιλο σε ένα κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο με θετικές ταμειακές ροές από τη λειτουργική του δραστηριότητα και με επαρκή ρευστότητα που του επιτρέπει να στοχεύει και μέσα στο 2009 σε κερδοφόρα αποτελέσματα αλλά και σε μείωση του δανεισμού του διατηρώντας παράλληλα την ηγετική του θέση στον κλάδο.
Να σημειωθεί ότι τα πρόσφατα μέτρα-κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά αυτοκινήτου, μέσω της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, έχουν δείξει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και έχουν τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.
Δελτίο Τύπου-Κέρδη προ φόρων εν μέσω οικονομικής κρίσης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Στο εξαιρετικά αβέβαιο και δυσμενές διεθνές οικονομικό περιβάλλον ο Όμιλος Εταιρειών ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ολοκλήρωσε το δυσκολότερο τρίμηνο της ιστορίας του (1/1-31/3/2009) καταγράφοντας θετικά αποτελέσματα προ φόρων έχοντας όμως μειωμένο κύκλο εργασιών.
Η συνολική αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε μείωση της τάξης του 37,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 2.337 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 47,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Αντίστοιχα η συνολική αγορά δικύκλων παρουσίασε μείωση της τάξης του 32,0% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών Suzuki ανήλθαν σε 1.229 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 52,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, διαμορφώθηκε σε ευρώ 76,8 εκατ., τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 5,6 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 602,7 χιλ.
Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, ανήλθε στα ευρώ 92,0 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 20,48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 9,5 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 98,1 χιλ.
Τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 καταδεικνύουν ότι ακόμα και στο περιβάλλον της βαθιάς οικονομικής κρίσης ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη κατόρθωσε να προσαρμόσει άμεσα και ευέλικτα τη πολιτική του προκειμένου να συνεχίσει τη μακροχρόνια επιτυχημένη πορεία του.
Οι γρήγορες αντιδράσεις στην επερχόμενη κρίση, ήδη από τα τέλη του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, οδήγησαν την Εταιρεία και τον Όμιλο σε ένα κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο με θετικές ταμειακές ροές από τη λειτουργική του δραστηριότητα και με επαρκή ρευστότητα που του επιτρέπει να στοχεύει και μέσα στο 2009 σε κερδοφόρα αποτελέσματα αλλά και σε μείωση του δανεισμού του διατηρώντας παράλληλα την ηγετική του θέση στον κλάδο.
Να σημειωθεί ότι τα πρόσφατα μέτρα-κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά αυτοκινήτου, μέσω της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, έχουν δείξει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και έχουν τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.
-
00:05 Συμβάσεις έργου ή εξαρτημένη εργασία; Ασφαλιστικές υποχρεώσεις, τηλεργασία και πρακτικές συνέπειες για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα
-
00:05 Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Οι επιδόσεις, οι προκλήσεις και η επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας
-
00:05 EBITDA €60+ εκατ., κεφαλαιοποίηση €155 εκατ. — Η εξίσωση δεν βγαίνει
-
00:04 Τα στοιχεία ενός ισχυρού λογότυπου
-
00:04 Το ΕΚΠΑ ως πρότυπο συμπερίληψης και ακαδημαϊκής Αριστείας
-
00:04 Η ευρωπαϊκή ακροδεξιά έπαθε "πρόεδρο Εδεσσαϊκού"!
-
00:03 Σε ποιον ανήκει ο Μάνος Χατζηδάκις
-
00:02 Να μην πετάμε τη σκούφια μας...
-
00:01 Προϋπολογισμός 2026, ευκαιρία ή παγίδα;
-
17/12 Σουδάν: Οκτώ νεκροί εξαιτίας επιδρομής drone σε χωριό του Νότιου Κορντοφάν
-
Η τρελή απόφαση του Τραμπ που τρόμαξε τις ΗΠΑ αλλά μπορεί να πετύχει
-
Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
Η Γαλλία "αντιτίθεται σθεναρά" σε οποιαδήποτε κίνηση της ΕΕ για την επιβολή συμφωνίας με τη Mercosur
-
Μύθος ότι το ρωσικό αέριο είναι πολύ φθηνότερο του LNG
-
Επιλύθηκε το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο τεχνικός σύμβουλος του ΟΠΕΚΕΠΕ - Κανονικά οι πληρωμές
-
Δημοσκόπηση MRB: Στο 29,2% η ΝΔ - Τι ποσοστά θα συγκέντρωναν Τσίπρας, Καρυστιανού, Σαμαράς
-
Γιατί το ράλι του χρυσού ήρθε για να μείνει
-
Οι 5 Έλληνες ευρωβουλευτές που καταψήφισαν το ιστορικό μπλόκο στο ρωσικό αέριο – Σε ποια ελληνικά κόμματα ανήκουν
-
Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
Tass: Ο Όρμπαν απαρνείται την αρχή της ειλικρινούς συνεργασίας της ΕΕ με αιχμή τα ρωσικά assets
-
Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος (170)
-
Μύθος ότι το ρωσικό αέριο είναι πολύ φθηνότερο του LNG (55)
-
Ισχυρισμοί Πούτιν για "υστερία και ψέματα" των Ευρωπαίων στις ανησυχίες τους για "μεγάλο πόλεμο" (35)
-
Politico: Το πρόβλημα της ΕΕ δεν είναι το Βέλγιο, αλλά ο Τραμπ (23)
-
Βρετανία: 26 συμμαθητές του Φάρατζ καταγγέλλουν ότι στην εφηβεία του ήταν ανοικτά "φασίστας, ρατσιστής και αντισημίτης" (14)
-
Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα (14)
-
Η τελική ρύθμιση για τους δανειολήπτες του ελβετικού φράγκου (13)
-
Bloomberg: Ο Ερντογάν ζητά από τον Πούτιν να πάρει πίσω τους S-400 για να ξεμπλοκάρει την αγορά των F-35 (11)
-
Νίκος Παππάς: Καταγγελία για ξυλοδαρμό δημοσιογράφου - Εκτός Ευρωομάδας ΣΥΡΙΖΑ (9)
-
Τραμπ: "Ξένη τρομοκρατική οργάνωση" η Βενεζουέλα - Ανακοίνωσε τον πλήρη ναυτικό αποκλεισμό της (9)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ