Συνεχης ενημερωση
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009 ΑΝΟΔΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ 
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ 
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 28,2% ΤΩΝ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 22,2% ΤΟΥ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ EBITDA 
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 8,8% ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ 
Το πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις του Ομίλου, αυξήθηκαν κατά 28,2%, στα ευρώ 14,5εκ [από ευρώ 11,3εκ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008], αποτέλεσμα της θετικής πορείας όλων των προϊοντικών κατηγοριών. Πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου που αποτελούν την μεγαλύτερη κατηγορία με συμμετοχή κατά 42,2% στις πωλήσεις - ενισχύθηκαν κατά 19,3%, λόγω της ανάπτυξης των υφιστάμενων προϊόντων και του θετικού λανσαρίσματος της νέας οργανικά πιστοποιημένης από τον οργανισμό ECOCERTσειράς προσώπου, τη Materia Herba. Σημαντική ήταν και η αύξηση των προϊόντων σώματος [+ 56,2%], αποτέλεσμα της ενίσχυσης των προϊόντων της κατηγορίας καθώς και των τριών [3] νέων αρωμάτων Κορρές που λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2008. 
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 3,2εκ από ευρώ 2,6εκ το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενισχυμένα κατά 22,2%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,7εκ από ευρώ 1,5εκ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 8,8%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας. 
Οι πωλήσεις από τις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν 42% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 στα ευρώ 4,2εκ από ευρώ 3,0εκ, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στα 29,4% από 26,5% . Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα δύο [2] νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο στην Πράγα και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το πρόσφατο άνοιγμα άλλων τριών [3] καταστημάτων σε Γερμανία [Kassel] και Αυστρία [Linz και Pasching], αύξησε το συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 32 [28 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα]. Επιπλέον στην Ελλάδα, η παρουσία της μάρκας Κορρές ενδυναμώθηκε μέσα από την τοποθέτηση της στο κανάλι της ημιεπιλεκτικής διανομής. 
Για το 2009, η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση της μάρκας Κορρές με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και νέων κατηγοριών προϊόντων. Σε επίπεδο δικτύου, ο Όμιλος, μετά τη πρόσφατη απόκτηση του 100% του διανομέα της στη Βόρεια Ελλάδα [Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.], στοχεύει στην επαναξιολόγηση και αναδιανομή του δικτύου των φαρμακείων της περιοχής προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη παρουσία της μάρκας. 
Στις διεθνείς αγορές ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της μάρκας Κορρές, με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις τέσσερεις [4] μεγαλύτερες αγορές Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, καταναλώνουν φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.
- 
                                09:38 Χέγκσεθ: Οι αμυντικοί δεσμοί ΗΠΑ - Ινδίας ποτέ δεν ήταν ισχυρότεροι
- 
                                09:35 "Ημέρα Καριέρας" της ΔΥΠΑ στα Ιωάννινα: Πάνω 30 επιχειρήσεις με περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας
- 
                                09:35 Πειραιώς: Στα €854 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο, στο 15% η απόδοση ιδίων κεφαλαίων
- 
                                09:32 Uber: Θα επενδύσει 200 εκατ. δολάρια σε τεχνολογικό κέντρο στην Τουρκία
- 
                                09:30 Ν. Παπαθανάσης: 72,6 εκατομμύρια ευρώ μέσω ΕΣΠΑ για επαγγελματική κατάρτιση σπουδαστών
- 
                                09:25 Όρμπαν: Θα ζητήσω από τον Τραμπ εξαίρεση από τις κυρώσεις για το ρωσικό πετρέλαιο
- 
                                09:17 ΠΑΣΟΚ: Ο κ. Φεύγας θεωρεί πραγματικούς αγρότες τον "Φραπέ" και τον "Χασάπη" και αγνοεί τους τίμιους αγρότες
- 
                                09:13 Κυκλώνας Μελίσα: Σχεδόν 50 νεκροί στην Καραϊβική, καταφθάνει βοήθεια
- 
                                09:11 Μεικτές τάσεις στις ασιατικές αγορές στον απόηχο της συνάντησης Τραμπ-Σι
- 
                                09:05 Siemens και Sidenor: Εξοικονόμηση ενέργειας 46% στο αντλητικό συγκρότημα του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης
- 
                                Ξεχάστε τον χρυσό, άλλο είναι το πραγματικό μέταλλο της ημέρας
- 
                                Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ
- 
                                FT: Ο Τραμπ ακύρωσε τη συνάντηση στη Βουδαπέστη μετά τις ακραίες απαιτήσεις του Πούτιν - Ένταση στο τηλεφώνημα Ρούμπιο-Λαβρόφ
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια!
- 
                                Ρευστότητα, επέκταση, κερδοφορία - Ο τριπλός άξονας του ΟΛΠ
- 
                                Γιατί οι κυρώσεις Τραμπ σε Lukoil και Rosneft δεν έχουν αντίκρισμα
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης
- 
                                Η κοινή παραδοχή για τη γήρανση που ίσως είναι λανθασμένη
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο (24)
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια! (8)
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης (7)
- 
                                ΗΠΑ και Κίνα υπέγραψαν 10ετές πλαίσιο αμυντικής συμφωνίας (3)
- 
                                Η μαζική αμφισβήτηση ελέγχων και προστίμων της εφορίας - Πόσοι προσφεύγουν και πόσοι δικαιώνονται (3)
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen (2)
- 
                                Ο Μητσοτάκης στη Μονή Σινά, με μηνύματα διπλωματικής αναβάθμισης της Ελλάδας (1)
- 
                                "Ανταρσία" Πολωνίας, Ουγγαρίας και Σλοβακίας - Δεν άρουν τους περιορισμούς στο εμπόριο με την Ουκρανία (1)
- 
                                Αναταραχή διαρκείας στο ΠΑΣΟΚ- Ο Τσίπρας "χτίζει" κόμμα (1)
- 
                                Η ΕΚΤ και η τέχνη της ακινησίας (1)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
     
                    
                 
                 
                
 
                         
     
                         
                         
