Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 18-Μαϊ-2009 17:38

    Hellas On Line: Αποτελέσματα α΄ τριμήνου 2009

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ισχυρή ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα και εδραίωση λειτουργικής κερδοφορίας 

    -Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 48% σε ετήσια βάση (εξαιρούμενης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain)
    -Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 25% σε σχέση με το δ’ τρίμηνο του 2008
    - Πρώτη θέση στις νέες συνδέσεις LLU για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο με 40.149 νέες συνδέσεις και 45% μερίδιο αγοράς
    - Αύξηση του μεριδίου αγοράς LLU κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες στο 22,8% το α’ τρίμηνο του 2009
    -Κατάκτηση της 2ης θέσης στην αγορά LLU με 24% μερίδιο και 188.694 πελάτες στις 17.5.2009, που αποτελούν πάνω από το 90% των 207.113 συνολικών ευρυζωνικών πελατών 

    ΑΘΗΝΑ 18 Μαΐου, 2009 – Η hellas online (ATHEX: HOΛ) ανακοινώνει ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το α΄τρίμηνο του 2009, σύμφωνα με τα διεθνή λογιστικά πρότυπα. Τα αποτελέσματα των Αττικών Τηλεπικοινωνιών Α.Ε., που εξαγοράστηκαν από την hellas online τον Απρίλιο του 2007, ενοποιούνται από την 1 Μαΐου 2007. 

    Οι επιδόσεις του α’ τριμήνου επιβεβαιώνουν τη δυναμική πορεία ανάπτυξης στην οποία βρίσκεται η hellas online καθώς οι τάσεις που παρατηρηθήκαν το δ’ τρίμηνο 2008, όταν η εταιρία άρχισε πλέον ορατά να αποκομίζει τα οφέλη του σχεδιασμού των πρώτων τριμήνων του έτους, ενισχύθηκαν περαιτέρω οδηγώντας την για άλλη μια φορά σε αποτελέσματα ανώτερα των εκτιμήσεων.

    Λειτουργικά Αποτελέσματα

     

    Εξέλιξη Συνδρομητικής Βάσης

    Q1 09

    Q4 08

    Q3 08

    Q2 08

    Q1 08

    Ενεργοί συνδρομητές LLU

    167.800

    127.651

    87.786

    70.545

    55.337

    Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU

    22,8%

    19,8%

    16,1%

    15,2%

    15,2%

    Σύνολο ευρυζωνικών συνδρομητών

    187.890

    151.136

    115.006

    103.543

    91.935



    Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η hellas online προσέλκυσε την πλειοψηφία των νέων συνδρομητών της αγοράς LLU με μερίδιο 45%, έναντι 40% το δ’ τρίμηνο του 2008, που αντιστοιχεί σε 40.149 νέους πελάτες LLU, ενώ παράλληλα διατήρησε τo μέσο έσοδο ανά πελάτη (για συνδυασμένες υπηρεσίες τηλεφωνίας και διαδικτύου) στα επίπεδα του 2008. Το συνολικό μερίδιο της hellas online στην αγορά LLU διαμορφώθηκε σε 22,8% στο τέλος του α΄τριμήνου, αυξημένο κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες από 19,8% στο τέλος του 2008.

    Η LLU πελατειακή βάση της hellas online ανέρχεται πλέον σε πάνω από το 90% του συνόλου των ευρυζωνικών πελατών της αντικατοπτρίζοντας την προσήλωσή της στην προσφορά υπηρεσιών μέσω αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου.

    Ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα

     

    σε χιλιάδες ευρώ

    Q1 09

    Q1 08

    Δ

    Έσοδα

    32.574

    23.427

    + 39.0%

    Έσοδα (εξαιρουμένης πρώην Unibrain)

    31.980

    21.568

    + 48.3%

    EBITDA1

    1.284

    -729

    -



    H σημαντική αύξηση της LLU πελατειακής βάσης οδήγησε στην κατά 39,0% ενίσχυση των ενοποιημένων εσόδων σε ετήσια βάση, τα οποία ανήλθαν σε € 32,6 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2009 από € 23,4 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα έσοδα, εξαιρουμένης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain, διαμορφώθηκαν σε € 32,0 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση 48,3% σε ετήσια βάση.

    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 1,3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2009, αυξημένα κατά 25% σε σύγκριση με € 1,0 εκατ. το δ’ τρίμηνο του 2008, όταν, νωρίτερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, ο όμιλος πέρασε στη λειτουργική κερδοφορία, παρά την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της πελατειακής βάσης που επιτεύχθηκε την ίδια περίοδο, ως αποτέλεσμα των ενισχυμένων λειτουργικών επιδόσεων και της συνεχούς εστίασης στην αποδοτικότερη διαχείριση του λειτουργικού κόστους.

    Οι αποσβέσεις υπερδιπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα € 10,1 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2009 από € 4,8 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2008, λόγω των συνεχιζόμενων αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές, επηρεάζοντας τις ζημιές προ φόρων που διαμορφώθηκαν σε -€ 12,0 εκατ. για το α’ τρίμηνο από - € 7,5 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2008.

    Ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου - Επενδύσεις

    Έχοντας εδραιωθεί ήδη από το 2008 ως ο μεγαλύτερος πάροχος αποδεσμοποίησης τοπικού βρόχου από πλευράς γεωγραφικής κάλυψης, η hellas online παρέχει πρόσβαση σε περίπου 75% των γραμμών του ΟΤΕ με 221 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ σήμερα. Παράλληλα το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας, που διαρκώς επεκτείνεται, εκτείνεται σήμερα σε περισσότερα από 3.700 χιλιόμετρα πανελλαδικά, καλύπτοντας την ηπειρωτική Ελλάδα κατά το μεγαλύτερο μέρος της και φτάνοντας σε 47 νομούς και 110 πόλεις.

    Οι επενδύσεις του ομίλου κατά τη διάρκεια του τριμήνου ανήλθαν σε € 16,4 εκατ., ενώ έφτασαν συνολικά τα € 217,9 εκατ. από τις αρχές του 2006.

    Πρόσφατες Εξελίξεις

    Το β’ τρίμηνο η δυναμική της hellas online ενισχύθηκε περαιτέρω, με αποτέλεσμα την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην αγορά τον Απρίλιο, ένα μόλις χρόνο μετά την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού της. Το συνολικό μερίδιο της hellas online στην αγορά LLU ανέρχεται σήμερα σε άνω του 24% (17.5.09) καθώς η εταιρία συνεχίζει να κατακτά ηγετικό μερίδιο στις νέες συνδέσεις LLU.

    Τη 13η Μαΐου 2009 η Vodafone Πάναφον Α.Ε.Ε.Τ. (“Vodafone”) και η Hellas Online Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες A.E. (“HOL”), η Ιντρακομ Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών (“Intracom Holdings”) και η World Equities Investments S.A. ανακοίνωσαν ότι έχουν ξεκινήσει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας συνεργασίας, για την ανάδειξη της Vodafone σε στρατηγικό εταίρο της HOL, μέσω της απόκτησης μειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου της HOL, με αντάλλαγμα τη συνεισφορά του υφιστάμενου παγίου ευρυζωνικού εξοπλισμού (DSL) της Vodafone. Η Vodafone και η HOL θα συνδυάσουν τις προσφορές τους στην ελληνική αγορά και θα προσφέρουν αποκλειστικά και από κοινού τα προϊόντα και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας της Vodafone και τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών δικτύων της HOL. Καθότι οι αποκλειστικές αυτές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, δεν είναι ακόμη απόλυτα βέβαιο ότι θα hellas online Σελ. 3 από 3 Οικονομικά Αποτελέσματα α’ τριμήνου 2009 καταλήξουν σε οριστική συμφωνία. Οι εταιρείες θα ενημερώσουν τους επενδυτές για την έκβαση των διαπραγματεύσεων σύμφωνα με τις εφαρμοστέες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.

    «Οι επιδόσεις του πρώτου τριμήνου αποδεικνύουν ότι, μετά τα επιτεύγματα του 2008, η hellas online βρίσκεται σε μια τροχιά δυναμικής ανάπτυξης. Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο προσελκύσαμε την πλειοψηφία των νέων συνδέσεων της αγοράς LLU, με τη δυναμική μας να ενισχύεται και το β’ τρίμηνο, με αποτέλεσμα να κατακτήσουμε τη δεύτερη θέση στην αγορά τον Απρίλιο, ένα μόλις χρόνο μετά την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού μας. Αυξήσαμε τα έσοδά μας σε ετήσια βάση με ρυθμό ανώτερο της αγοράς ενώ παράλληλα εδραιώσαμε τη θετική λειτουργική μας κερδοφορία». δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online κ. Νάσος Ζαρκαλής. «Εξακολουθούμε να εστιάζουμε στη στρατηγική μας για δυναμική κερδοφόρα ανάπτυξη»

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ