Συνεχης ενημερωση
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009 ΑΝΟΔΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 28,2% ΤΩΝ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 22,2% ΤΟΥ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ EBITDA
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 8,8% ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ
Το πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις του Ομίλου, αυξήθηκαν κατά 28,2%, στα ευρώ 14,5εκ [από ευρώ 11,3εκ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008], αποτέλεσμα της θετικής πορείας όλων των προϊοντικών κατηγοριών. Πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου που αποτελούν την μεγαλύτερη κατηγορία με συμμετοχή κατά 42,2% στις πωλήσεις - ενισχύθηκαν κατά 19,3%, λόγω της ανάπτυξης των υφιστάμενων προϊόντων και του θετικού λανσαρίσματος της νέας οργανικά πιστοποιημένης από τον οργανισμό ECOCERTσειράς προσώπου, τη Materia Herba. Σημαντική ήταν και η αύξηση των προϊόντων σώματος [+ 56,2%], αποτέλεσμα της ενίσχυσης των προϊόντων της κατηγορίας καθώς και των τριών [3] νέων αρωμάτων Κορρές που λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2008.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 3,2εκ από ευρώ 2,6εκ το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενισχυμένα κατά 22,2%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,7εκ από ευρώ 1,5εκ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 8,8%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.
Οι πωλήσεις από τις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν 42% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 στα ευρώ 4,2εκ από ευρώ 3,0εκ, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στα 29,4% από 26,5% . Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα δύο [2] νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο στην Πράγα και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το πρόσφατο άνοιγμα άλλων τριών [3] καταστημάτων σε Γερμανία [Kassel] και Αυστρία [Linz και Pasching], αύξησε το συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 32 [28 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα]. Επιπλέον στην Ελλάδα, η παρουσία της μάρκας Κορρές ενδυναμώθηκε μέσα από την τοποθέτηση της στο κανάλι της ημιεπιλεκτικής διανομής.
Για το 2009, η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση της μάρκας Κορρές με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και νέων κατηγοριών προϊόντων. Σε επίπεδο δικτύου, ο Όμιλος, μετά τη πρόσφατη απόκτηση του 100% του διανομέα της στη Βόρεια Ελλάδα [Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.], στοχεύει στην επαναξιολόγηση και αναδιανομή του δικτύου των φαρμακείων της περιοχής προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη παρουσία της μάρκας.
Στις διεθνείς αγορές ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της μάρκας Κορρές, με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις τέσσερεις [4] μεγαλύτερες αγορές Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, καταναλώνουν φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.
-
23:17 Ανησυχίες για τη χρηματοδότηση "μπλοκάρουν" την πρόταση της Paramount για τη Warner Bros
-
23:11 Ο Τραμπ θα απευθύνει διάγγελμα προς το έθνος τα ξημερώματα της Πέμπτης
-
22:52 Μπόστιτς (Fed): Καμπανάκι για νέες μειώσεις των επιτοκίων, ο πληθωρισμός παραμένει υψηλός
-
22:39 Μερτς: "Πολύ άσχημο" το κλίμα στη χώρα - Δραματική η οικονομική κατάσταση σε δήμους και κοινότητες
-
22:25 Βουτιά 2,7% για το πετρέλαιο
-
22:18 Ο Νετανιάχου "απαιτεί" από δυτικές κυβερνήσεις να καταπολεμήσουν τον αντισημιτισμό
-
22:10 Οι ΗΠΑ απειλούν με αντίποινα εταιρείες της ΕΕ λόγω του ψηφιακού φόρου
-
21:59 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι οι πρώτοι 7 συλληφέντες για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
-
21:50 Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Η θέση των ΗΠΑ για την επιστροφή της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35 δεν έχει αλλάξει
-
21:40 Τσίπρας υπέρ αγροτών: Λύσεις και γεμάτα ταμεία υπάρχουν- Επίθεση σε Κυβέρνηση και απαξίωση Αντιπολίτευσης
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (93)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (59)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (10)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ